@Sjoon,wat spannend!! ik zou er nog een testje tegenaan gooien hoor! Succes.. @Bulldog,Fl3x is nog niet bevallen,want als het zou beginnen zou ze me smsen hihi..Maar het kan natuurlijk ook dat het ineens snel is gegaan!
laat ff me neus zien nog steeds dikke buik hierzo Esmay zegt wat nieuwe woordjes weer zoals auto en opa hihi ze zegt het op zo'n manier alsof ze uit drenthe komt hahahaha
Linda: Balen zeg dat de beurs tegen viel! Sjoon: Spannend zou ook weer een testje kopen. Fl3x: Nou nog een paar dagen volhouden en dan moet het zeker komen!!
@clau mooi zo! ben trots op je! ik weet hoe moeilijk het is dus... @sjoon ik zou nog ff testje doen...je ben nu wel erg lang overtijd...
@ Ellen: Nee, niet gelukt, ik geef nog steeds BV. Aan de ene kant wil ik er vanaf maar stiekem vind het toch nog steeds hardstikke fijn, 's ochtends lekker in bed dat warme mannetje tegen me aan, en daarna allebei nog lekker een uurtje verder slapen.... Ach ja, laat het nog maar even hoor.... @ Sjoon: Wanneer ga je testen? Spannend!
hoe doen jullie kindjes het nu sinds ze kunnen lopen als je ze in de winkelwagen zet met boodschappen doen? ik haal de helft van de winkel, en dan is het echt brullen en drammen, niet aan de hand mee willen lopen. echt wel drama dus.... bah
@ sjoon: ik doe geen boodschappen met hem... Soms ff iets kleins halen, dat zit ie in z'n kinderwagen, dat gaat goed. In het winkelwagentje heeft ie te veel ruimte en wil ie staan e.d dat vind ik niet handig. succes met testen...
Vanochtend toch ff ha gebeld. Mannetje heeft de hele week 38,5 koorts maar verder niets aan de hand. Ik mag het nog aankijken. Vandaag nog geen koorts gehad, hij slaapt wel weer lang overdag.
Nou viel het vandaag mee?? Een paar weken geleden ging ze er hier ook heel de tijd uitklimmen en staan maar ze mag er niet uit van mij ( met de ervaring van mijn oudste twee mag ze er gewoon niet uit). Ze heeft wel een paar keer gehuild in de winkels fijn, maar nou blijf ze weer prima zitten en lopen doen we alleen van de auto naar de winkelwagens!! Ik weet dat mijn andere dochter een poosje een klein draakje was om boodschappen te doen, haalde ik van armoede maar 's avonds de boodschappen want dan kon papa oppassen. Want die presteerde het om in een winkelwagentje als ze er niet uit mocht om echt van binnenkomst tot ik betaald heb aan 1 stuk te krijsen!!8) Maar het is gelukkig een periode gaat van zelf weer over is nou degene hier die altijd met mij mee wil en winkelen tegenwoordig prachtig vind.
@sjoon de ene keer gaat het boodschappen goed, de andere keer is ze vreselijk irritant...dan wil ze de hele tijd aan dat dingetje zitten waar het muntje ingaat en aan het kettinkje, en dan mag ik niet met mijn handen aan de duwstang zitten....das best moeilijk boodschappen doen....hahha als ze zeurderig is geef ik r meestal een doosje rozijntjes of een halve soepstengel...en als ik rond 12en boodschappen doen (meestal) dan koop ik een zak krentenbollen en dan eet ze in het winkelwagentje een krentenbol en dan hoeft ze thuis alleen nog melk te drinken en soms nog een boterham dr bij en dan kan ze daarna hup in bed...maar meestal gaat boodschappen doe wel ok...maar ik moet r niet iets geven (om ff wat in dr handen te hebben) van de boodschappen want als ik het afpak dan is het krijsen... tsja onze kleintjes zijn soms lastpakkies.... heb je trouwens al getest?
Voel me zooooo dik verder heel moe en heb het echt gehad morgen ga ik vragen of ze me wil strippen als er nieuws is en kan het zelf niet neerzetten dan zal claudia jullie op de hoogte houden
owkee! houd claudia maar op de hoogte dan horen wij het wel van haar! maar ik zou idd vragen of je niet ingeleid/gestript kan worden...je hebt het nu vooral heel zwaar met nog een dreumes rondlopen...daar moet de verloskundige toch wel begrip voor hebben....anders moet je gewoon heeel zielig doen en zeggen dat je het niet meer ziet zitten (wat geloof ik ook zo is dus dan geeneens gelogen)
@sjoon nog getest?? als ik boodschappen doe dan gaat hij gewoon in de winkelwagen hij peelt dan met het ijzere hanger aan de wagen ! echt super vervelend is hij niet alleen met boodschappen op de band leggen dan trek hij alles eraf... @flex had gehoopt da tje al bevallen zou zijn.. tis nu bekend dat kinderen tot 4 jaar ook geent moeten worden wie gaan het wel doen en wie niet ?? vind het zo moeilijk maarja heb nog 2 weken de tijd ... heb hier zaterdag zoonlief verhuist naar een andere kamer! in de hoop dat hij beter gaat slapen maarja da zal wel niet... anders moest hij toch volgend jaar naar die kamer..
@bulldog: had je al iemand langs gehad voor evt stralingen? nee, nog niet getest, geen tijd gehad om naar de kruidvat te gaan, en verder ook niet in de buurt geweest bij een drogist oid dus straks maar ff ritje naar de kruidvat maken! flex: hopen dan je gestript gaat worden, en dat het ook succes heeft! ik zal berichtjes van claudia extra in de gaten houden de komende tijd!