Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @flex hier ook een mannetje die slaat ,
    als ik hem dan goed op zn donder geef en in de hoek zet intreseert het hem niet.
    vandaag dus ook dat het cb langskomt volgende week.

@bwtje die film ken ik niet.
    ik ben normaal ook niet van de nl films maar deze was toch wel de moeite waard.
    fijn dat ze standaart een echo doen om te checken ...
    fijn da thet beter ga met je ventje..

@sjoon hoop voor je dat het positief uitpakt.

denk dat ik toch nog maar wacht met het bed denk namelijk dat hij er continu uitkomt...

ik ga weer verder moet zo weer gaan werken..

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Nou hier is ze weer helemaal de oude hoor, alleen nog snel moe dus slaapt ze zeker 2 uur 's middags. Was de laatse tijd nog maar een uur dus op zich wel lekker.;)

Grappig dat heel veel kindjes last hebben van drift buien hier kan ze er ook wat van. Ben altijd verbaasd als ze dan zo hard heeft staan krijsen dat ze daarna weer zo lief speelt. Dan denk ik echt was ze net nou echt zo boos.:D

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    sjoon: Spannend hopelijk is het een goed voorteken.;)

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bulldog elk kindje is ook anders..hopelijk komt het cb met een goede oplossing..

5. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bwtje, fijn dat je al met verlof bent zeg! EN dat het met je mannetje alweer beter gaat. Zit je nog bij 't Noorden als VK? Fijn dat je dar nu terecht kan voor een echo!

Bulldog, lastig hoor moeilijk gedrag. Hopelijk hebben ze volgende week goede tips voor je. Het echte opvoeden is nu echt wel begonnen hè, vind het soms ook erg lastig.
    Werk ze zo.

Linda, wat je schrijft lijkt me inderdaad ook een goede aanpak. Hier zet ik Senna soms ook even apart, meestal omdat ze d'r bord expres weggooit dus dan de kinderstoel 3 meter verderop neergezet, vind ze niet gezellig.
    Soms slaat of knijpt ze ook, nu we er steeds iets van zeggen, maakt ze het al vrij snel goed door zachtjes te doen.

Verder is Senna weer wat ziekjes, was lang geleden... Nu ontstoken oog, hangerig, weinig eten en soms overgeven. En ze loopt nog steeds niet...

We hebben wel een vakantie naar Curacao geboekt gisteren, we vertrekken al de 25e januari. Vind het wel spannend met 2 ukken, heb ook wel getwijfed maar effe naar de zon lijkt me ook wel super.
    Ook een nieuw kdv gevonden, per 1 maart gaat ze erheen. Helaas alleen nog maar de directrice gesproken (het kdv is per 1-1 2010 geopend en er was geen leiding aanwezig), vond d'r niet zo handig met kinderen. Zie er ook wel tegenop hoe Senna de overgang zal maken. Sinds 2 maanden is het weer elke ochtend heel hard huilen bij het afscheid.

Bianca, spannend zeg... hoop zo voor je dat het raak is!
    Sjoon ook trouwens!!

Flex, balen alweer ongi.... Op hoeveel voedingen zit je nu met Kaylee? Bij mij wisselt het heel erg, soms drinkt Maz maar een beetje en is-ie er een uurtje later alweer. Maar denk gemiddeld op 5. 's avonds fles om 23 uur (afgekolfd en poeder) en dan komt hij meestal pas rond half 6 weer. Soms eerder en soms iets later.

Ik ga nog wat nuttigs in huis doen!

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    jee zonneschijn dat is alweer een tijdje geleden dat ik je hier gezien heb...alles verder goed?...lekker man curacao! idd spannend met 2 ukkies! volgend jaar gaan wij in april...me broer gaat daar trouwen...dan is noa bijna 3 en onze kleine uk 8 maanden...ben benieuwd hoe dat dan gaat zeg...t is best lang vliegen..wel lekker en nu hoef je voor beiden nog niets te betalen! voor noa moeten we dan wel betalen:$
    hier heeft noa dezelfde klachten als senna die jij beschrijft behalve ontstoken oogje...niet willen eten, hangerig, zondag overgegeven (na 1 hap avondeten, daarna niet meer) en diarree. er komen ook volgens mij 2 hoektanden bij dr door...maar als ik vraag heb je au aan je tandjes zegt ze nee...
    volgens mij schijnt buikgriep ook weer te heersen..:(
    vanmorgen toen ze wakker werd na dr ochtendslaapje huilen en zat ze poepe daan! ik verschonen onwijze dunne poepbroek en het was gewoon echt lichtgeel...ik denk wel dat het de tandjes zijn hiero..
    beterschap met senna!

