goeiemorgen bou vannacht was weer als vanouds en hij werd om kwart voor 11 alweer wakker de 1e keer ... daarna om 1uur toen maar weer bij ons geslapen! hier een mannetje die niet van mij wil eten maar wel van zn vader haha...
ik ben nog steeds aan het twijfelen . mijn vriend wil wel dat we de prik halen voor Chiel. ik kan nog twijfelen tot half 3, want om kwart voor moet ik er zijn.....als we het laten doen.
zat gisteravond in mn auto na het werk onderweg naar huis en werd helemaal akelig werd misselijk en had een opgeblazen gevoel! volgens mij krijg ik griep ofzo of ik ben zwanger maar de ene dag heb ik meer last dan de andere ... volgens mij zit het tussen me oren maarja zal tot moeten wachten tot maandag want eerder testen heeft toch niet veel zin denk ik...
Ellen, lekker zeg, zo'n goeie nachtrust. Bulldog, jammer dat het bij jullie weer als vanouds was... Spannend hoor, is maandag dag 29? Sjoon, succes met je keuze maken. Hier hebben we um gisteren gehaald. Wij zelf ook, ivm met Maz. Voel het wel in m'n arm, ik kon er vannacht niet op liggen. Eten gaat hier heel wisselend, de meest makkelijke dingen weigert ze soms om te eten en van het weekend heeft ze wel hazepeper op... vond ze heerlijk. Flex, bij jullie iedereen weer opgeknapt? En lukt het je zo alleen met Esmay en Kaylee samen? Of is Bjorn (zo heet je man toch?) ook nog thuis?
@zonneschijn achja ik heb iig een nachtje goed geslapen dus kan er dan weer ff tegen haha.. ja maandag is dag 29... nou dan zal het vannacht ook wel niet super worden met slapen als hij zn prik heeft gehad aangezien dan iedereen last heeft van de arm... morgen weer om 6uur eruit dus hoop dat hij wel een beetje goed slaapt.. hier lust hij dus geen slastamp echt jammer want wij vinden het wel heerlijk...
hebben jullie trouwens zondag zembla gezien? over de thuisbevallingen en het hoge percentage babysterfte in nederland??
@ zonneschijn gaat goed me mannetje is idd nog thuis die gaat zaterdag weer werken dan ben ik voor het eerst een dag alleen *slik* @ bulldog niet gezien maar heb wel het 1 en ander op nieuws gezien een keer
Bulldog, ja ik heb de helft gezien. Als ik het voor Maz z'n bevalling had gezien had ik zeker het ziekenhuis gekozen... Maar nu thuis was ook prima, terwijl we dus eigenlijk halverwege wel naar het ziekenhuis hadden moeten gaan (Maz had in vruchtwater gepoept). Volwassenen krijgen een andere dosis van de spuit, meer dan kindjes. Dus wie weet heeft-ie er geen last van. Senna had er volgens mij naderhand ook geen last van, maar ze slaapt dan ook altijd op d'r rug en draait niet (voor zover ik weet..) Flex, succes zaterdag, maar gaat vast goed. Je moet alleen niks anders willen (is mijn conclusie van dagen alleen zijn met 2 kids). Zou wel blij zijn als Maz straks beetje hetzelfde voedingsschema heeft. Nu ben je steeds van de ene borstvoeding naar het andere eetmoment van Senna aan t gaan...Geef jij ook nog bv?
ja ik geef ook bv en dat gaat nu gelukkig super dat was bij esmay heeeel anders daar ging het helemaal niet. kaylee krijgt zo iig de antistoffen van de griep binnen
@zonneschijn ik vond de cijfers echt hoog ik zou ook nie tthuis willen bevallen (mag ook niet meer) ik heb een buikslapertje die nogal onrustig slaapt! maar we zullen zien... @flex succes zaterdag voor het eerst allen !! is het zwaar of valt het tgen ??
jij ook succes met je zoontje! ik ga tegelijk met de buurvrouw, haar dochtertje is een maandje later geboren, dus een kwartier later aan de beurt, maar we gaan gewoon allebei hier om half 3 weg. dat ene kwartiertje... ik denk niet dat ze daar moeilijk om gaan doen en wachten moeten we waarschijnlijk toch wel
Wij geven nog steeds een dikke papfles 's avonds. Zonder kan hij echt niet een hele nacht doorslapen.
Bulldog, hier nog wel fles, nou ja... Melk met pap (gewoon alleen melk neemt Senna nooit...) en dan met lepeltje, de speen wil ze ook niet meer. En filmpje van Bumba of nijntje oid moet aanstaan anders houdt ze ook d'r mond stijf dicht.... Sjoon, succes! Hier was het prikken super geregeld, ik denk dat we na hooguit 10 minuten weer buiten stonden.
*schaam, schaam, schaam*.... ik lees wel mee, maar heb weinig tijd om te reageren. Nog steeds druk bezig met de verbouwing. Als het goed is, wordt het morgen afgemaakt. @ blondie: gefeliciteerd met jullie dochter EMMA fijn dat alles goed gaat met haar. Toch wel een mooie naam. Wij geven geen fles meer. Al heel lang niet meer trouwens. Ze krijgt als laatste een danoontje of ander toetje en daar redt ze 't prima op tot aan de volgende morgen. Ze eet trouwens ook volledig met de pot mee. Gelukkig geen potjes meer. (vond ze toch al niet lekker). Dan krijgt ze een boterham met melk. Gisteren hebben we haar de prik gegeven. Ze gaf geen kik totdat de naald er in ging. Toen kwam de vloeistof en was 't huilen geblazen. Verder is ze bezig met lopen en tja... dat gaat wel eens fout. Afgelopen maandag was ze op het kdv gevallen en er zit nu een hele mooie blauwe plek op haar voorhoofd. Vandaag ben ik ongesteld geworden. Maar ja, dat wisten we eigenlijk allang. Hebben wel geklust, maar we hadden een beetje stress met Suzanne en ook iets met de verbouwing (is trouwens goed voor je relatie; we hebben wat af gezeken tegen elkaar). Maar goed, ik ga m'n huishoudelijke plicht doen... ik ga stofzuigen en daarna even relaxen. gr. Bianca