Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

dankjullie wel:)

esmay zegt nu tegenwoordig nee als ze iets nie wil hihi

en ze had zich laatst gebrand aan de kraan van het bad en nu zegt ze tegen die kraan HEET hahaha en blijft er uit de buurt

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex handig is dat hea? alleen dat nee is af en toe ook irritant...alles is hier momenteel zowat nee...

hier zegt ze ook als ze in de keuken staat oven heet maar ondertussen als ik ff niet kijk probeert ze er wel aan te komen...
    vanmorgen dronk jeroen n kopje koffie zegt noa papa koffie...
    en toen zei ik en wat is de koffie? HEET zei ze hahaha
    ze zegt ook vaak als dr eten te heet is...zegt ze heet...blazen..en doet ze fff fff hiihhi en als ze niet goed kauwt en zowat in n stukje brood/avondeten verslikt zegt ze...goed kauwen...hahahaha echt je ligt in een deuk...

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Flex: Super lieve banner zeg!! En lekker bling bling

Linda: Wat een bijdehandje zeg, lekker vlot aan het praten. Hier begrijp ik ze prima maar zeg alles half, bijv speen, is peeeeee enz.

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier is noa niet helemaal in orde..koorts 38,5 en met avondeten 1 hap zuurkool en alles kwam er direct weer uit...ze moest erg overgeven...ik schrok me eigen te pletter wat het zag echt uit dat ze erin stikte...ze liep helemaal rood aan...ze was daarna helemaal van slag...ik wilde haar wat drinken geven maar dat wilde ze niet..toen nog n beetje overgegeven...toen vroeg ik gaat het weer? en toen knikte ze en zei ja...pfff ik zei mama niet zo laten schrikken hoor....mama schrikken... ze zegt echt alles na.. hoop niet dat ze ziek wordt..:(

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

oooh wat zielig Linda... hoop dat het gauw weer over is!

Hier vandaag leuk nieuws gehad! Chiel word grote neef!

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Linda: Ach wat zielig, hoop niet dat ze ziek word. Beterschap!

Sjoon: Gefeliciteerd, leuk zeg!

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sjoon gefeliciteerd!! wat leuk! hoe ver is je zus/schoonzus?

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

mijn schhoonzus is 10 a 11 weken. ze meot morgen een extra echo om het goed te kijken, ze konden het namelijk niet goed berekenen. met wat haar eigen berekening was. zat 9 dagen verschil tussen, en dat is wel lang zeiden ze.

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    leuk hoor! dat ze het zo lang voor zich heeft kunnen houden:p

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hihi, nou.... eigenlijk niet. ze wou het mij op haar verjaardag al vertellen. begin december. maar iedere keer kwam er weer iemand tussen, dus ze kreeg de mogelijkheid niet echt. en daarna hadden we ze niet meer gezien tot vandaag dus!

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ sjoon gefeliciteerd!!

@ linda zo dat is schrikken maar wel leuk zeg dat ze je echt napraat dat doet esmay echt niet

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @flex ow af en toe wordt je er gek van ze hoort echt alles en zegt werkelijk ALLES na...vandaag zei ik p.o. shit en raad eens wat ze daarna zei...juist..
    vrijdag bij mijn schoonouders gegeten en schoonzusjes en zwager waren er ook en die hebben om dr in een deuk gelegen...die zeiden allemaal dingen en ze zei alles na...en iedereen lag natuurlijk daarna in een deuk wat ze prachtig vond en het natuurlijk nog n keer herhaalt..
    ze zeiden bijvoorbeeld bij de koffie...noa zeg eens aaah lekker bakkie! en daarna zat ze aaah lekker bakkie...iedereen natuurlijk lachen gieren brullen...
    en oma liet wat vallen, en opa zei nou wat doet oma nou? gekke oma...nou dat gekke oma ben ik nu nog aan het afleren:p
    ook zeiden me zwager en schoonzusje wat is ome martijn...(hij is bakker) ome martijn is een koekebakker...dus zij natuurlijk koekebakker! en toen zei ik later wat is mama? mama moppie! en wat is tante patricia? (dacht dat ze ook wel moppie zou zeggen) pannekoek! hahahah we hebben echt in een deuk gelegen...ook aan tafel..ik zei zo nou noa kan ook al een beetje tellen...als ik zeg noa ga eens tellen? dat zegt ze gelijk EEN! en dan zeg ik 2 (zij TEE),3(zij DRIE),etc etc tot en met 6, en dan zegt zij zelf 7, 8, 9 en dan samen 10! (volgens mij had ik dit al een keer verteld maar goed) dus mijn schoonzusje heel grappig en wat is 6+4 noa? dus noa heel zachtjes 10 hahaha niet dat ze het natuurlijk snapte het was puur toeval denk ik...maar we lagen allemaal gevouwen...

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hahaha lekker wijs is dat meisje van je echt geweldig!!!