@mineke fijn dat judith weer helemaal in orde is en wat betreft die 2 uur slapen...lekker toch;) hier slaapt noa 'sochtends nog 1,5-2 uur en smiddags ook;) heerlijk..vooral nu ik net zwanger ben en smiddags een beetje instort kan ik lekker even liggen...dat ga ik nu ook even doen;)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ linda ik doe esmay al sinds ze 1 is op de gang het interreseert haar geen sier streng toe spreken ook nie ga nu de negeer methode proberen slaat ze me is het spelen afgelopen ben beneiuwd

@ zonneschijn ik zit nu op 5/6 voedingen per dag ze dribkt nu 140 cc:$ me voeding begint nu weer af fte nemen wordt er moe van als zo door gaat ga ik over op fv maar hoop nie dat dat nodig zal zijn

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    linda: Zo twee keer zo lang slapen, dat is lekker. HIer is het het 1 slaapje per dag maar nu nog lekker lang voor mijn idee. Kan bijv de badkamer soppen en dan ook nog even achter de pc,ideaal:D

FL3X: Lastig soms he die borstvoeding, succes ermee.

Zonnneschijn: Heerlijk zeg naar de zon.;) Hier zit ik ook al een paar dagen te zoeken bij vakanties maar dan pas voor de zomervakantie hoor, dus moet nog even geduld hebben.:)

Hier net lekker van 6 tot 8 geschaats met de grootste twee kon het nog!!:D Gisteravond was mijn man geweest dus nu was ik aan de beurt.;)

9. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

nou, ik ben er ook weer. Beetje misselijk, last van ontstoken tandvlees (heel veel last) en ook zere borsten. Weet 't niet meer. Ik voel me verder toppie.... maar ja... ben ook bang voor een teleurstelling.

dochterlief zit nu kabouter plop te kijken :) straks even snel wat boodschapjes doen, want om half 11 komt m'n schoonmoeder langs.

Kom vanmiddag nog wel even kijken en reageren

gr.
    Bi

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hoop het zo voor je Bianca, spannend.;)

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

tis ongelovelijk!
    maar esmay luisterde zowaar naar me hahahaha
    heb haar nog strenger aan gepakt en consequent haar op de gang gezet na 1 waarschuwing (was nooit zo consequent nl) zodra ik zei je gaat nu zitten of je gaat op de gang ging ze maar gauw zitten hahaha

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wat super! fijn dat ze luisteren dan he

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

OOOh Claudia waar ben je??????

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon

Hieeeeeeer ben ik!!!:D

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik miste je al!! hoe gaat het met jinthe??

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoi hoi

@bianca hoop zo voor je dat het raak is!!
    @sjoon al wat klachtjes ??
    @flex fijn dat esmay luisterde wou dat hier ook het geval was...
    @zonneschijn wat lekker zeg naar curacao genit ervan, mn moeder die gaat daar in mei naar toe 15 dagen.

vannacht was weer super NOT
    menner had om half 4 een doorlekkende luier en was zeiknat dus helemaal omgekleed en besloot pas om 5u weer te gaan slapen en mn wekker ging om kwart voor 6....

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ga er weer vandoor morgen weer werken en moet nog wat dingetjes in huis doen.

voor de gene die geen fles meer geven savonds hebben jullie kindjes geen honger?
    hier krijgt hij volle melk nog een half bekertje maar om 6u begint zn maagje te knorren en word hij wakker, valt uiteindelijk wel weer in slaap...

iedereen fijn weekend .....

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

beetje klachten weet het niet... mijn linker boob doet wel een beetje zeurend pijn... verder onrustige onderbuik.

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @bianca spannend zeg!! hier begin ook ontstoken tandvlees...geen pijnlijke boobs maar nu....pff voor mijn gevoel ben ik net lolo ferari...en echt als ik er tegenaan stoot aauuuwiee!

@clau wat een leuke avatar zeg!!!!!
    alles verder goed met jullie>?

@flex fijn zeg!!...nu volhouden en echt consequent zijn..ze willen gewoon grenzen en als jij die aangeeft weten ze waar ze aan toe zijn...succes!

@bulldog balen dat je nacht kl*te was...hier wordt noa ook half 7-7 uur met een knorrend maagje wakker...vanmorgen was het kwart over 6...

hier eet noa gelukkig weer prima en is de schade van afgelopen dagen weer aan het inhalen! was denk ik toch een doorkomende hoektand, er zit namelijk een dikke bult en volgens mij zie ik al n wit puntje.

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    bulldog: Hoe hou je dat vol joh al die gebroken nachten.:$

Deel Deze Pagina