Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey Spirit!
    hoe gaat het nu met je dochter Marissa?

2. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Hier gaat het prima! We hebben wel een spannende periode achter de rug want 2 weken geleden is Marissa geopereerd aan haar oogje. Ze had een heel erg hangend ooglid en als we er niets aan lieten doen zou ze hierdoor slechtziend kunnen worden dus ze is al erg vroeg geopereerd. Vond het heel erg dat ze onder narcose moest maar we hebben het gelukkig achter de rug en het is allemaal goed gegaan!

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

jeetje, zo klein en nu al geopereerd, wat fijn dat het allemaal goed gegaan is!

en wat een sneu verhaal van Elke nu. heb jij nog steeds contact met haar?

4. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Heb net ff snel een paar foto's in het album geplaats van de dag van de operatie.

Ik msn af en toe met Elke maar heb de laatste 2 maanden geen contact meer met haar gehad, heb vanavond haar verhaal hier gelezen in het topic van de augustus bus. Vind het heel erg voor haar dat het kindje zo vroeg is geboren, ik weet dat ze hier ook erg bang voor was. Haar bloeddruk begon nu ook weer hoog te worden dus ze hebben nu weer ingegrepen. Gelukkig was ze nu langer zwanger dan bij Charlotte* Ik zal heel erg hard voor hun duimen dat het allemaal goed blijft gaan voor hun kleine meisje Nadine!

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda balen meid !

@spirit fijn dat alles goed gaat met marissa wat sneu dat ze al zo snel geopereerd is gelukkig is alles goed gegaan!

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca fijn dat de koorts gezakt is.
    succes met stalken hopelijk heb je hem snel te pakken..
    en duimen voor een posi test voor je!!

@zonneschijn lekker hoor zo lang nog vrij!
    fijn dat maz nu ook daar op het kvd mag!
    wat sneu als je je dochter zo alleen ziet zitten te eten maarja als ze er zelf geen last van heeft..

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    de laser behandeling is goed gegaan
    had alleen erg veel pijn gisteravond
    ben benieuwd hoe het vandaag gaat!
    de ergste pijn komt na 2 a 3 dagen fijn om te weten ....

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog fijn dat de behandeling goed is gegaan!

@spirit fijn dat alles goed gaat met jullie en dat de oogoperatie van marissa goed is gegaan! jeetje 4 maandjes alweer! gaat hard!

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, hier een verschrikkelijke rotnacht gehad. Het begon om precies te zijn om 1.26 uur, toen werd ie schreeuwend wakker. Heb hem getroost en terug gelegd, maar hij wilde niet meer slapen. Springen in zn bedje totdat ie er buiten adem van was, hij is ook erg verkouden, daar slaapt hij zo slecht door denk ik. We hebben echt alles geprobeerd... schone luier, hobbelen, tussenin liggen, op mn borst slapen, maar dat werd "feesten". Aan de borst gelegd (wat ik had gezworen niet meer te doen 's nachts), weer terug naar zn eigen bedje. Maar zo zielig, hij bleef hartverscheurend huilen. Vervolgens heb ik van 4 tot 5 met hem beneden gezeten, zodat mijn man toch nog even kon slapen, want die moest vandaag gewoon weer werken. Nog een flesje warme melk voor hem gemaakt. Om 5 uur kon ik zelf mijn ogen niet meer open houden en heb hem terug op bed gelegd, waar hij eerst nog 10 minuten gehuild heeft voordat hij ein-de-lijk sliep.
    Nu ben ik dus om het zo maar even te zeggen niet te genieten. En moet vanavond ook weer gewoon werken, Dus ik hoop dat meneertje vanmiddag wel nog even wil slapen dan ga ik ook even een uurtje plat.

@ Spirit: Leuk weer wat van je te horen. Spannend hoor, die operatie, maar fijn dat alles nu zo goed gaat. Ik zal zo eens je foto's gaan bekijken.

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, ergeren jullie je ook zo ook dat mens van Zappelin op Ned3? Die zingt toch verschrikkelijk vals of ligt dat aan mij?

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wie bedoel je??dat mens van hoera vandaag ben je jarig hoera we vieren weer feest!!!!!!!!!!!!! die kan nl ook ECHT niet zingen...

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, die beoel ik! Verschrikkelijk. Vanochtend was ze Sinterklaasliedje aan het zingen, nou, waarom ze haar hebben aangenomen..? Kan ik zelf nog beter.
    Vind dat Zappelin leuke programma's heeft voor de kleintjes, maar als ik dat mens al zie wil ik het liefst de tv uitzetten.

Mijn mannetje klimt nu zelf op de bank. Lekker gevaarlijk, want als hij er eenmaal op is kent hij geen gevaar. Tot nu toe is hij er nog nooit vanaf gevallen, maar dat zal wel niet lang meer duren.

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @coco hier hetzelfde, ze is er ook wel n x afgevallen...nu is ze wel iets voorzichter maar niet altijd...gelukkig kan ze nu ook zelf weer van de bank af...

idd dat mens is zwaar irritant! kijk niet meer zoveel zappelin de laatste tijd...sprookjesboomfeest vind noa wel heel leuk en sesamstraat en het blauwe huis (met die beer)enzo maar ze is sinds kort helemaal gek van nick JR en dan vooral dora en het wonderteam....

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zelf de bank af lukt hier nog niet. Hij klimt erop en begint te springen en te dansen. En dan zeg ik altijd: Je mag op de bank maar dan moet je zitten en dan zet ik hem neer op zn billen, maar dan begint hij weer te springen dus dan haal ik hem eraf.

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco dat mens is idd zwaar irri en kan totaal niet zingen...
    hier ook een bank klimmer en blijft proberen om er op te gaan staan dan zeg ik dat hij moet zittren maar 2 sec later staat hij weer..
    vervelend dat hij vannacht wakeer is geweest!

hier ook weer een bagger nacht gehad maarja ben het wel weer gewent al 3 mnd....
    hij heef took iets nieuws als hij naar bed gaat gaat hij staan in zn bed en blijft net zo lang janken tot ik er weer ben..

heeft e riemand nog een goeie slaap tip voor me??

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier hebben wij hem geleerd om zich op de bnak om te draaien en dan van de bank af te gaan, tegenwoordig wil hij er op de gewone manier van af wat redelijk goed gaat...

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hie rgaat noa ook achterstevoren de bank af...gaat goed...hier momenteel ook slaapsdrama's dus heb geen tips...ze gata nu overdag ook huilen als ze naar bed moet...deed ze nooit...ff laten huilen en dan gaat ze wel slapen...ik ben nog steeds niet op 1 slaapje...vanmorgen heeft ze een uurtje geslapen en nu slaapt ze weer...gister op het kdv sliep ze van 10 tot half 3(!!!) ze hadden haar maar laten liggen want ze sliep zo liefff..en vast...ik zeg dr maar niks van...heb liever dat ze haar 2 keer 1,5 uurtje laten slapen maar goed...

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo linda lekker hoor dat ze nog zoveel slaapt...

hier gaat het smiddags helemaal dramatisch staan en krijsen krijsen krijsen....

heb net tabbeltjes gehaald van vsm kindival voor onrustig slapen hoop dat het werkt....

net de griepvaccin binnen gehad mogen hem maandag al halen...

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wij mogen dinsdag...heb ook vandaag de oproep binnen...

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

Deel Deze Pagina