hier keek hij ook zn ogen uit hij vind het wel leuk alleen toen hij de sneeuw aanraakte vond hij het niet meer zo leuk. net even naar de dokter gewandeld hij heeft zon naar hoestje en is snip verkouden.. maar gelukkig geen ontstekingen maar een goede verkoudheid... gelukkig hoef ik vandaag niet auto te rijden vind dat maar niks. vanmiddag even naa rhet centrum want moet toch eten vanavond.
@mineke fijn dat ze weer wat beter is. hoop dat hij hier ook snel beter is want de nachten zijn nog dramatischer dan dat ze al waren.
ik moet zometeen werken van 13.00 tot 17.00 vanmorgen al naar de fysio geweest. moest eerst chiel weg brengen naar de andere kant van de stad, en dadelijk weer dus.. ben bijna 3 kwartier onderweg. want ze hebben hier nergens gestrooid.....
Bulldog: Beterschap voor je ventje, hopelijk is het gauw over!!! Sjoon: Nou werkse dan maar!! Balen zeg dat er nergens gestrooid is, doe voorzichtig dat je geen schuiver maakr!!
Hier vond hij de sneeuw ook fantastisch. En ook steeds aanraken en oppakken. Echt een gaaf gezicht, zo'n ukkie op zn kaplaarsjes door de sneeuw aan het rennen.....
leuke foto flex... wat een verschil hoe alle kleintjes reageren op de sneeuw. Hier keek hij z'n ogen uit door het raam. Eenmaal buiten moest ie keihard huilen en wilde hij opgetilt worden gisteren glucose laten prikken gedurende de dag. Was gewoon mooi laag. Wordt dus weer een flinke baby
xxx1974: Waarom moet je je laten prikken?? Heb je suiker?? Ohw het is koud hier het beetje sneeuw wat hier ligt is keihard bevroren en ik moet heel de dag buiten werken brrrrrrrrr. Nou jah overleef het ook wel weer.
Grr... manlief zit al 4 dagen in Londen voor z'n werk en vandaag komt hij terug maar nu sneeuwt het daar zo dat "zijn" vliegveld dicht was vanmorgen. Nu wel weer open, hopen dat-ie gewoon kan gaan hoor.. Was nogal druk afgelopen dagen alleen met 2 kids... Linda, spannend... stiekum al getest of je in kunnen houden? Bulldog, hoe is het met je manneke? Flex, leuke foto in de sneeuw! Gaat toch snel met de zwangeren hier, Ellen jij ook alweer 24 weken en Bwtje ook al erg ver..!
voor de hyvves vrienden hier een link van mijn gemaakte collage van esmay en kaylee kreeg zelf traantjes in me ogen haha Wilma Profiel - hyves.nl
ohjee das balen zeg! hoop dat hij gauw thuis is vroeg me af heb jij de box nog staan op de laagste stand?? ik vind het namelijk nog wel handig als esmay vervelend is kan ze de box in haha kan ik kaylee rustig voedden
Wij hebben um in een middenstand staan. Maar inderdaad soms wel erg handig om "de oudste" (hihi vind ik zo grappig klinken, terwijl ze nog zo klein is) effe in te zetten, kunnen de katten 's morgens ook even rustig eten zonder belaagd te worden. Maar Senna is ook niet zo'n klimmert dus durf het wel aan in die stand. Met voeden zou het ook wel handig zijn, want op 1 of andere manier wil Senna dan altijd mijn aandacht ... Esmay bij jou ook? Ik ga zo even op hyves gluren hoor.. !
esmay laat me nu wel met rust als ik voed ze heeft het donder goed in de gaten dat het dan even kaylee tijd is en ze komt kaylee kusjes geven. maar zodra kaylee klaar is met drinken wil ze aandacht als ze dat nie krijgt berg je dan maar want dan is het gillen haha
Mineke: ik moest voor de zekerheid een GDC laten maken omdat bij de 20 weken echo de buik van de baby buiten de grafiek viel, zo groot was ie.. zonneschijn en flex: hoe doen jullie dat met voeden en verschonen en twee kleintjes. Alles beneden in de huiskamer? Tot nu toe verschoon ik boven en het voeden als baby deed ik toendertijd ook boven (en dan gelijk naar bedje). Straks lijkt me dat niet echt handig. Probeer me alvast voor te stellen hoe ik het straks zal gaan doen
overdag beneden tenzij ze naar bed moeten dan doe ik het boven heb dus boven en beneden spullen liggen voedden altijd beneden
Als ik alleen thuis ben met Senna en Maz, dan haal ik meestal het aankleedkussen wel naar beneden ja. Scheelt een hoop gesjouw... Als Rob ook thuis is, doen we het meestal toch wel boven. Ik vergeet namelijk regelmatig spulletjes (billendoekjes, sudocreme of de luiers zijn op) en dan kan ik nog steeds heen en weer lopen... Voeden doe ik altijd beneden (behalve snachts dan...).
Ellen, wauw dat is echt een flinke dan... Voel je je verder prima? Flex, mooi filmpje hoor, met mooie meiden! Ook knap hoe je zoiets gemaakt rijgt!