Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

zo gaat het hier dus ook we hebben als tip gekregen om een koekje of iets te geven als ze huilerig wordt ook al is het vlak voor het eten zodat er rust in huis is kunnen we op dit moment wel goed gebruiken nl hihi

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @schaapje vervelend dat je toch ongi bent geworden !
    en sterkte me tje zoonzus hopelijk komt ze er weer snel boven op..

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ellen ik kan daar ook niet tegen hoor zou ook een slechte thuisblijf mama zijn denk ik !
    wisten jullie nou wat het ging worden?

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb leuk truitje laten maken voor Kaylee ff foto showen vandaag wordt ie opgestuurd :D

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    leuk shirtje flex

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ben toch vergeetachtig haha
    had zaterdqag een pak ijsthee en stroopwaffels meegenomen ga ik vanmorgen boodschappen doen en wat breng ik weer mee stroofwaffels en ijsthee hahaha...

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    iedereen aan het werk vandaag ???
    tis rustig hiero...

heb een erg vervelend kind dat dus overdag savonds en snacht sniet wil slapen.
    het inslapen savonds is echt een ramp
    overdag wil hij helemaal niet meer maar hij kan niet zonder...
    en als hij savonds eindelijk slaapt word hij na 3uurtjes wakker...
    weet niet meer hoe ik he tmoet doen...

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Blondie: Gefeliciteerd met je dochtertje.

@ Bulldog: Het lijkt wel of het steeds erger wordt met je mannetje he. Echt vervelend voor jullie zeg. Ik kan je geen tips geven, want ik zit met hetzelfde probleem, alleen dan wel in mindere mate.
    Maar is het geen goed idee om je zoontje even een dagje en een nachtje uit logeren te brengen. Kun jij en je man even lekker uitrusten, samen wat leuks doen, vroeg naar bed en slaap inhalen... Dan kun je er daarna weer tegenaan. Succes ermee zeg!

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier wordt noa nog steeds voor6:00 wakker...en is klaar wakker en wil eten pff...dan heb jij het nog zwaarder bulldog..

hier gister thuis van een werkbespreking en had barstende koppjn en nog steeds erge buikkrampen ben om half 9 gaan slapen met 2 paracetamolletjes.. en voel me nu alweer een stuk beter

@flex schattig shirtje!!!
    hier geef ik noa voor t eten als ze vervelend wordt een stuk komkommer...dat vult niet zo erg en ze vind het heerlijk en ze is even tevreden...

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    weet ook echt neit meer wat te doen !
    word er zo moedeloos van en chagerijnig ga lopen katten op mn zoontje wat ook niet de bedoeling is.
    ik weet gewoon niet waarom hij niet wilt slapen en doorslaapt...
    kan wel janken.
    ben savonds een half uur bezig om hem in slaap te krijgen en dan lukt het meestal nog niet eens...

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    coco ja heb ook het idee dat het erger word!
    kan hem wel ergens anders laten slapen maar dat durf ik degene weer niet aan te doen..
    vervelend dat het bij jou ook niet echt goed gaat!

@linda jeetje elke mrogen om 6 uur wakker is ook geen pretje!
    mn zoontje slaapt snachts uiteindelijk bij ons in bed en hij is meestal tussen 7 en 8 wakker..

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow esmay papa en mama hebben de prik gehad (AUW!):p
    esmay heeft geen kik gegeven moet zeggen was een behoorlijke vervelende prik:S het brand nu nog steeds vreselijk en me mannetje heeft een lamme arm;) esmay heeft maar een halve prik gehad die moet in dec. weer

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bulldog: misschien eens naar een osteopaat gaan? misschien kan die je wel helpen met je zoontje.

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bulldog jeetje meid wat vreselijk dat hij niet wil doorslapen kan me goed voorstellen dat je er chagarijnig van wordt!

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Fl3xgirl: Leuk shirtje, volgens mij ben je wel een beetje kitty verslaafd.:D Ik vind het ook erg leuk hoor, heb nou zo'n gave jas gezien bij v&d online voor mijn oudste dochter maar 44,95 voor eens jas vind ik wel duur hoor.;)

Bulldog: Jammer dat hij steeds slechter slaapt. Krijg hij geen tanden ofzo. Hier vorige week ook een klein humeurig poppetje gehad maar zitten nou echt weer megabobbels in haar mond. En ook gespookt, is nou weer over. Hier gaat het overdag de ene keer goed, de andere keer bak ze er niks van.

Linda: Zes uur is wel erg vroeg hoor, hoe laat gaat ze 's avonds??

Hier op de kleuterschool heerst er nou ineens roodvonk, zijn we allemaal bang voor de griep komt er zoiets. Is echt ouderwets heb er jaren niks van gehoord. Het heerst in de klas van dochter, er zijn er al 4 van de 24 dus grote kans dat we hier ook rood gaan uitslaan.:D Maar je schijnt er niet echt ziek van te zijn,alleen mag je 10 dagen niet naar school i.v.m besmetting.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja beetje verslaafd wel komt door claudia haha ze heeft me aangestoken met de hello kitty virus hihi

roodvonk klinkt eng me moeder ook gehad vroeger daar mocht toen niemand bij in de buurt komen:$

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon we zijn toen hij baby was al eens naar een osteopaat geweest en kon niet niks bijzonders vinden alleen een klein knikte in zn nek was toen gelijk verholpen is.

@mineke nee die krijgt hij niet want hij heeft alles tot nu op de 4 grote kiezen na.
    roodvonk daar hoor je idd niet veel van hopelijk krijgt je dochter het niet.

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dacht dat die 4 grote kiezen pas rond de 20 mnd komen

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    noa gaat half 8 slapen...soms iets eerder soms iets later het maakt niet uit al doe ik haar om 8 uur naar bed dan nog komt ze om 6 uur...om half 8 is ze wel echt heel moe en wordt ze vervelend..dus kan er niet echt al te lang ophouden dan...het overgaan van 2 naar 1 slaapje dat wil ook nog niet echt lukken want omdat ze zo vroeg op is is ze om 10 uur al moe...dan slaapt ze tot half 12 en dan gaat ze smiddags om 3 uur nog even slapen..

hier vanmiddag de prik gehad...noja noa dan...het viel hardstikke mee...ze heeft maar heel eventjes gehuild..en daarna was ze het alweer vergeten...
    sinterklaas was er ook alleen die vond ze maar eng...ze wilde wel naar m zwaaien;) maar een handje of op schoot o nee:p

@mineke hier heerst ook het hello kitty-virus;)

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    volgende week maandag moe tik weer ongi worden ben benieuwd of ik het word aangezien onze onveilige avond haha..
    heb wel rare symtonen
    stekjes onderin de buik
    veel plassen
    borsten doen zeer
    moe (ook van slecht slapenend ezoon)
    vergeetachtig

zondag had ik zin in een gebakken ei dus ik bakken ishij klaar ga ik hem opeten word ik ineens misselijk kheb hem maar weggegooit...

maarja we zullen moeten afwachten ....
    ben wel benieuwd eigenlijk

drek lekker boerenkoolstamp maken jummie jummie..

iedereen fijne avond.

Deel Deze Pagina