wow paula!!! gefeliciteerd met jullie dochter emma!!! fijn dat alles goed is gegaan! en wat fijn dat luuk (nog) niet jaloers is..wat is TLC? zal wel iets van tickle love and cuddle of zoiets zijn?? super zeg dat t lekekr voor de uitgerekende datum is hoef je niet zo te wachten..geniet er lekker van!!!! hier beetje last van mijn buik/darmen gevoel dat k n buikgriepje krijg... @sjoon ik begrijp het ook wel alleen denk ik dat het met die bijwerkingen op lange termijn wel los zal lopen..ze spuiten geen gif ofzo naar binnen...maar snap dat je het om die reden niet doet. @flex ik smelt hier helemaal weg van je 2 meiden!! how cute!!!
Blondie GEFELICITEERD!! fijn dat alles goed is gegaan... Was je de eerste keer ook thuis bevallen eigenlijk? Flex: wat een dropies samen! Geen last van jalousie?
Blondie: Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! Erg leuke naam, het grappige was dat ik vanmiddag liep te denken zou blondie al bevallen zijn. En ik kijk nou en zowaar. Ging de bevalling voorspoedig? Flex:mooi mondje heeft de kleine! Hier heeft Judith ook zulke krulletjes net zo als Esmay! Heeft ze nog niet zo lang, haar haar gaat steeds meer krullen. xxxx1974: Wat fijn dat jullie alweer bijna beter zijn.
blondie gefeliciteerd met jullie dochter! @linda: het gaat me niet om de bijwerkingen van die prik, maar echt om wat het eventueel later in het leven kan doen. omdat de stoffen niet (goed) genoeg getest zijn. flex, wat een leuk fotootjes!
@sjoon als het je zorgen baart dan moet je het zeker niet doen. je moet er idd wel achter staan... hier al sinds maandag ongesteld ik snap er echt niks van normaal 3-4 dagen max. 5 noa heeft de duplo ondekt hoor! ze is de hele dag aan het bouwen...en zegt ook heel de tijd BOUWEN! hele hoge torens bouwt ze echt schattig om te zien ik zal van de week ff een fototje plaatsen
Blondie, gefeliciteerd met jullie dochter Emma! Wat fijn dat het zo snel en goed gegaan is! Was je met Luuk ook thuis bevallen? Flex, mooie foto's van je meiden! Hier ook geen jaloerse Senna gelukkig. Vind Esmay het ook zo leuk om vooral in het gezichtje van Kaylee te zitten? Maz begint ook meteen op Senna's vingertjes te sabbelen als die in de buurt van z'n mondje komen dus dat maakt het voor Senna ook weer extra interessant... Maar dat gaan we toch niet stimuleren, niet zo hygiënisch voor Maz. Linda, das wel lang dan inderdaad. Misschien is er wel een innesteling geweest en is het toch niet goed gegaan. Heb wel es gehoord dta je dan extra heftig ongesteld bent/kan zijn.
@ zonneschijn esmay wil idd ook alleen maar in het gezichtje zitten ze is wel heel voorzichtig gelukkig en af en toe probeert kaylee idd ook op esmay haar vingers te sabbelen hihi
@Blondie: Gefeliciteerd met je dochter Emma! @fl3xgirl: Gefeliciteerd met je dochter Kaylee! Wat een schatje! Sorry, dat ik een tijdje niets van me heb laten horen. Ik ben na een paar dagen overtijd te zijn geweest, toch ongesteld geworden. Maar het voelde alsof er toch wat geweest was. Over de grieppriek: ik zit al weken te twijfelen en vandaag (want het is al morgen) dan toch de knoop doorgehakt: we gaan het doen. Ik voel me er op de een of andere manier toch niet zo prettig bij, maar dat zou andersom ook zo zijn geweest. Dat is het vervelende. De doorslaggevende redenen zijn dat mijn dochter al sinds eergisteren loopt te hoesten en mijn schoonzusje (5 maanden zwanger) gisteren met de Mexicaanse griep is opgenomen in het ziekenhuis en daar minimaal zeven dagen moet blijven. Gelukkig maakt de baby het verder nog goed.
@schaapje balen dat je toch ongie ben geworden, ik ben ook ongie geworden toch eerder dan verwacht en 1 week lang terwijl ik normaal 3-4 dagen ben denk dat er misschien ook wat is geweest daar moet je alleen niet te lang bij stil staan anders wordt je gek wat misschien is het ook wel niet zo...maar kan me voorstellen hoe je je voelt/heb gevoelt... wat erg dat je schoonzusje die zwanger is de mg heeft...hopelijk loopt het allemaal goed af...ik denk dat je wat betreft de prik een goeie keus heb gemaakt! succes morgen! hoor graag van je hoe het is gegaan..wij moeten dinsdag..
Blondie,Van harte gefeliciteerd met jullie dochter EMMA!! Wat een snelle bevalling ook zeg wow! Geniet lekker met zijn 4-tjes!
@Schaapje,Balen dat je toch nog ongesteld bent geworden! En wat schrikken zeg dat je schoonzusje is opgenomen!ik hoop dat ze snel opknapt,en dat met de baby alles goed blijft gaan! Wij gaan toch wel de prik halen met Jinthe,ook al heb ik er wel een heel dubbel gevoel bij wat het doet op de lange termijn!
@claudia ik geloof niet dat er bijwerkingen op de lange termijn zijn hoor..als dat risico er uberhaubt zou zijn zouden ze niet massaal alle kinderen in nl laten inenten...hoest verder met jullie? ik zou je nog bellen maar ben afgelopen weken erg druk geweest plus niet zo erg lekker...bel je van de week wel ff moet je ook dinsdag? wij wel..
pff, gisteren en vandaag is geen land te bezeilen met ons mannetje.... Niets is goed en slapen overdag gaan ook slecht. Wordt er een beetje sjacherijnig van, dat gehuil en gemiep de hele tijd. Is dat bij jullie ook zo? Morgen werken, lekker uitrusten Ik zou een slechte thuismama zijn.. m'n complimenten voor diegene die het wel kunnen.
hier ook een driftkikker heb cb net over de vloer gehad voor kaylee en zxe zag hoe esmay was en heeft uitgelegd dat het kan kome door dalende bloedsuiker dus dat ze moet eten of aand8 te kort en zich buitengesloten voelt dus gaan ff probere met eten en aand8 kaylee zit nu boven hert geboorte gewicht ze is nu 4330 gram!
wat je zegt idd. rond avond eten wordt chiel driftig, dus daar kan het aan liggen! en als het eten op tafel gaat, dan loopt hij al naar de kinderstoel en reikt de slab aan zodat we die om doen hij zit in principe als eerste aan tafel! en na het eten speelt hij rustig met zijn blokken.