Hier vandaag ook naar het cb geweest, ze woog hier 11,7 kilo en is 83 cm groot. Ze was heel lief gelukkig alleen erg ondernemend, klom op een stoel om aan een schilderij te trekken, ging op alle peuterstoeltjes staan, met een stoeltje haalde ze een tissue uit de doos op tafel, ze zeiden alleen nou ze is erg ondernemend.
haha geweldig zeg lekker ondernemend meisje maar ze groeit goed ben benieuwd hoeveel esmay weegt en hoelang ze nu is en hetzelfde geldt voor kaylee hihi die moet 14 dec heen
Hier gister CB, en joepie Senna weegt 8,3 kilo !! Ze haalt wat in qua gewicht!! lengte is 74 cm. Maz zit al op 5,7 kilo en 62 cm. Dus die gaat Senna snel inhalen denk ik, vind ik wel sneu voor Senna eigenlijk... Maar in ieder geval geen zorgen om hem nu! Ik heb veel nuttige, huishoudelijke dingen gepland voor vandaag dus ga weer snel verder (het schoot nog niet zo op zeg maar...).
@flex leuke foto... is esmay ook zo gek op schoonmaken? hier wel eentje haha... hier nog geen bericht gehad van het cb maarja hij is dan ook nog geen anderhalf... denk dat hij wel goed gegroeid is hij kan in een keer bij alle lampschakelaars en kan je deuren open doen... hier nog steeds een draak van een kind mbt slapen ... afgelopen nacht is het wel redelijk goed gegaan maarja dat mag ook wel eens na 4 maanden slecht slapen. bovendien krijg ik hem niet meer in slaap smiddags alleen als we wandelen of autorijden maarja dat ga ik niet iedere dag doen natuurlijk... enne nog een leuk iets zoonlief heeft gister en vandaag voor het eerst op het potje geplast ben zo trost op hem... @zonneschijn zo die maz groeit goed zeg! senna had al een laag geboorte gewicth toch???
Bulldog, wat balen van het slapen zeg... Maar wel iets anders om heel trots op te zijn! Wat goed zeg op het potje plassen! Senna woog 2770 gr, maar is in begin veel ziek geweest en 2 maanden niet gegroeid. Maar eigenlijk zou ze het natuurlijk wel hebben moeten inhalen... Flex, vergeten te zeggen; mooie foto!
@zonneschijn is denk als ze een laag geeboorte gewicht hebben echt nooit groot zullen worden. mn nichtje was 2365 gr en die is nog steeds klein ... maar als ze goed eet is het natuurlijk niet erg. ja vond het ook super knap van hem hij geeeft het ook aan dan zegt hij bah .. ik ga er weer van tussen we gaan een weekend weg en moet nog wat dingetjes doen...
@zonneschijn fijn dat maz en senna zo goed groeien! @bulldog jee ik snap dat je trots bent!! wat goed joh...ga je nu ook al echt met zindelijkheidstraining beginnen? @mineke fijn dat alles goed was bij het cb..ook al zo'n ondernemend peutertje hiihih
Ik kreeg een brief van het cb vorige week dat ik die week erna al een afspraak had, ze lopen hier erg goed op schema dus denk dat jullie hem ook nog krijgen hoor. Bulldog: Zo al op het potje wat ijverig zeg. Ze geven volgende week vriezen hoop zo dat we dit jaar weer kunnen schaatsen, was super vorig jaar voor de kinderen. Nou ga werken fijne dag allemaal
@linda ja wil er wel mee doorgaan moet nog even opzoeken hoie ik het het beste kan aan pakken enzo.. @mineke de 18e ismn manneke 1,5 jaar dus zal binnekort wel iets binnen krijgen denk.. wens jullie een fijn weekend wij gaan er een paar daagjes tussen uit!
