misschien een dezer dagen wel... ik zal het nog eens overdenken om een test te doen. omdat ik net met de nieuwe baan zit enzo.... maar goed, als het er zit, dan zit het er....
Hier nog zo 1 die weg is van al dat speelgoed! Ik wilde vroeger altijd dolgraag een voetbaltafel, maar die kreeg ik niet want ik was een meisje. Wel een vuilniswagen van lego gekregen voor mijn 12 verjaardag die wilde ik perse en eigenlijk vond mijn moeder dat ook voor jongens. Ik weet het nog was dol gelukkig!! Ik heb bij mijn zoon al zitten vissen maar toont geen intresse in voetbaltafels, helaas voor mama kan ze er nog niet mee spelen. Mooiste is dat mijn dochter van 5 wel echt een meisje is helemaal weg is van alles wat roze is en prinses enzo brrrrrrr walgelijk, maar ze krijg het wel uiteraard. Bianca: Jammer van je ongi!! Sjoon: Blijf nog even spannend, hoop het zo voor je. Oja hier nog niet echt ideeen voor Sinterklaas, denk dat het een leuk voorleesboek word met een speeltje erbij voor alledrie.
Hoi meiden, @Sjoon,spannend zeg! ik hoop voor je op een positieve test! Ik ben zóóóóóó trots,jinthe heeft vandaag 10 stapjes los gezet..op haar nieuwe schoentjes en ze was zelf ook helemaal trots! Over de mexicaanse griepprik,na verhalen wil ik geen enting,en ook niet voor jinthe..Ik heb gehoord dat er een stofje in zit om de wereldbevolking uit te dunnen..Dus dat je langzaam spierziektes en dergelijke krijgt Ik ben er dus best van geschrokken
@claudia wat goed dat ze 10 stapjes heeft gezet! en wat betreft de mex griep prik ik vind het nogal al wat je zegt en geloof er ook niet in moet ik zeggen zou daarom al het verplegend personeel zon prik gaan halen dnek het niet!!
@claudia wat goed van jinthe zeg! dat van de mexicaanse griepprik geloof ik echt niet...er gaan nu zoveel fabeltjes in het rond...het zou kunnen zijn dat kinderen er neurologische klachten van zouden kunnen krijgen...zoals epileptische aanvallen maar dat kunnen ze ook krijgen van de dktp (de k) krijgen....ik laat hem in ieder geval wel zetten, niet bij mezelf (omdat je dan 2 maanden niet zwanger mag worden) maar wel bij noa. als ze ziek wordt en er iets met r gebeurd vergeef ik het mezelf nooit...en ze gaat naar het kdv en komt met veel kindjes in aanraking dus als 1 het heeft...
Ik hoorde het van een vriendin,het was uitgelekt in de media,moet je het ff opzoeken,weet niet precies waar.
hey meiden nou vandaag is de dag tenminste dat zou het moeten zijn haha 40 weken!! en over die griepprik het stond idd op nu.nl over dta de vaccinatie niet veilig zou zijn alleen Klink zei dat het onzin is want anders zou die vaccintisatie nooit uitgegeven worden. ik hoef die prik iig nie ben toch al bijna bevallen en esmay tis nog nie eens zeker of ze kinderen willen inenten ja of nee ga me er ook nie druk om maken hoor ze zit nogal gelukkig niet op een kdv
even een vraagje voor de xperts onder ons/...heb net een onwijze positiev ovutest gehad...we hebben gister al gevreeen wanneer kan ik dan het beste weer clussen? vanavond en morgenavond of alleen morgenavond>?
thnx flex! ik hoop dat ik eind vd maand positief nieuws heb misschien lossen we melkaar wel af hahaha maar moet dus wel blijven testen ook al heb ik al een positieve ovulatietest gehad?
ja dat deed ik wle voor de zekerheid zodra streepje ook maar iets lichter was stopte ik meteen mee was bij mij de volgende dag al maar dan weet je zeker dat je ei al is geweest dus vandaar
Esmay loopt laatste tijd het liedje van nijntje lief klein konijntje te zingen gisteren bij de vk zong ze mama ipv nijntje whahaha
Claudia: Knap zeg ook al los lopen nog even en dan lopen alles kindjes hier los. Ik geloof dat ook niet zo van dat verhaal hoor, dat zouden ze in nederland nooit toe laten. Maar ga toch niet vaccineren dus heb me er ook niet echt in verdiept. Fl3x: Was is dat nou, hup vandaag bevallen hoor!!!
@flex ja hahah 40 weken laten en zo'n mooie buik! echt een mooi buikie meid! schattig zeg dat esmay mama zei ipv nijntje... noa zingt echt mee met in de maneschijn en doet sommige bewegingen ook mee...echt zo schattig als je dan zegt en zo doet een duizendpoot die schoenepoetser is en dat is en dan roept ze heel hard EEN!! en dan met dr wijsvingertje omhoog hahah ....onze kleintjes worden groot! gaat echt zo hard...ze is nou ook telkens in dr kamertje aan het verstoppen en dan roept ze ben je nou??? en dan komt ze te voorschijn en zegt ze hallo!!! ze gaat nu steeds meer 2 woordjes achter elkaar gebruiken...laatst zei ik schat zal ik even de tafel dekken? noa gelijk TAFEL DEKKEN! maandagochten was ze heel vroeg wakker...kwart voor 6 dus ik haar tussen ons even in bed gelegd...gaat ze inneens zitten en roept ze EETE EETE EETE! t is echt een kleine grappenmaker.. vanmiddag ff minder leuk...ze is de heletijd op de bank aan het klimmen en gaat dan op de bank lopen...(wij hebben een grote hoekbank) ik heb al 100 x gezegd nee noa niet lopen op de bank...op de billen zitten anders ga je vallen en dan is het huilen...nou hoe vaker ik nee zeg hoe meer ze in een deuk ligt...dus ik dacht nou laat r maar gaan misschien leert ze er wat van als ze er vanaf valt...maar toen viel ze dus van de bank af..op dr hoofd...janken natuurlijk...ik voelde me gelijk schuldig want ik wilde natuurlijk niet dat ze op dr hoofd zou vallen.. even uithuilen bij mama en ze ging alweer spelen...hopelijk heeft ze er wat van geleerd maar ben eerder bang dat ze t alweer is vergeten...
@flex hoeveel ben je uiteindelijk aangekomen? je buik is echt mooi van formaat...volgens mij ben je niet zoveel aangekomen... ik hoop ook echt dat met een 2e de kilo''s niet zo hard gaan...hoeveel was je bij esmay aangekomen?
Linda: Balen van het vallen maar het hoor erbij hoor, maar ervan leren doen ze nog niet helaas op deze leeftijd. Inderdaad groot worden onze kindjes hier nog niet zoveel praten hoor wel een paar woordjes maar ze snap alles. Van als we weg gaan gaat ze haar schoenen halen als ik zeg gaan naar boven dan hol ze naar de trap en als ik iets geef voor de prullebak dan loop ze erheen en gooi het weg.