Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nou, dat deden wij dus ook (net als vanuit het zh zei idd) maar de laatste 2 weken was het echt voor het eten, en gelijk na de voeding zat er ontlasting in. dus wij doen na de voeding verschonen, en als het nodig mocht zijn tussen de voedingen door, maar dat is echt een heel enkele keer!

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Hier verschonen wij ook voor de voeding omdat ie dan al al minimaal 4 uur heeft geslapen. Hij poept als ie wakker wordt. Ik zit op 5 voedingen en met het warme weer op 6 a 7, dus ook zoveel luiers. Tussendoor verschonen doe ik een enkele keer als ik hem echt hoor reutelen of ik ruik dat ie gepoept heeft.

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    moaatje : Gelukkig dat het niet erg is dat ze zoveel poept lees ik hier. Maar hoe doe je dat als je weg gaat? Ze krijg in elk geval wel genoeg binnen. :) Ik weet ook niet hoe lang je ze er in kan laten liggen maar je kan kijken als je het een half uurtje rek of ze geen luieruitslag krijg. Mijn dochtertje kom ook weleens met een poepbroek uit bed, heb dan ook geen idee hoe lang het dan zit en geen rode billen hier gelukkig.
    Bij super de boer zijn de pampers van de week 3 pakken voor 22,50, maar als je zo vaak verschoon kan je ook makkelijk een huismerk kopen.

groetjes

4. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

O eerlijk :)
    Woom je in Dordt ook dan?
    Die banner is leuk he, heeft me
    onwijs veel tijd gekost.Maar dan heb je
    ook wat he ;)

xxxx

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hoi

Volgens mij wonen we heel dicht bij elkaar als ik het goed heb :) Volgens mij heb ik een maand vol jaloerzie :oops: naar jou roze vlaggetjes lopen kijken al waggelend met een dikke buik. Want ik hoorde toen van een overbuurvrouw dat je 11 juni uitgerekend was en dat was ik ook ook. Klopt dat? Zo ja dan woon je dwars bij mij in de straat. Tja de wereld is vaak maar klein. :D

De kleine hier huilt vandaag iets meer, volgens mij komt het van de warmte. Hebben jullie kindjes daar ook last van?

Groetjes fijne avond nog Mineke ;)

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Mijn huisarts zei dat tegen mij i.v.m de kans dat ze door je baarmoeder heen kunnen prikken?! ;)

7. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

whahahahahahahahaha
    Dat meen je niet?
    Was 8 juni uitgerekent, bijna goed ;)
    Van wie heb je dat dan?
    Brittenburg 44 ?

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ja dat bedoel ik ook :oops: , de mijne is 11 juni geboren zeg het verkeerd. Hoorde het van 33. Woon zelf aan de overkant, waar de vlaggetjes net een paar weken weg zijn :)

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Dus wie weet maken over een paar jaar Judith en Samantha de buurt samen onveilig :)

10. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    33 is dat die nu weer zwanger is?
    Welk nummer woon jij dan whahahahaha
    Is dat wat dan :oops:

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Krokus is het mogelijk dan dat je zwanger bent? Of ging je er tijdens gemeenschap vanuit dat je nog niet vruchtbaar was? Volgens mij zou het kunnen, maar de kans dat je gewoon laat weer ongesteld word lijkt me groter.

Bwjte, je hebt ook wel gelijk dat ze soms in haar slaap ook lang in de poep ligt. Al moet ik zeggen dat ze 's nachts zelden poept. Was 't leuk in Lommel vandaag?

Firstbaby, ik verschoon voor de voeding. Ik kreeg dit advies omdat ze na de voeding sneller spuugt omdat ze dan door elkaar schud. Andere rede, maar wel voor de voeding. Tenminste, buiten deze poepdagen om dan :) .

xxxxx1974, klinkt heerlijk, 5/6/7 voedingen en luiers! Ben jaloers.

Mineke, je vroeg hoe ik dat doe met die luiers als ik wegga. Niet! Ik ben gisteren de hele dag thuisgebleven. We hebben maar uit de vriezer gegeten, want ging niet eens naar supermarkt :rolleyes: . Vanmiddag ben ik naar een verjaardag geweest, maar de jarige heeft een baby van 7 weken, dus het huis was er wel op ingericht.
    Klinkt als een goeie aanbieding van de super. Maar ze draagt nog het newborn maatje. Is 4,80 per pak hier in de supermarkt. Ik ben ook erg tevreden over de luiers van c1000 huismerk. Etos en kruidvat vind ik niks.
    Ik kan ook niet zeggen dat ze vandaag meer huilt dan anders.

Essie en Mineke, dit is wel heel erg toevallig hoor!