Fijne dagen bulldog! Hier ook nog geen oproep ze moeten as maandag ook voor de 2e prik komen..Dus zal de gewone afspraak nog wel op zich laten wachten! Bull is het niet een btje vroeg nu al zindelijkheids training te doen? Door te vroeg te beginnen kan het vaak averechts uitpakken en dat is zonde.. Geeft hij nu al zelf aan dat hij op het potje/w.c. wil? Sem was toen rond 2jr helemaal in de ban ervan en zo zindelijk..heeft laatst nog een terugval gehad..maar nu nog steeds helemaal zindelijk. Maar nu al lijkt me erg vroeg.. Hier ga ik denk ik een poging wagen rond de 2e verjaardag als het mooie weer begint wel zo makkelijk lekker in de blote billetjes rond dapperen, wel zo makkelijk dat onze kids in het warme weer jarig zijn ! Gaat hier nu ook wat doen! En vanavond werken, fijne dag dames!
Gisteren bij het CB geweest. Mannetje is nu 84cm en 12 kg. Het was helemaal geen probleem dat ie zoveel wilt eten, hij 'sport' het er allemaal wel af. Verder konden wij ook al spelenderwijs het potje introduceren omdat ie elke keer in bad poept. Vanochtend vreselijk vroeg wakker, 5 uur... Hij slaapt op z'n buik en is dan helemaal doorweekt. Hebben jullie dat ook wel eens? Ik ga maar grotere luiers proberen of zo. Van ellende om 8 uur weer naar bed gebracht. Dat wordt vanmiddag weer niks omdat ie maar 1x wilt slapen. Ben benieuwd. Mannetje is wakker, andere keer reageer ik weer... fijne dag
hier geen lekkage 'sochtends...overdag 4+ snachts 5 hier ook een buikslaper.. hier poept noa ook regelmatig in bad en als ze gepoept heeft zegt ze ook poep! maar ik ga ook pas met t potje beginnen als ze 2 is denk ik...ze wil wel als ik aan het plassen ben ook op de wc maar als ik haar op de wc zet (met een verkleiner) vind ze het toch wel eng...ik laat t nog even hoor heb r geen haast mee hier had ik al n afspraak staan nadat ik vorige keer was geweest...nu geen nieuwe afspraak krijg nu een oproep als ze 2 is.. @bulldog have fun!
xxxx1974: Nou ook een lekker flink mannetje, fijn dat alles goed was. Grappig al die poepende kinderen in bad. Hier juist last van een klein meisje dat in bad plast. Zodra ik haar met haar voeten in bad zet gaat ze plassen, dus neem eerst een klein laagje dan plast ze laat ik het leeg lopen. En dan laat ik hem pas echt vol lopen, krijg er handigheid in volgens mij heeft ze het al een keer op 7 nou achter elkaar gedaan.
met 4+ overdag altijd lekage en ook met poepen altijd er helemaal onder was er zo klaar mee dat we nu enorme lappen maat 5 hebben van bumblies nooit geen gezuer meer nu begint kaylee whahaha we zijn al overgestapt naar maar 2 maar zelf nu lekte ze door met poepen was ook wel erg veel vandaag whahaha arm kind
Flex: balen dat je zo moe bent, denk goed om jezelf... Vandaag zowaar uit kunnen slapen tot 8 uur, super! Heb hem om half 12 's nachts nog ff een schone luier omgedaan, dat scheelt blijkbaar wel. Mannetje was vandaag in een beter humeur dan gisteren. Nu denkt papa dat ik mij aanstel Gisteren had ik lekkerlijk een blok aan m'n been hangen de hele dag, niets was goed. Vandaag was ie lekker zelf aan het spelen. vandaag het huis opruimen, kamertje is klaar, moet nu ingericht worden. We wilden van de week de kinderkast naar boven tillen maar hij kan niet door de trap :x. Nu moeten we een verhuisliftje huren om door het raam heen te krijgen, balen... Nou, ik ga wat doen fijn weekend!