@mineke miss een stomme vraag hoor maar is dat goed dan als je de hele dag roep nee mag niet enzo.. worden ze daar niet slechter van dat ze het straks gaan overnemen bedoel ik?? ik ga afsluiten manneke heeft heel de da gniet geslapen dus die gaat lekker op tijd zn bed oftewel mijn bed ... fijne avond...
Flex heel veel geluk en gezondheid toegewenst en natuurlijk gefeliciteerd met je mooie dochter! Bijna een echte stunt-bevalling hahaha, gelukkig allemaal goed gekomen!
@flex wat een mooi meisje zeg! nogmaals gefeliciteerd! wel slecht dat de verloskundige niet wist dat je in het ziekenhuis wilde bevallen... hier ook momenteel een draak denk weer een periode..
over de geboortedatum van kaylee ik had idd geld in moeten zetten...grappige is ook ik had clau gister aan de telefoon die zei dat de naam met een k zou beginnen....claudia dacht kirsten en ik zei kaylee...ik had waarzegster moeten worden...heb me beroep misgelopen..
hahahahah ja moet ik me helemaal omscholen enzo...heb ik geen zin in hoor ow ja zonneschijn ik pas vt weekend ff die pyama bij noa en als die 92-98 nou veeel te groot is wil ik die 80-86 wel van je overnemen...maar als hij redelijk goed past dat is ze er te snel uit denk ik (uit die 80-86) wel lief dat je aan me denkt!
Proficiat aat Flex , man en Esmee. inderdaad mooie naam. Kriebelt hier zeker als ik die schattige foto zie
Helemaal geen stomme vraag hoor maar ben ook geen supermama hoor hihi. Ik vind het zelf juist goed als je dingen af probeer te leren, doe ik zelf ook de hele dag. Maar je heb van die momenten dan word het een machtspelletje dan zeg ik nee en dan blijf ze het doen al lachend net of ze niet meer kunnen stoppen. Dan probeer ik ze af te leiden bijv. pak ik een bak duplo en ga ik met haar bouwen of even ik de box of kinderstoel met een kaakje en daarna zijn ze het vaak meestal weer vergeten. Want soms blijf je echt bezig maar dat hoort er nog bij, maar ze hebben toch ook al een hoop door. Het blijft raden wat ze nou expres doen en wat ze gewoon niet kunnen laten. Maar de aanhouder wind en straks luisteren ze echt voorbeeldig ahum
haha linda ik hoorde hert van clau dat jij de naam goed had lag in een deuk hihi had beter naar jou moete luisteren
He bah beterschap nou maar hopen dat ze de kleine niet aansteekt! Zielig zo'n klein meisje zo hart huilen maar het hoort erbij.
@flex mooie foto zeg ooow begint nu zeker te kriebelen... balen dat esmay hoge koorts heeft...ik denk dat het er ook wel mee te maken dat er heel veel op dr af komt op dit moment maar 39.6 is idd wel hoog...ik zou t ff goed in de gaten houden en als je t niet vertrouwd de dokter bellen...
FLEX feli met jullie dochtertje KAYLEE!!! past mooi bij Esmay!! Geniet ervan Balen dat Esmay nu koorts heeft, mocht ze ook iets aan de luchtwegen hebben gelijk aan de bel trekken en bij de kleine even weghouden just in case, moet je nu niet aan denken he!! Mooie foto's! kan hier ook niet wachten op het glibberige lijffie Hier trouwens ivm mex, griep ik neem hem niet kids + ventje wel..als het dan nog op tijd is Lin wat knap zeg! allebei goed hihi misschien als hobby erbij doen Zonneschijn als niemand hem wil kom ik hem wel overnemen, kom ik gelijk ff op kraambezoek hihi Ben erg benieuwd naar je ventje! Ik had voor Eva maatje 68/74 gekocht en die past nu perfect maar zou hem in een grotere maat ook wel willen Hier vandaag ff relax Sem is vrij...Na Eva dr slaapje gaan we met zun alle naar Belgie toe! Ben benieuwd bus trein heel het rattaplan haha! Fijn weekend alvast dames met Sinterklaas enzo!
Mooie foto Flex. En beterschap voor Esmay. Is de koorts nu al wat gedaald? Hier heeft mannetje voor de derde nacht achter elkaar doorgeslapen. Dat moet hij niet te vaak doen, straks ga ik er nog aan wennen.
Ten eerste: flex gefeliciteerd met Kaylee. Ik heb je gisteren al gesproken op MSN. Maar nogmaals gefeliciteerd. Het is een mooi meiske. Dinsdag had Suzanne 39,2 graden koorts. Ik las dat er meer kindjes het hadden. We zijn wel naar de HAP geweest. Ze heeft gewoon griep zei ze. Maar ik denk dat ze wel de Mexicaanse griep heeft gehad. Want haar hoest is droog. Vanochtend wel weg gebracht naar het kdv. Alleen ze wil haar brood nog niet hebben. Maar haar eetlust komt vanzelf wel weer terug. We laten haar trouwens wel inenten tegen de Mexicaanse griep. maar ja; het kan ook van de verbouwing zijn. Al dat stof is natuurlijk ook niet goed voor de longetjes. Zelfs ik zit te hoesten. O ja... dinsdag had ik een mooie posi ovutest. Lekker geklust en woensdag ook weer.... Nu maar hopen dat het raak is. zo, ik ga even verder met lezen. Loop een beetje achter.