dank je ben benieuwd naar jouw kaartje!! Het gaat idd snel nu ja! en voel me eigenlijk nog steeds goed.. Alleen gisteravond na het eten ineens niet lekker en ben toen gelijk naar boven gegaan lag om 20h al in mijn bed en was ook zo vertrokken, 's nachts wakker en zat dicht met snot haha lekker verhaal nacht ervoor ook al keelpijn..maar overdag is het gewoon weg..en met deze drukke dagen nu ook geen tijd om ziek te zijn he hahaha
Inderdaad, de ondeugd straalt er vanaf!! Echt een schatje Moet morgen een uur eerder werken i v m de kerst, voel me echt een schandalige moeder moet de kinderen al om half zes morgenochtend eruit trekken. Gelukkig eenmalig ben benieuwd of ze erg hard mopperen.
@flex jeetje zeg heeft ze er veel last van? @mineke aaggossie waren ze erg sjaggo? hier laatste tijd lekker aan t uitslapen 7:15-7:30 hopelijk met kerst ook bedankt voor de complimentjes van de kaart!
Hey Meiden! wij gaan met de kerst een paar dagen weg met ons 3-en. voor het eerst niet mijn verjaardag vieren, dat zal wel raar zijn vrijdag. we gaan naar duinrell toe, ben er nog nooit geweest, dus ben erg benieuwd. leuke kaartjes zag ik voorbij komen!
Het viel reuze mee, nou ik hoop dat ze morgen hier ook lekker uitslapen!! Sjoon: Veel plezier zeg, lekker hoor een paar dagen weg!!
hallo meiden! hier de griep te pakken..duik vanavond vroeg me bedje in hoop dak morgen wat beter ben..voel me echt kl*te ik kom zondag wel weer ff spieken denk ik fijne dagen nogmaals!
nee toch zeker net zo voor de kerst!! Beterschap lin!! FIJNE FEESTDAGEN ALLEMAAL!! P.s ik zal binnenkort wel weer meer meeschrijven..
Kerst weer achter de rug ( en in de maag hahaha), hoe was het?? Hier echt super genoten met de kleine man|!Hij vond het allemaal geweldig, de kadootjes en het vele eten! En wij ook natuurlijk haha! En ben blij dat de sneeuw bijna weg is, werd nu wel een zooitje hier met die natte drap! Fijne zondag nog!
Iedereen een leuke kerst gehad? Wij wel hoor. Ben blij dat het over is. Vindt het toch altijd van die rare dagen. Ben op dag 27 ongesteld geworden. Dus dinsdag 22 december. mmmm... we kijken het nog 2 maanden aan en dan maak ik wederom een afspraak bij de HA. Misschien dat ik weer moet gaan temperaturen. Weet het niet. Bij SUzanne duurde het ook lang voordat ik zwanger werd. Maar goed, heb 't nog steeds wle goede hoop dat 't lukt. verder gaat het hartstikke goed met Suzanne. Gisteren hebben we bijna 1 uur in de file gestaan op de A2.... was een ongeluk gebeurd bij Beesd. Moest ik ontzettend plassen. Zijn we bij de Mac bij Geldermalsen er af gegaan... vriendjelief natuurlijk boos.... waarom moeten vrouwen altijd zoveel plassen. Die hebben net zo'n grote blaas als een man hoor... en je bent nog thuis geweest. Ja... niet wetend dat we in de file belanden van een uur :x Maar goed... we waren rond 2 uur bij ons pap en mam.... was weer reuze gezellig. om 9 uur 's avonds waren we thuis....