hallo meiden hier een heel klein btje opgeknapt...de koorts is weg alleen nog veel keelpijn en hoesten...heb 3 dagen koorts gehad (38.7-39.5) veel op bed gelegen..ben wel 1e en 2e kerstdag naar ouders en schoonoudersgeweest...maar was niet echt gezellig..mijn vriend is nu ook ziek...dus we hebben het wel weer lekker getroffen met de feestdagen was ook best ongerust...dus gister naar de ha post geweest maar de dokter kon niets geks ontdekken...gewoon uitzieken en voor de beeb was het niet schadelijk...dus was wel gerustgesteld...hopelijk ben ik voor ouderjaarsavond weer opgeknapt.... @bianca balen man dat je ongie ben geworden...ovutesten gebruiken deed je geloof ik al hea? anders moet je het eens proberen ik vind het ideaal...je weet precies wanneer je ei is..hopelijk lukt het snel meid! @kleintje fijn dat je mannetje (en jullie) zo genoten heeft! noa vond het ook helemaal geweldig...en dan met name de aandacht van iedereen
@ linda beterschap meid!! @ bianca ooh meid wat balen zeg weer ongi hoop dat de ha bezoek niet nodig zal zijn! @ hier een leuke foto van kaylee en haar nicht susan maandje ouder
Flex wat een lieve foto! Bianca balen dat je weer ongesteld bent geworden. Hoelang ben je nu bezig dan? Luuk vond het samen eten met opa en oma een ooms en tantes en neefjes en nichtjes ook helemaal geweldig kleintje! Zat de hele tijd de grote tafel rond te kijken en iedereen aan te wijzen! Sjoon genietze! Linda ben je er weer helemaal bovenop? Voelt niet fijn he als je net zwanger bent. Gaat je zw schap verder goed? Hier alles goed. ons meisje word steeds helderder met af en toe een glimlachje..maar ze is vrij ernstig aangelegd.. Dat komt niet van mij hahaha Liefs, Paula
Kleintje: Fijn dat jullie genoten hebben. Linda: Nou ik hoop dat je gauw weer helemaal opgeknapt ben. Bianca: Jammer je weer ongesteld werd.Ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn. fl3x: Leuk zo weinig leeftijd verschil!! Blondie: Wat een lekker droppie zeg!! Lache zo serieus!! Hier vanmorgen alweer een vracht boodschappen gehaald echt niet normaal meer, mijn zoon is vandaag alweer 8 jaar geworden!! Dus word zo lekker druk hier, is nog stilte voor de storm.
@paula ja ben al aardig opgeknapt...alleen nog beetje last van hoest en me longen doen nog een beetje zeer van t hoesten...maar gaat gelukkig al n stuk beter...ow ja en heb echt last van ontsoken tandvlees echt kl*te ik spoel 2 x per dag nu met een mondspoeling voor ontstoken tandvlees maar haalt nog niet echt uit...is idd allemaal niet fijn als je zwanger bent maar ja..verder gaat het met de zwangerschap wel goed geloof ik...merk erg nog niet echt heel veel van af en toe beetje raar gevoel in mijn buik.. grappige foto van je dochtertje! @mineke gefeliciteerd met je zoon! denk je de kerst achter de rug te hebben kan je nog n verjaardag vieren hahaha veel plezier vandaag! enne 8 jaar jeetje waar blijft de tijd?
Hey meiden zo te lezen allemaal een goede kerst gehad. jammer dat je ziek was met de kerst Linda. hier lekker weg geweest naar duinrell. veel in het zwembad doorgebracht. het heeft veel geregend, maar geeft niet. Chiel vond het helemaal super!
@sjoon tsja het is niet anders...ik heb wat dat betreft wel vaak pech fijn dat je het zo lekker hebt gehad in duinrell en dat chiel heeft genoten!
goeiemorgen @sjoon fijn dat het leuk was in duinrel. @mineke feli met je zoon! @linda fijn dat je weer wat opgeknapt bent. @bianca balen dat je ongi bent geworden hoelang zijn jullie nou bezig? @blondie leuke foto..
hie r1e kerstdag ziek geweest bah volgens mij een buikvirus ofzo.. zoonlief heeft al 5 dagen diarree en heeft er ook bij overgegeven eten doet hij zeer weinig hij drinkt wel goed.. ben op dag 27 ongi geworden vindhet zo raar.. hoe is het verder hier met iedereen??????
@bulldog balen zeg dat je mannetje zo ziek is...gelukkig drinkt hij goed das het belangrjkste heel veel beterschap!! ik kan me voorstellen dat je het raar vind dat je ineens op dag 27 ongie ben geworden maar je hebt gewoon een supermooie regelmatige cyclus! hier gaat alles verder redelijk...ben nog wel veel aan t hoesten en mijn vastzittende hoest is overgegaan in een kriebelhoest...zwaar irritant...kon er vannacht niet van slapen...
