Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

jeetje wat een brokkenpiloten allemaal beterschap ook voor jou mannetje sjoon

heb foto van esmay en kaylee die vandaag voor het eerst samen in bad zaten

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wat een leuke foto flex!

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

leuke foto flex.... :)

Hier gaat het ook goed. Suzanne groeit als kool. loopt lekker rond te banjeren. en ik.... ik heb weer ontzettend last van m'n rug.
    afgelopen weekend een posi ovutest. flink aan de klus geweest... nu maar hopen.....

enne... m'n voornemen is om hier wat vaker te komen posten. whahhahaa.... maar weet alleen niet of 't lukt.

BW'tje: beterschap meiske.... kun je niet iemand laten komen. Alfahulp ofzoiets?

Nou, ik ga afsluiten... straks even met de auto naar de garage. ik heb de rubbers van de auto kapot getrokken. dus die worden nu gemaakt.

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex schattige foto!!!

@bianca ik duim voor je meis! ik gun het je zo...

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sjoon: Pfffff wat een bikkel zeg om twee weken rond te lopen met een gebroken hand. Beterschap!!

Bianca: Ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn.;)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bianca duim voor je!!!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay heeft weer wat geleerd :p

ze zegt hop paardje hop zooooo schattig!!! ben bezig filmpje op hyves te zetten waar ze het wel paar keer zegt hoop dat het lukt :D:D

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex superschattig! ook hoe ze zelf in die wipper gaat zitten hahaha. en ik ben echt jaloers op die mooie krullen!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja mooi he :) alleen heeel irritant uitkammen tis droog en pluizig net als bij mij heb wel medelijden met haar want ik weet hoe erg ik mijn haar verafschuwde omdat het altijd zo'n pijn deed om het uit te kammen hoop dat dit esmay bespaard blijft

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    #13231 Diadeem, 5 jan 2010
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
    bericht mislukt, wilde even spammen maar krijg de foto niet kleiner helaas.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

lukt het ook niet met www.fotoverkleinen.nl ???

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon jeetje das ook wat met de hand van je vriend!

@bwtje beterschap met je mannetje kan je niet ergens hulp inroepen om jou minder te belasten?

@flex leuke foto van de 2 meiden samen..

@linda jeetje 7 weken alweer dat gaat hard...

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    gelukkig weer allemaal normale dagen weer een normaal ritme ..
    zoonlief kan sinds gister een varken na doen was er al 2 mnd mee bezig maar nu doet hij het uindelijk..

gister hebben ze me spataders weggespoten dacht dat ik gewooon voor controle ging maar dat was dus niet zo loop nu weer met 2 kousen aan..

hoe is het hier verders met iedereen nog nieuwtjes???

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

is dat pijnlijk je spataderen weg laten spuiten??

ik ben net naar de dokter geweest. ik ga morgen naar het zh voor een foto van mjn knie. heb die op een of andere manier verdraaid, ergens in oktober, en heb er nu nog steeds last van. wel an naar fysio toe enzo. maar het zakt niet echt af de pijn.
    hopelijk kunnen ze iets zien daarop...

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @sjoon nee dat doet geen zeer die prikjes zijn wel gemeen maar echt pijn valt wel mee..

balen van je knie hopelijk niet je meniscus of je banden...

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog nou voor me gevoel duurt het nog erg lang voor de echo en al helemaal voordat ik 12 weken ben...

@sjoon jeetje hopelijk is het niet ernstig...jullie beginnen 2010 allemaal wel erg goed:p

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Neeh irritant zal het eens aan mijn man vragen, ben ook niet zo handig in zulke dingen hoor. Er staat dat de foto te groot is om te verkleinen????

Bulldog: Lache zeg een varken na doen, hier kan ze alleen een miauw zeggen en oef eof(woef woef):D
    Stoer hoor van je aders dat je het mee vind vallen!

Sjoon; Nou hopen dat het mee val met je knie, anders zitten jullie alletwee in de lappenmand.

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog hier doet noa als ze een varken na wel doen ggg ggg hahaha dat knor geluid dat kan ze nog niet haha,...

eerst zei ze tegen alle soorten vogels choogel maar nu zegt ze als ze een papegaai op een plaatje ziet PAPEGAAI!
    kletsen gaat hier ook steeds vlotter...

hier is vriendlief trouwens nog niet thuis...hij belde dat hij vanwege het niet weer niet weg kon...stond vanaf voor zijn werk al vast:mad:

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje het zit jullie ook niet mee he gelukkig gaat het alwel aan de betere hand nu!

Deel Deze Pagina