Hier 's morgens een fles 200 cc gewone warme melk omdat ze zo slecht drinkt. Als ze hem ziet rent ze naar de bank en gaat ze gauw liggen. Verder doet ze heel de dag over een tuitbeker, drinken is hier echt drama! Hoeveel drinken jullie kleintjes, heb al zoveel verschillende bekers geprobeerd. En zo uit een beker drinken is ook geen optie dat vind ze te snel gaat en doet ze gewoon haar mond weer open en laat alles eruit lopen. Eerst gaf ik 's avonds ook nog een fles met melk maar die weigert ze sinds een paar weken.
Hier ook slechte drinker, daarom smorgens en savonds pap. Roosvicee (uit tuitbeker) drinkt ze wisselend tussen de 30 en 100 cc op een dag. Verder drinkt ze niet. Laatste tijd geef ik d'r soms ook chocomel, dat vind ze wel lekker, maar dat is dan maar een klein beetje. Flex, Esmay had toch ook gespuugd na de vaccinatie? KDV belde net dat ze in d'r overgeefsel wakker is geworden daar... och arme... Manlief heeft vanmiddag ook al paar uur geslapen omdat-ie zich niet lekker voelde. Zou het van de vaccinatie komen? Hoe lang heeft Esmay er last van gehad? Sjoon en Bulldog, hoe was bij julie het prikken gegaan? Bianca, balen van je ongi... Op naar de volgende ronde, hoop dat het dan raak is hoor!
hier ging het goed tijdens de prik ik zal chiel goed in de gaten houden met braken wat jullie zeggen.
hier ging het ook goed maar eventjes gehuild... alleen een ramp om er te komen met die drukte... ik ga sluiten fijne avond..
Mineke: hier ook een slechte drinker. Twee bekertjes op een dag als het meezit en 50cc melk. Vanwege de longontsteking en antibiotica hebben wij nog geen prik gehaald. Morgen de HA eens bellen of we bij haar terecht kunnen, anders wordt het maar 1 prik. Er komen geen inhaalrondes hier, beter 1 dan niets werd wel geadviseerd. Het goede eten was van korte duur... Hij was zo moe dat ie om 18 uur naar bed is gegaan. Heb niets meer gehoord. Hier geen flessen meer al zou hij het wel willen hoor..
esmay heeft er na die ene keer geen last meer van gehad denk echt dat het van de vacinatie komt staat ook bij de bijwerkingen dat je goed misselijk kan worden
hier wordt ook erg veel gedronken...ze drinkt wel 3 tuitbekers leeg op een dag. 'savonds geen fles meer...maar als ze slecht gegeten heeft bied ik haar nog wel 100cc aan...soms drinkt ze dat dan op soms ook niet. ik ga gtst kijken doeggg!!!
goedemorgen dames!! Hier ook ff niet meer geweest, veel werken en afspraakjes nog.. gister naar de beurs geweest heel de dag eten proeven hihi vond het niet erg !! Hier ook 2 dames gevaccineerd tegen mex. griep geen reactie zover..maandag gedaan. ikke niet en bart wil wel maar komt niet in aanmerking .. Hier geen fles meer al lang niet en de tiet wilde ze ook al snel niet meer..maar tis ook een echte zuipschuit drinkt meer dan dat ze eet..liters haha Blondie feli met Emma lees ik ..heb weer een hoop gemist! Gaat weer haar best doen beter mee te kleppen post zo ook nog ff onze 3/4 d foto!
Bekijk bijlage 31973 dank je hihi ben ook erg benieuwd straks! hier nog wat picca's van 2D naar 3/4 D
bwtje mooie foto`s hoor!! is he tnog vol te houden?? zal hier weinig zijn van het weekend morgen verjaardag van me man en zondag sinterklaas viering en maandag weer een hele dag werken... wou iedereen even een fijn weekend wensen....
gisteravond en daarnet had zoonlief wat verhoging hopelijk niet van de mex griep prik.. effe in de gaten houden dus...
bevalt goed wel druk komt vooral omdat w enog zo moe zijn. morge sta ik er voor het eerst alleen voor zie er erg tegenop nu want ben ziek ben beetje uitgedroogd door de diaree heb ha gebelt toen ik zo'n pijn in me buik kreeg dat ik niet meer rechtop kon staan of zitten zit er echt even doorheen nu ook omdat mijn hond nu bij de dierenarts ligt ivm zijn oog er zit iets in en als het even tegenzit moet ie met spoed naar utrecht op dit moment kan ik alleen maar janken
He wat verelend zeg, beterschap en hopelijk valt het mee met de hond. Bwtje: Leuke echofoto's zie duidelijk dat het jongetje is.