Esmay aaide bij me ouders een kerstmanpop over de buik en zei SUKKEL :$:$:$:)

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    WHAHAHAHA lachen man! dan zou je mij ook op kunnen vegen!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hey meiden vandaag met kaylee en esmay naar cb geweest kaylee heeft eerste prikjes gehad bij de 2de moest ze huilen :( maar dat was maar eventjes

Kaylee is 5510 gram en 60 cm
    Esmay is 11 kilo en 215 gram en 83½ cm

ze groeien dus goed :D

16. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    hallo meiden lang niets van me laten horen maar het is ook zo druk met alles hier.
    zo te lezen gaat het goed met jullie kleine meiden en mannetjes.

heb wel ff een vragie aan jullie aan gezien jullie allemaal kleintjes hebben van de zelfde leeftijd als die van mij.

hoe gaan jullie om met drift buien en het niet willen luisteren?!?!
    ik word er hier af en toe helemaal gek van en wil wel eens gillend weg lopen doe het niet maar goed.

hebben jullie dat ook of ben ik de enige ???

17. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ fluffy: ja die van mij heeft dat ook. We hebben een afkoelplek voor haar gemaakt. Daar zetten we haar neer om af te koelen. Dan zeggen we vaak: Papa of mama hoef je nu niet... En dan gaat ze op een gegeven moment zelf spelen of ze komt 't goed maken.

@ flex: leuke banner :)

Hier gaat alles goed. Omdat het afgelopen zaterdag zo'n slecht was, hebben we een wigwam gekocht. Die hebben we in de kamer gezet. Nou, ze vond het fantatisch. D'r in, d'r uit. En dan moest ik mee of m'n vriendje. en dan was 't dag, een zwaai en een kus... en daar ging ze weer... Was zo mooi om te zien. Warme koontjes, pretlichtjes in haar ogen. Geweldig... Dan zit ik echt te genieten.

@ iedereen die nieuwsgierig is: ik ga volgende week dinsdag of woensdag testen. Voel nog niks.... dus ik ben benieuwd.

Straks nog even wat boodschapjes doen.

Zijn jullie ook die kou en sneeuw beu. Ik wil weer gewoon kunnen lopen, zonder dat ik na iedere stap uitglijd. Het mag van mij nu wel over zijn... volgens een collega is het nog lang niet over; maar ach, we zullen 't zien....

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hoi allemaal, ben hier ook niet zo vaak meer. Lees wel mee maar heb zelf niet zoveel te melden. Alles gaat goed. De beeb beweegt onwijs, erg gezellig... Verder heb ik een supervrolijk mannetje die onwijs goed luistert (even afkloppen......). Geeft zelf aan als ie wilt slapen, eten, dansen e.d. Sneeuwvrees is ook weg, hij vind het nu super. Hij vertikt het alleen om wanten aan te doen (hoe doen jullie dat??)

Sabrina: de driftbuien hadden wij een maand geleden, zelfs met bonken op de grond. Ik probeerde het te negeren en niet altijd te willen 'winnen' met mijn zin krijgen. En juist als hij heel lief speelt of iets goed doet, geef ik daar aandacht aan (aai over z'n hoofd of een kus). Hij probeert nu heel veel te helpen en dingen te doen die wij leuk vinden (opruimen, poetsen, swifferen etc ;) ). Als ie dan toch gaat bokken zoals gisteren (hij wilde in de sneeuw spelen maar we moesten weg) dan zeg ik iets van: ik snap dat je wilt spelen en niet in de auto zitten alleen nu doen we het even op mama's manier. Dan druk ik wel mijn zin door, de huilbui die volgt negeer ik.

Ik ga weer ff aan het werk, fijne dag allemaal....

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemiddag

@linda noa is wel duidelijk zeg echt goed van haar.

@flex haha grappig dat ze dat zei alleen mag je er niet om lachen maar af en toe haha...

@fluffy hier ook 1 die niet wilt luisteren ik zet hem in de hoek en dan gaat het 2 minuten goed.

@bianca hoop voor je dat het deze keer raak is!
    van mij mag die sneeuw nu ook wel weg vind het wel goed geweest..

@ellen handig dat hij zelf aangeeft wat hij wilt!
    en fijn dat hij goed luistert.

net naar cb geweest manneke woog 12.7 kg en is 86,5 cm lang .
    volgende week komt de wijkverpleegkundige langs om over zn gedrag te praten en zn slaapprobleem.
    hoop dat er iets nuttigs uit ga komen...

gister heeft hij van mn moeder een carnavals pakje gekregen hij gaat als tijger echt leuk....

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nou bulldog, hopen dat het wat gaat werken wat ze je allemaal te vertellen hebben als advies.

ik had net bij het afvegen een sliertje bloed bij mijn afscheiding. rest was gewoon doorzichtig...

Deel Deze Pagina