ik heb vandaag echt meer last van mijn borsten. vooral links. maar omdat mijn menstruatie nog wel eens afwijkt van een vaste dag, heb ik geen idee wanneer ik mijn nod aan zou moeten houden.
@ bianca duim voor je! @ sjoon wat spannend meid ik zou de dag van je langste cyclus aanhouden maar zie dat die behoorlijk lang is mssn dan toch maar de 1 na langste @ hier esmay kan eindelijk haar kado aan die ze voor de geboorte heeft gehad zie hier *aan der voeten* hihi
@mineke tja weet ik ook niet denk dat ik er gewent aan ben geraakt na 18mnd... @sjoon ik zou 39 aanhouden en dan eventueel testen mocht er geen duidelijkheid zijn ff afwachten tot je langste cyclus..
hey meiden, esmay krijgt volgens mij hoektanden aan de luiers te zien en te ruiken wel haha als ze die 4 heeft heeft ze alles behalve de achterste kiezen dan met kaylee en esmay gaat nie zo heel super ze zijn allebij heel erg verkouden kaylee roggelt zelfs en ik...ach alsof het allemaal niet erg genoeg is dat de kids nie lekker zijn ben ik ook nog eens ziek me hele lichaam doet pijn ook als ik helemaal stil lig vooral me linkerbeen die doet echt vet pijn hoe gaat het met jullie??
hier gaat het goed. jammer dat jezelf en de kids ook allebei niet fit zijn flex. chiel heeft volgens mij zijn oogjes ontstoken; LIN: kan ik dan zo iets bij de apotheek ophalen? of moet dat via de ha? hij kwijlt ook, dus denk dat er ook een tandje/kiesje bij komt? geen idee. met ontstoken oogjes (heel licht nog gelukkig, dat wel) ziet er zo zielig uit. hij kijkt gewoon waterig uit zijn ogen, en ze zijn ook iets opgezet.
ontstoken ogen ooh vreselijk heeft esmay ook gehad ben naar de ha geweest want ze zeiden als ze zo klein zijn willen we ze wel graag zien wij hebben toen advies gekregen water uit te koken en met een gaasje/watje de ogen 6x per dag schoon te maken zodat het flink kan weg spoelen en goed de neus sprayen met zoutoplossing (die mag je vaker per dag gebruiken) bij esmay werkte dat niet en zijn naar de hap geweest 1 januari toen heeft ze een zalf gekregen en die werkte super! zou iig de ha wel even bellen vooral omdat hij nog klein is
over de ha gesproken ik moet vanmiddag heen met kaylee ben me vanmorge klapot geschrokken toenz e geen lucht meer kreeg alleen maar hoesten en daarna spugen kwam der neus uit ook roggelt ze heel erg de ha wilde ff naar der longen luisteren ben beneiuwd
Fl3x: Spannend zeg, hopelijk valt het mee bij HA. IS altijd weer spannend als die kleintjes wat hebben. Hier heerst ook het RS virus nou maar hopen dat ze dat niet heeft. Dat spugen deed Judith toen ze kleiner was ook wel door haar neus, is gewoon een eng gezicht. Je denk echt van hoe moeten ze nou adem halen?? Sjoon: Beterschap met zijn oogjes.
Flex, beterschap met jullie allemaal!! RS-virus zou niet fijn zijn nee... Ik bedoel het niet rot, maar een voordeel van spugen door de neus is dat er bv doorheen komt en dat is weer goed als afweer. Maar wel erg sneu natuurlijk. Senna was weer wat beter maar vanmorgen wel weer snotverkouden. Toch naar kdv gegaan en weer huilen bij weggaan, is weer standaard sinds 2 maanden... Sjoon en Bianca, spannend!! Hoop dat het raak is! Sjoon, ik heb een zalfje op telefonisch spreekuur gevraagd. Wel gezegd dat we het al een tijdje met gekookt water schoon hebben gemaakt en dat Senna er regelmatig in lichte mate last van heeft (wat ook zo is). Toen kon ik het bij de apotheek ophalen (op recept dus wel). Bulldog, wanneer komt het cb langs deze week?
grrr... wordt niet goed van m'n lichaam. Gisteravond licht bruin bloed bij het afvegen. Ik vertrouwde het niet helemaal en ben dus een hald uur later weer gegaan. Nu had ik roze bij het afvegen. Ja, toen wist ik al hoe laat het was. Vanochtend getempt. 39,6°C.... op naar de volgende maand. :x:x:x:x:x En ik was nogal moe en misselijk... (kan ook in het koppie zitten ) En ik was de rust zelve.... grrrr.... Maar goed, ik heb eindelijk gebeld naar het cb. Ik zou een oproep krijgen voor een afspraak voor Suzanne. Dus vandaag eens gebeld, nadat ze vrijdag hadden gezegd, dat ik maandag maar eens terug moest bellen. . Ze hadden een achterstand i.v.m. de prikken voor de mexicaanse griep. Maar ze hadden nog een gaatje voor a.s. donderdag. Dus ja... a.s. donderdag om 9:30 uur zit ik bij het cb met Suzanne. Ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoe lang dat ze is. Lang iig wel... hihihihi
39,6??! Zal wel een typefoutje zijn.... Maar wel enorm balen zeg! Weet nog heel goed wat voor grote teleurstelling het steeds was (toen we voor t eerst zwanger wilden worden). En je lijf kan je zó voor de gek houden hè. Ben maar extra lief voor jezelf; wijntje, iets lekkers of wat dan ook...
Hahhahaha ja... sorry typefoutje.... 36.6°C zie je, ben er echt niet bij vandaag. wordt ook niet goed van m'n eigen af en toe.... blegh....
Bianca: Balen zeg, ga je nou een afspraak bij de huisarts maken??? Wel leuk langs cb, altijd weer leuk om te weten hoe zwaar en hoe lang ze zijn.
@ bianca had je al via msn gesproken maar wilde je hier ook nog een digi knuff geven *knuffie* @ hier ik vertrek nu naar de ha
hey meiden, ging goed bij de ha ze hij heeft naar haar longen geluisterd die zijn helemaal schoon! gelukkig dus niks aan de hand
@flex fijn dat alles goed was @bianca balen meid! dikke knuffel! @ sjoon je kan alleen zo'n zalfje op recept halen...en dit is ook vaak het enige wat helpt...uitgekookt water doet meestal niet echt veel...hier niet iig.. hier gaat het ok...ben wel erg moe..en voel me zo nu en dan een beetje down...zijn de hormonen weet ook niet waarom...