Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Blondie: Beterschap en succes met de laatste loodjes.
    Hier gaan we hem ook niet in laten enten.

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hhahaha, ja dat hoop ik ook. Jammer dat je ongi is doorgekomen. Volgende keer beter.

Nou, ik heb eindelijk die man te pakken gekregen. morgen komt hij laminaat leggen. Dus dat is op tijd...

Maandagavond was het een drama op de weg. Vanaf knooppunt Ekkerswijer tot aan de afslag bij Motel Eindhoven. Stond er toch een berg file. 20 km in totaal. Ben maar door de stad heengereden. Was om 17 uur vertrokken en was om 18:30 uur thuis. Nou fijn hoor.... grrr... Baalde als een stekker. Moest nodig plassen....

Maar goed, we hebben 't overleefd... hahhahaha.

Met Suzanne gaat het lekker. Ze loopt al helemaal los. Loopt door de kamer heen. Stopt, draait een rondje en loopt weer verder. Zo grappig om te zien. En ze probeert je enorm uit. :D En trouwens, ze is ook een bankklimmer. En dan lopen over de bank, en dat mag niet van ons... dan wordt ze echt kwaad...... hhahhaha... echt een meid. Daar gaan we nog mee afzien.
    Zo ga dit posten en dan back to work.

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hier ziek thuis, snotverkouden en slecht slapen dus voel me beroerd... Daarnaast heeft ons mannetje longontsteking en zit aan de antibiotica. Ma en di was ie echt heel zielig, vandaag heeft ie weer praatjes:)

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo allebei ziek wat vervelend zeg, beterschap!!

Hier ook gisteren de inentingspapieren gisteren gehad, ik ga het ook niet doen!

Oh jah er vroeg nog iemand wat je allemaal doet met je kleintje. Ik doe ook niet heel de dag van alles met haar hoor! Ze moet altijd al veel mee wat ze gelukkig leuk vind. Vanochtend de kinderen naar school brengen dus lekker op fiets. Om kwart over 11 moest ik op school helpen 12 uur pas weer thuis. Half 1 zijn ze uit dus kon ik weer terug. Ze heeft vanochtend een poos met de keukenspulletjes zitten spelen, met pannetjes,lepeltjes, nep eten en nep pizza. Vind ze allemaal super is eigenlijk van haar grote zus maar die kijk er niet naar om. En fruit hap gegeven en nu lig ze te slapen dus hier vervelen we ons ook nooit hoor. En hier word er alleen na het avondeten film gekeken. Maar ze vind er niet veel aan.

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bianca wat fijn dat ze al lekker loopt! ja we krijgen met die doerakjes idd nog heel wat te stellen;)

@ellen beterschap! 20 weken alweer! gaat hard zeg! weten jullie wat het wordt? of willen jullie het niet weten???

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ellen: Beterschap voor jou en Raúl. Heb je de 20-weken echo al gehad?

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Vannacht is meneertje maar één keer wakker geworden, dus het gaat de goede kant weer op. Verkoudheid is ook bijna over nu, maarja, hij zal er wel aan gewend zijn geraakt dat hij 's nachts Bv krijgt, dus dat wordt weer afkicken.

Wij hebben gisteren de oproep van de mg gehad, maar we hebben hem bij het oud papier gedaan, we gaan hem niet halen.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco hier staat de tv alleen smorgens aan tot de tweenies zijn geweest...daarna savonds pas weer.

@linda ik speel ook wel eens met hem op zolder of op zn kamer .
    meelaten helpen met het huishouden vind hij erg leuk..
    maar ik rij ook makkelijk ergens heen naar familie ofzo.

@blondie beterschap en succes met de laatste loodjes hopelijk kondigd de kleine zich snel aan ...

@ellen wow 20 weken alweer dat gaat hard!
    beterschap voor jullie !!

@bianca leuk he als ze heel de kamer door gaan!

@coco fijn dat hij vannacht maar 1x is gekomen!
    hopelijk is hij niet aan de bv gewent geraakt..

hier ook een redelijk goeie nacht gehad!
    hij werd wakker om half 12 even op zn kamer blijven staan en toen pas weer om half 5 das echt uniek .......
    denk da tde pilletjes zn werk aan het doen zijn..

kreeg nog een mailtje binnen over doorslapen van kinderen.

moet je als je ze naar bed brengt op de kamer blijven in het zicht van niet bij het bedje in de buurt.
    als hij huilt troosten maar er niet uithalen.
    wachten tot hioj diep slaapt en dan weg gaan en naar 2-3 nachten moet je kind doorslapen..

ik hoef he tnu niet te proberen want als ik te lang sta savonds begint mn been wel zeer te doen...

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Fijn dat het vannacht wat beter ging.
    Ga je die tip die je kreeg ook proberen of pas alleen als het pilletje niet blijkt te werken?
    Het zou hier niet werken denk ik. Mannetje gaat echt niet slapen als ik er naast sta..

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco dat doe ik nou eigenlijk al er bij blijven staan
    alleen snachts krijg ik da tniet opgebracht want dan ben ik veelste moe om dat te doen!
    en mn been doen nog wel wat zeer dus.
    miss volgende week dat ik het eens gaat proberen ....

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nou ik kan gewoon nog steeds niet bellen
    heb vodafoon was gister een storing en kan nu nog niet bellen echt fijn als je geen andere telefoon heb...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb ook vodafone kan wel belle nu net niet

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik dacht op het nieuws te horen dat het verholpen was hoor bulldog.
    Slaapt je zoontje nu trouwens nog op zn nieuwe kamertje of niet?

Ik heb een half uur geleden gewoon een portie kibbelingop. Ik liep langs de viskraam en kreeg metoch opeens trek!!

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    oh moet er niet aan denken Coco hahaah maar het was wel lekker??

Hier wel inenten, mijn vriend heeft de prik ook gehad en snapt eigenlijk niet waarom we het niet zouden doen....
    Ik heb geen oproep gehad, maar des te moeilijker vind ik de keuze om het voor mijn kleine man te maken!

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Kleintje: Ja, het was heerlijk. Je kan er maar trek in hebben he.

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @coco ja hij slaapt op zn nieuwe kamer
    hij begint er aan te wennen dnek ik..
    hij loopt nog wel af en toe naar zn oude kamer maar daa ris niks boeiends te zien alleen maar kleding kasten haha..

owww jummie kibbeling heeeeerlijk....

kan nu weer bellen gelukkig maar tot 11uur niet ..

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    net naar crematie geweest een oom van me was overleden
    hij had kanker en is in een maand tijd gestorven
    heb zon hekel aan crematies....

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nu gaan we blaadjes vegen er ligt wel 20 kilo in voor en achter tuin zoonlief vind het super om door de blaadjes heen te lopen...

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Gecondoleerd met je oom. Is altijd naar zulke dingen. Wel snel gegaan hoor, in een maand tijd.

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dank je coco ja het is heel snel gegaan
    was ook niks meer aan te doen jammer genoeg..

pff verveel me eigen heb alles al gedaan voor vandaag blaadjes geruimd weesten wandelen buiten
    manlief is pas laat thuis en verveel me nu al...

Deel Deze Pagina