Sjoon: Lekker zeg dat jullie naar duinrell zijn geweest. Bulldog: He balen zeg, ziek met de kerst. Beterschap hoop dat jullie allebei gauw weer beter zijn. Linda: Vervelend van je tandvlees, is echt een zwangerschaps kwaaltje. Zo was wel druk gisteren maar mijn zoon heeft genoten en daar doe je het voor. Is helemaal weg van monopoly dat heeft hij gekregen, heeft hij gisteravond mijn zijn ooms gedaan. Om acht uur begonnen en was pas kwart over tien afgelopen. En hij had nog eerlijk gewonnen ook, het studiebolletje. Ik zal eerdaags ook wel een keer het slachtoffer worden, vind het veel de lang duren doe ik liever rummikub ofzo. Maar jah moet ik er maar voor over hebben.
hee allemaal, balen van de zieken... beterschap hier een een fijn kerstcadeautje gehad: we mochten 5 dagen uitslapen tot 8.30 Voel me weer helemaal uitgerust. Mannetje is ook erg lief en goed zelf aan het spelen, kan wel merken dat ie weer een fase verder is. Hij kletst honderd uit, echt heel grappig. vandaag lekker een dagje voor mezelf, ga zo ff shoppen. wat zijn jullie plannen met oudjaar? Hier nog een plannen. De laatste jaren ben ik in slaap gevallen voor 12 uur..
@ellen zo das pas lekker...wat lief van hem hier praat noa ook de laatste tijd nog veel meer en met 3 woordjes achter elkaar...soms sta je er echt versteld van wat ze uitkraamt..gister zei ze ineens toen ze aan het drinken was...mmm lekker sap drinken hahahha @mineke fijn dat de verjaardag geslaagd was! oww ik vind monopoly ook altijd zo lang duren maar t is wel n leuk spel..
hey meidne, ben ik ffies weer tis best wel druk hierzo laatste dagen heb bijna geen moment voor mezelf. maar der is vanmiddag iets gebeurt met esmay wat precies weet ik niet maar ze lag op de grond met een ijzeren stoel in der gezicht in eerste instantie was er niets te zien maar nu is het wat rood mssn morge wel blauw 2 uur later had ik der op bed gelegd en ging ze ff half uurtje slapen toen ik haar ophaalde zat ze onder het bloed ik schrok me kapot en d8 echt waar komt dit allemaal vandaan uit der neusje dus ha niet bereikbaar want verdenk haar ook van een ontstoken oog bah heb ik weer als ik alleen thuis ben
@linda oww vreselijk dat hoesten bah zoonlief heef thet nu 3 weken en die hoest vooral smorgens zn longen uit zn lijfje.. ik ook maar miss de sigaretjes maar eens laten liggen haha.. @mineke monopolie leuk spel en wat goed dat hij het eerlijk heeft gewonnen.. heb met kerst nog wie is het zitten spelen das echt lang geleden dat ik dat heb gedaan. vind zulke spellen wel leuk. @ellen fijn dat jullie mochten uitslapen doet je weer helemaal goed he... hie ris het echt een rot fase met slaan schoppen en uitlachen.. zet hem nu in de hoek en dat werkt wel. wij gaat met oud&nieuw naar familie en blijven we ook slapen. @flex snap goed dat het best druk is met 2 kleintjes en beterschap voor esmay hopelijk valt het mee zulke dingen gebeuren dan altijd als je alleen thuis bent. praten is hier nog niet zo van toepassing zegt wel heel duidelijk mama en papa verder nog wat kleine woordjes maar over het algemeen is het gewoon chinees.
om een beetje me vruchtbare periode te bepalen moet ik dan 27 dagen houden of 29 dagen? morgen nog een half dagje werken en dan lekker weer een lang weekend... ik ga weer afsluiten voor vandaag ga zo eten maken,, fijne avond allemaall......
xxxx1974: Lekker zeg uitslapen!! Bulldog: Praat hij chinees. Moest er echt om lachen, grappig he dat taaltje. Fl3xgirl: Vervelend zeg van dat vallen, hopelijk valt het allemaal mee!!
@bulldog betekent dat dat jullie nu voor n kleintje gaan ik zou 28 dagen aanhouden..of gewoon 29 zoals altijd... @flex jeetje dat is ff schrikken...hopelijk valt het mee..ik zou nog ff anders de spoedpost bellen als je t niet vertrouwd.. hier trouwens ook een fase weer das ze zo kan zeuren/janken/piepen om niks..alles is MIJ wordt ik soms zo moe van...ik zet haar nu af en toe als ze vervelend is om de gang op de eerste traptrede (traphekje dicht uiteraard) dan laat ik r 1 minuutje afkoelen, het helpt wel...en ze blijft netjes op de trap zitten dus..