Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bwtje jeetje 32 weken alweer wat gaat het snel zeg..

hier geeft hij ook aan als hij gepoept heb dan zegt hij bah.
    als hij een scheet laat dan zeg ik wat doe jij nou?
    zegt hij : bah hahaha...

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

zo... even rust....
    Suzanne heb ik rond half 1 op bed gedaan. daarna ben ik aan de poets gegaan en nu heb ik even tijd voor m'n eigen.
    Degene die in mijn MSN staan en geregeld spammailtjes van me krijgen. Het is nu opgelost; ik heb een ander wachtwoord... sorry.... :(

Herinneren jullie MC Lover nog? ze schreef mee in het begin van de juni mama's. Die ben ik vorige week toevallig tegen gekomen in m'n straat :D

Ik ga volgende week vrijdag testen (1e kerstdag) mits ik niet ongesteld bent, maar dat betwijfel ik nu... want normaal gesproken heb ik een week van te voren zere (.)(.) maar nu helemaal niet. Kan ik mssn geen lekkere hertenbiefstuk of everzwijn eten. Nou ja... voor een keer geen well-done.... ;) is toch geen probleem zou ik zeggen...

Morgen hebben we bij ons op het werk feest. samen lekker uit eten bij Que Pasa (spaans tapasrestaurant in Eindhoven). heb er wel zin in....

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik kan me mc lover helemaal niet herinneren. was het bij de bevallingslijst?

4. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Die schreef in heel 't begin mee. Die heeft een 2-ling gekregen. Ik heb haar nog wel eens ontmoet bij de lounge... verder ook neit. We zijn elkaar een beetje uit het oog verloren. En ja... ze liep door m'n straat heen... en het was echt een blik van herkenning....

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dat is wel grappig op zo'n onverwacht moment!

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    kan me haar ook niet herrineren...hoe heten haar kinderen? misschien dat ik dan een link leg...spannend bianca...denk je dat je nu juist wel of niet ongie gaat worden? heb je een goed gevoel erover? ik hoop het voor je./..ik duim voor je;) jij ook voor mij;)?

@bulldog haha echt grappig! vlot hoor~!

@bwtje idd gaat hard! 32 weken!

@flex hoe is het eigenlijk met surf? gaat haar zwangerschap nu voorspoedig?

hier net voor de prik geweest...ze moet dit keer al heel erg huilen voordat ze uberhaubt een prik gekregen had...ze wist gewoon wat r ging gebreuren...daarna was t snel over en een ballon doet wonderen;)

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca kan me haar nog wel herrinneren vooral omdat je zei dat ze een 2ling heeft gekregen...
    grappig dat je haar ineens tegen kwam.
    ik hoop voor je dat je volgende week posi kan testen...

ik ga morgen voor de prik als hij vandaag geen koorts meer heeft dan meestal komt het savonds opzetten.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier trouwens gestopt met flessen geven.
    hij krigjt nu s avonds een beker warme koemelk ..
    net vitamine d gehaald
    hoe dienen jullie dat toe?

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik verwarm eerst de melk en dan doe ik er de druppels er in

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb pilletjes haha...
    moet er 4 per dag geven
    doe ik ze wel met eten op een lepeltje

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier gaat de mond open, en vallen er 10 druppels in haha ze vind het wel lekker dus geen probleempjes..en ja met bv en daarna koemelk is ze ook niet anders gewend :D!

Nou hier snel klaarmaken zometeen naar de film toe!!
    fijne avond dames

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bulldog jeetje meid wat erg van je jochie hoop dat hij gauw beter is!
    @ bianca oooooh spannend meid!!! :D:D:D en mc lover ken ik nog wle hoe gata hyet met haar??

@ linda gaat goed met surf :) ze krijgen were een jochie hihi :D
    hier ook geen problemen met vitamines esmay is er gek op!
    vandaag ook prikken weze halen wij alle 3 weer niemand van ons heeft gehuilt :D :p

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog dat moet je toch al n tijdje geven? hier vermeng ik 10 druppels door de pap...maar als ik het op n lepeltje geef vind ze ook lekker maar door de pap is makkelijk dan vergeet ik het niet..

@flex fijn dat t met surf goed gaat! grappig zij 2 knullen jij 2 meiden;)

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bulldog; Beterschap wat een hoge koorts zeg!!

Linda en Bianca:Word spannend nou, hoop het zo voor jullie allebei.;)

Hier de druppels ook ergens door heen anders trap ze er niet in, zo lekker is het nou ook weer niet. Proefde het pas zelf, nou snap ik waarom ze het eigenlijk niet wil.;)

Hier heeft ze net overgegeven in bed, echt zielig ze was helemaal over haar toeren. Had ze net in bad gedaan dus nog maar een keer gedaan hopelijk is het morgen weer over. Mijn andere dochter had zondag twee keer gespuugd en daarna niks meer aan de hand, ziet alleen spierwit. Dus kort virusje hoop ik.

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @mineke beterschap voor je meisje!
    zo vies zijn die druppels toch niet? ik vind het een beetje een anijsgeurtje hebben...heb ze nooit geproeft ga t morgen ns proberen;)

nou ik ga maar naar bed toe...ik hoop dat ik het morgen kan laten om te testen...wil het nl wel graag weten maar vriendlief is bang dat als het raak is ik donderdag me mond niet tegen mijn moeder kan houden...die komt oppassen...we willen het dan rond kerst vertellen met een t-shirtje van geef me een kus ik wordt grote zus die noa dan aan krijgt..dus vandaar zaterdag testen..

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda ik heb nog flesvoeding gegeven smorgens en savonds.
    stom da tik die druppels niet heb zien staan is toch wel makkelijker.

hier had hij gister weer verhoging dus dat word geen prik halen vandaag.

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @linda ik hoop voor je dat het raak is!
    dan is het miss wel slim om te wachten met testen ik zou zo iets ook gelijk zeggen...

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik hoop het ook;) we zullen zien...ik heb in ieder geval niet echt symptomen...maar ja die had ik naar mijn gevoel vorige maand en die maand daarvoor wel en toe werd ik gewoon ongie dus...afwachten maar...

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Spannend... je banner ziet er wel hoopgevend uit, 1 dag overtijd. Succes met het nog-niet-testen

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Linda: Spannend hoop het zo.;)

Hier is ze alweer bijna beter, alleen slaap ze nog wat meer maar dat vind ik niet erg.:)

Lig er bij jullie ook sneeuw?? Hier vanmorgen lekker lopend naar school geweest, Judith zat heel de tijd te roepen bah bah bah.:D Ik zeg neeh is sneeuw maar jah dat woord is wel erg moeilijk. Op terug weg heeft ze er lekker nog een stukje in gelopen ze vond het reuze interressant.

Deel Deze Pagina