Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik ga straks naar kruidvat, als mijn vriend thuis is, heb geen zin om met chiel in de regen te slepen nu!

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nee ok was net ook naar de kruidvat gefietst het mieserde ook bleh...ik wilde uit de aanbieding die hello kitty flanelle pyama hebben...heb nl dezelfde en vond het zo schattig dat we dan dezelfde pyama zouden hebben....waren ze al op...ik zo gaat die aanbieding dan al eerder in ofzo? nee maar ehm wij krijgen altijd heel weinig binnen...4 jongens en 4 meisjes( of tewel van elke maat 1) hoe KANSLOOS die aanbieding geld de hele week en dan krijg je maar 4 van elk binnen...ik me collega gebeld en in haarlem hadden ze 80-86 ook al niet meer dus dan maar 92-98 mee laten nemen...lekker op de groei..:p

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

als ik op maandag naar kv ga, dan is de aanbieding nog niet in de winkel, of geldig. maar wel raar om zoiets zo weinig op voorraad te hebben

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden

hier net bij vk geweest ze heeft geprobeert te strippen helaas zat alles nog dicht:(

@ zonneschijn jeetje meid wat een toestand op de kdv hoop dat het allemaal goed komt!

@ bianca hoop dat je snel een posi ovu test hebt

@ sjoon succes met je test!! hoop dat ie posi is:D

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Fl3xgirl: He bah je loop echt een eind overtijd zeg, succes met de laatste loodjes!

Bianca: Succes met de verbouwing.

Zonneschijn: Vervelend zeg van het kdv hoop dat de problemen opgelost kunnen worden.!;)

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik val er ook altijd buiten bij kruidvat met aanbiedingen!
    de aanbiedingen gaan pas dinsdags in...

@flex balen zeg dat alles nog dicht zit!
    hopelijk gaat het gefriemel toch nog iets doen..
    was verder alles goed???

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

verder was alles goed:)

@ hier net ff de pyama gescoort :D ze hadden um nog

8. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Flex, wat balen dat alles nog dicht zit.. Heeft ze dan wel gestript of kan dat dan ook niet?

Hier net terug van KDV. Wel oké gesprek gehad. In ieder geval alles gespuid. Senna gaat qua groentehap nu een uitzondering worden. Ze gaan kijken wat voor hun planning gaat werken; rond 4 uur of tussen de middag groente en dan boterham op andere moment. Ben daar wel blij om, had geen idee hoe we het anders zouden moeten doen. Uiteindelijk hoop ik dat ze gewoon ook met ons mee kan eten natuurlijk (doen we soms wel, maar dan eet ze nauwelijks).
    Verder houden we zeker onze ogen open voor andere kdv's.
    Manager beaamde trouwens dat het een puinhoop was/is de afgelopen maanden op die vestiging. Ook wel prettig om te horen dat wij dat niet als enige zo ervaren.

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    balen flex dat alles nog dicht zit...hopelijk duurt het echt niet lang meer en komt mijn voorspelling van 11 november toch uit:)
    relax dat je nog n pyamatje heb kunnen bemachtigen! welke maat heb je gehaald? ik wilde 80-86 maar heb nu 92-98 kan dan nog ff wat langer mee:p je kon ze ook nog op kruitvatonline kopen maar dan moet je gelijk 4,95 verzendkosten betalen...

@zonneschijn fijn dat het gesprek goed is verlopen, en dan jullie een oplossing hebben gevonden..

@sjoon heb je nou al eens getest?? ik ben echt zo benieuwd!

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Linda: Die maat lijkt mij goed hoor! Ik had er pas 1 van bambino bij de kruidvat meegenomen in maat 86/92 en die past precies dus lijkt 80/86 mij krap.

Zonneschijn: Fijn dat je er uit heb kunnen komen met het kdv.;)

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ zonneschijn je kan niet gestript worden als alles nog dicht zit

wel krijg ik af en toe flinke pijnlijke buiken en verlies veel slijm hoop dat het door gaat zetten allemaal

@ Linda ik heb 80/86 gehaalt die broek is echt mega lang!:$

12. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ach arme flex..nog steeds niets??

Hoop dat de harde buiken gaan doorzetten!

Sjoon? al getest???

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoooi meiden

lekker laat wakker nog he :$ komt omdat ik last heb van weeen! en nie zo'n beetje ook helaas nog beetje onregelmatig zo rond de 20 minuten maar genoeg tijd om in slaap te sussen is het niet hoop dat het doorgaat zetten anders ben ik heeeeeeel moe morgen;)

esmay wil ook al niet slapen ze wordt ook steeds wakker (net nu) ze is verkouden aan het worden:(

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

spannend flex!!! hoop dat t nu echt zo is!

ik heb wederom een nega test zojuist gehad.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ sjoon balen zeg van je nega test:(

@ hier helenacht liggen puffen weeen rond de 8 a 10 minuten! alleen blijft er geen regelmaat inzitten maar ze doen echt pijn

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex balen dat er geen regelmaat in zit! hopelijk komen ze snel regelmatig en komt mijn voorspelling van 11 november uit;)

hier ongelofelijke rotnacht gehad..noa is ook heel erg aan het hoesten en was al om half 5 wakker...ze had gepoept dus ik haar verschoont daarna was ze natuurlijk helemaal klaarwakker...om 5 uur maar eten gegeven en nog even terug in bed maar 6 uur zat ik toch echt met r beneden...ben echt doodmoe nu

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon jeetje balen meid van je nega test zo heb je nog geen zekerheid!!

@flex balen dat ze niet door zetten hoop voor je dat het wel iets heeft opgeleverd een paar cm ofzo....
    en dat je snel mag gaan bevallen...

@linda dat was vroeg ppffff
    zoonlief vond het leuk om gisteravond even te gaan spoken hij sliep pas rond 12 uur weer en werd net pas wakker bij mama in bed grrrrr..

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier werkt dat dus niet naast ons in bed...jeroen zei vanmorgen leg dr dan ff tussen ons in..ik zo schat dat werk niet...nou toch maar gedaan....is ze eerst stil en dan...hallo papa hallo mama....grrrr

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @Zonneschijn: Fijn dat het gesprek iets heeft opgeleverd.

@ Sjoon: Balen zeg, van je negatieve test.

@ Flex: En?En?En!
    Hoop echt voor je dat het door zet en dat jullie vandaag nog je kleine meisje mogen verwelkomen. Succes met alles!

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier hadden we gisterenavond een lastpakkie... Meneertje wilde absoluut niet slapen 's avonds, omdat hij zn middagslaapje laat had gedaan. Al met al sliep hij pas om 21:30 uur. Is 's avonds nog een keertje wakker geworden maar heeft daarna doorgeslapen tot 8:30 uur. Dus ik heb ook eens lekker uit kunnen slapen.

Deel Deze Pagina