Claudia, ik weet nu niet of ik wel een spiraal wil hoor zo snel. Ik ga hem hier wel even mee confronteren. Heb jij gevraagd naar koperspiraal of hormoonspiraal? Of zou dat niet uitmaken? Ik wil namelijk een koperspiraal.

Ik ben echt een held! Ik heb net mijn dochter gered van een spin in de wagen. Normaal ren ik hard weg voor die beesten. Wat moederinstinct wel niet met een mens kan doen.

12. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    hahaha hier ook zo met een spin!
    Liep over haar hee, pakte hem op
    of het niks was hahahahahaha
    Daarna staan gillen en rillen hihihi :oops:

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nee die is niet zwanger, twee huizen er naast op 31 is net zwanger en op 27 die moet nog drie weken geloof ik. Krijgen een meid. Haha hoezo roddelen. :D Ik zelf woon op 96.;)

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Moaatje:

Ach dat is wel heel sneu dat je niet meer weg durf, hoop voor je dat het gauw wat minder word. :(
    Stom van me van die luier aanbieding, jij zit nog gezellig in de new born maat. Daar heb ik maar 1 pakje van gebruikt ben gelijk op maat 2 overgaan omdat mijn dochter al 4440 gram woog. Zit nou al op maat 3 (omdat maat 2 ging doorlekken) en daar zitten er 54 in een pak en die kosten 9,99 normaal.
    Ik heb hier nog een bon van een gratis pakje newborn bij de c1000 als je voor 20 euro boodschappen daar doe. Als je hem wil hebben stuur je maar even een pb met je adres stuur ik hem op. Kan je weer twee dagen vooruit :) en hier passen ze niet meer.

Groetjes

15. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Ja en die hebben al een knul
    Hij heet Rob als ik me niet vergis en zei...
    Ben ik even vergeten.....
    Woon hier al 8 jaar, maar ga alleen goed
    met de naaste buren eigenlijk.
    Mocht je me eens zien lopen, roep dan ff
    hahahahaahahaha

groetjes fijne avond allemaal :D

16. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Heb je alle merken luiers geprobeert dan? Ik heb nog steeds Pampers vanwege de aanbiedingen die ik nog heb. Vind ze wel duur voor de normale prijs. Bij de C1000 kom ik niet. De luierdoekjes van het Kruidvat vind ik wel goed, die van AH trouwens niet.

Vandaag heeft ons mannetje de hele dag geslapen. Heb hem vanmiddag voor een voeding ff wakker gemaakt (tegen mijn principes in) omdat opa en oma er waren. Daarna is er geen land met hem te bezeilen. We zijn nu nog aan het troosten :( Om half 12 is waarschijnlijk de laatste voeding, hopelijk slaapt ie dan gelijk. Hij was zooo moe maar ligt maar te gillen, wat het nou is :(

Gaan jullie trouwens alle prikken laten zetten bij de kleine? Ik zag dat mazelen en de bof er ook bij zit. Vind dat eerlijk gezegd een beetje onzin, dat zijn toch gewone kinderziekten, mogen ze helemaal niet meer ziek worden...

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ja dat klopt! Zij heet Patricia maar voor de rest spreek ik hun ook eigenlijk bijna nooit.
    Ik geef wel een gil als ik je zie maar kom je niet vaak tegen volgens mij, maar herkende je auto die had ik hier op het forum gezien!
    Groetjes ga hier de fles geven en hoop op een rustig nachtje. ;)

18. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    [inbraak]

Het heerst hier ook, ik zou het wel laten doen indien mogelijk... de kans is klein dat ze besmet raakt maar het is een heel ernstig iets voor zulke kleintjes mochten ze het oplopen...
    Ik heb het wel gedaan, de kleine heeft er bijna geen last van gehad.

[uitbraak]

19. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Vandaag een minder rustig dagje. Sinds het begin van de avond is hij wat huilerig en wil hij ons zien. Zodra wij uit zijn zicht verdwijnen, laat hij zijn speentje vallen en begint te kreunen en te huilen. Gelukkig slaapt hij nu.
    Ik wil hem zo wel wakker maken voor een laatste voeding!

Essiegirly en mineke: wat toevallig dat jullie in dezelfde woonplaats wonen en ook nog eens bij elkaar in de buurt. De wereld is zeker klein.

Moaatje: Ik verschoon ook voor elke voeding. Het schijnt dat een baby daardoor lekkerder eet?

Hier ben ik nog steeds niet met de pil begonnen. Mijn man vindt dat ik misschien toch nog moet wachten. Volledige bv plus condoom zou voldoende moeten zijn. I hope so..

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    De mirena spiraal..dat is toch een hormoonspiraal? ;)

Deel Deze Pagina