nog niet ongie, maar mijn test was negatief vanmorgen. ik denk dat ik gewoon nog een tijdje moet wachten met menstruatie....
hey flex..hoop dat het niet meer zo lang gaat duren.. Was je bij esmay overtijd? Sjoon wat irritant zeg! Linda klusze!
@ linda met esmay was ik 16 kilo aangekomen met 42 weken zwangerschap en tot nu toe ben ik 13½ kilo aangekomen ongeveer
owww dat valt mee flex!!! btw ik had iets gehoord dat ze het beleid aan willen passen ipv 42/43 over tijd laten lopen.. dat ze 41 weken als grens gaan aanhouden. Heb jij hier ook iets over gehoord? zou wel fijn zijn voor je hihi Sjoon wat spannend zeg...en irri want ja je wil gewoon weten wel of niet..nou ik duim dat het snel raak mag zijn!! ! Hier ben ik bij de eerste 2 gem. 25 kilo aangekomen hehe Maar bij Eva was het bijv. in 1 week 5 kilo was toen zo warm en vocht zat overal..dus ja dat is dan moeilijk vergelijken.. Nu zat ik nog onder mijn startgewicht maar heb er al ff niet opgestaan en gezien de feestdagen nog moeten komen..denk ik dat ik straks wel aangekomen ben hoor hihi Met Sem gaat alles weer goed gaat ook weer naar school, en slaapt nu lekker in het onderste bed hihi.. Als Eva straks min. 2 jaar oud is..dan mag Sem weer naar het bovenste bed..en gaan we eerst het deurtje en de grond extra aanpassen! Niet nog een keer hoor!! Fijne dag dames!
Gynaecoloog: we grijpen te laat in bij bevalling | Gezondheid heb het gevonden zal het ff onder de neus van mijn vk duwen
Kijk zo zie je maar !! Wie weet heb je er iets aan... Ik ben op zich wel eens met het feit dat als je te lang wacht extra complicaties kunnen optreden..en is het kindje klaar dan laat het komen toch? juist om dit en ongemakken voor de moeder te voorkomen.. En dat vind ik ook met te vroeg halen..dat ze dit niet zomaar moeten doen want als het kindje er niet klaar voor is heeft dit ook een hele impact ook wat er nodig is voor het halen.. Maar ja nu dat je dit gelezen hebt komt je meissie er vast gelijk aan hahaha !!! Ennuh anders ff flink aan de bitterlemon nu lekker mixen met een Jus'tje en maak er een leuke cocktail van
pffff, ik heb op het moment een enorm lastig jochie hier opde grond liggen, wil niks, en blijft alleen maar schreeuwen en drammen. bah..... krijg er hoofdpijn van
moet pas dinsdag weer bij de vk zijn dag erna ben ik 41 weken dus kan ze meteen beginnen hebben jullie al gezien dat de lief site uitverkoop heeft heb net badjas besteld voor esmay 5 euro ipv 25 euro!
@sjoon balen dat je geen zekerheid heb! hier ligt er ook 1 in bed eindelijk... @flex balen dat je overtijd loopt nu ! vind 41 weken ook lang zat zouden ze idd terug moeten zetten ipv 42 weken...
@linda jeetje wat kan jou meisje al goed praten als ik dat zo leest hier niet zo fanatiekeling met praten.. met van de bank vallen leren ze niet mee jammer genoeg hier blijf hij op de bank gaan staan tis al 1x fout gegaan ze zien het gevaar nog niet dnek.... hoop voor je dat de eind van de maand een posi test heb enne flink blijven klussen...hihi
@ bulldog Esmay is ook al 2x van de bank gevallen nu gaat ze niet meer staan maar kruipt nog wel over de bank heen maar gaat gelukkig altijd goed (totdat het weer een x misgaat)
ohja slapen van esmay gaat steeds beter ze heeft vannacht van 19:00 tot 7:00 geslapen en daarna van 7:30 tot 9:30 !!
Ja ik ben nu officieel de risicogroep he..maar bijna op de 27 weken en dan kun je ook tamiflu krijgen! Dus ik twijfel nu erg wat te doen wel niet prikken.. vind het wel vervelend al dat gedoe zwanger en 2 kleine kids! En 3 nachten werken wordt me nu ook wel zwaar.. Maar we moeten nog even volhouden..en anders trek ik aan de bel he Maar de spulletjes voor ons menneke komen langzaam aan allemaal in het huisje hier! Zal binnenkort eens wat fotootjes weer plaatsen En verder weer druk druk as usual! Hoest bij jou??
zo ben er ook nog hoor.... Suzanne is druk aan het kruipen, klimmen en lopen. Dus daar zit al weer blauwe plekken overal. En als ze kruipt doet ze haar hoofd naar beneden toe en pas bij een kast, bank of weet ik veel waar ze naar toe kruipt doet ze pas haar hoofd omhoog. Zo zijn er al een aantal blauwe plekken ontstaan op hoofd en neus. Dus gisteren stond ik met mijn winkelwagentje (en Suzanne in het winkelwagentje) te wachten bij de kassa. Komt er zo'n man aanlopen en zegt: ze heeft wel een rode neus. (wat schaafwonden opgelopen op het kdv). Dus ik zeg: ja, dat is gisteren gebeurt op het kdv. Dus die man antwoordde: oh.. ik dacht al.... waar bemoeien ze toch mee. Suzanne zit onder de blauwe plekken omdat ze overal valt en opklimt en dan weer valt.... Flex.. ik heb je al een paar dagen niet gezien. Ben je al bezig? Ik ga binnenkort weer aan de klus... whahahha.... dinsdag of woensdag..... maar goed...ik ga zo lunchen.
@ bianca ben er nog steeds met dikke buik en rommelt helaas niet. wel kan ik niks meer doordat ik met mijn voet een beetje weggleed nu doet mijn bekkenbodem nog meer pijn kom nauwelijk de trap op en snachts is het helemaal een ramp!! Hier ook een meisje die al heel wat blauwe plekken gehad heeft nu heeft ze een geschaafde neus ze is 3 dagen geleden tegen de muur gevallen echt zoo sneu om te zien maar goed ze leren alles met vallen en opstaan en tis erg irri dat andere mensen zich ermee bemoeien! als es een blauwe plek heeft durf ik bijna nie naar buiten omdat ik bang ben dat mensen dingen gaan denken en wat goed dat je alweer bijna aan d eklus gaat hoop dat deze maand een vruchtbare maand zal zijn voor de meiden die bezig zijn