goeiemorgen... @bianca balen van je ongi ga je nu naar de ha?? @zonneschijn cb komt vandaag om 10uur.. @flex fijn dat alles goed was! @linda nog een weekje wachten en dan eindelijk de echo... @bwtje hoe gaat het met je ?? @schaapje hoe is het met jou?? voel me al een paar dagen raar.. ben allemaal moe slaap verschrikkelijk vast daardoor heb ik al 3 dagen hoofdpijn. mn buik is raar aan het doen rare steekjes onderin en als ik moet plassen en dan uitplas is het een zeurend gevoel. zal wel weer een griepje zijn... ik kom strakls nog wel ff kijken go even strijken en boodschappen doen om 10u staat het cb voor de deur...
Ach sjoon, het is wel balen. Maar ach... we gaan er gewoon weer voor. ben nu wel iig iedere morgen aan 't temperaturen. De afgelopen paar maanden heb ik een beetje in het wildeweg zitten temperaturen. Nu zeker omdat ik niet op aan kan van m'n cyclus. Dan 29 dagen, dan 28 dagen. Nu een paar maanden op 27 dagen. En nu deze maand 26 dagen. Het is wel regelmatig, maar ja... ik wil wel eventjes zien wanneer m'n ei komt. Hebben jullie ook een oproep gekregen voor een uitstrijkje voor baarmoederhalskanker? Ik wel. Ik word dan wel over 8 dagen 35. Maar ja.. ben nu ongesteld. moet even wachten met bellen.
@ bulldog: nee, ik ga nog niet naar de ha. Ik ben begonnen met temperaturen. Want ik denk dat, als ik naar de ha ga, ze hetzelfde adviseert. dus nu ben ik haar een stapje voor...
@bulldog ja nog 1 weekje...vind t echt spannnend.. wanneer is jouw nod? kunnen het geen symptomen zijn?
@linda erg is dat he dat wachten maar scheelt dat een week tegenwoordig zo voorbij is.. a.s zaterdag of maandag vorige maand werd ik het op zaterdag maarals die andere keren op maandag. we hebben wel rond de vruchtbare periode sex gehad ... miss zijn het symtonen ik weet het niet heb verder nergens last van alleen met plassen en moe moet ook veel plassen zat ook al te denken aan een enventueele blaasontsteking maar heb geen brandend gevoel... zo de vrouw van cb is geweest moet het weer aanpakken net als toen hij 7mnd was laten huilen na 10 min terug gaan en zegge dat het tijd is om te slapen het zal moeilijk worden met slapeloze nachten. ze zei dat het de 1e avond gerust een paar uur kan duren... maarja ik moet het gewoon volgaan houden in de hoop dat hij weer doorslaapt in zn eigen bed.... moet er een week vooruit trekken ...zucht...
@bianca daar heb je wel kans op dat ze dat zeggen om te temprature kan je ze beter voor zijn... hoop voor jullie dat het gaat werken....
jeetje bulldog wordt een hele zware week maar volhouden hoor misschien werkt het wel erg goed en dan heb je weer heerlijke nachten! @ hier gata alles gewoon door kaylee haar oogje begint volgens mij te ontsteken maar dat is nog even afwachten tis nu alleen nog flink wat pus
goeiemorgen nou er is hier vannacht een wonder gebeurt na 3 x terug na binnen zijn geweest is meneer in slaap gevallen en heeft gewoon heel de nacht doorgeslapen heb hem alleen om half 4 gehoord en verder tot kwart over 7 geslapen wel een uur korter als normaal maarja... ben zo trost .... drek me urine naar de dokter brengen voor een blaasontsteking..
hmmm. hier hoef ik geen test meer te doen. vanacht ongie geworden... bulldog succes! hop dat het werkt.
sjoon balen dat je ongi bent geworden!! ik hoop dat het nou zo blijft gaan en dat het niet eenalig was van meneertje...
Sjoon: Balen zeg dat je ongi ben geworden. Bulldog: Goed van je hoor, lekker volhouden hoop dat het vanacht weer zo lekker ga. Kinderen voelen het vaak aan hoor van nou ze zet nou door of mijn moeder twijfel.
@ bulldog wat goed zeg van je annetje hoop dat hij het blijft doen (dat doorslapen) @ sjoon balen van je ongi @ hier esmay heeft erg last van der mondje (hoektanden)
@ Bulldog: Wat super dat je mannetje heeft doorgeslapen zeg. Wanneer krijg je de uitslag van je blaasontsteking?
@sjoon balen zeg! @bulldog fijn dat vannacht goed ging! nu volhouden! @flex lastig hea die tanden? vervelend van kaylee dr oogjes
Jammer Sjoon en Bianca Hoop dat het snel raak is bij jullie! Linda nog maar een paar daagjes en je hebt de echo! Leuk leuk! Bulldog succes deze week..tja zo werkt het wel met kleine kinderen he. ze wennen snel aan dingen en tja dat moeten ze weer afleren. wordt even hefti maar straks heb je er weer profijt van. Hier alles goed Emma is al 6 kilo en 61 cm. Die gaat als een speer zeg maar Liefs, Paula
Ik ben trots op mijn kleine grote meid!!!!!!! Kennen jullie het tekenspelletje de maan is rond?? zo niet hij gaat zo "de maan is rond de maan is rond hij heeft 2 ogen een neus en een mond" het tekenen wijst zichzelf neem ik aan dit deed ik samen met esmay! gewoon voor de gein dacht ook zelf wel is ze nog wat klein voor maar nee hoor! ze doet het echt ja oke de maan is niet altijd even rond en de ogen zitten mssn niet op de juiste plek maar ze doet het wel!!!!! zal morge ff kijke of ik filmpje of foto kan maken voor het geval jullie me niet geloven!! whahaha
hey meiden bedankt voor jullie reacties geeft me moed haha... afgelopen nacht ging weer goed heb het weer kujnnen volhouden. hij ging gister avond niet meer staan in zn bed en ben maar 1x naar binnen gehoeven en toen sliep hij al. hij werd om half 3 snachts wakker toen ben ik er even naartoe gegaan en gezegt dat hij maar weer moest gaan slapen en dat deed hij ook tot vanmorgen half 8.... dus mij hoor je niet klagen haha.... had trouwens geen blaasontsteking ze weet niet wat het kan zijn als het niet over gaat dan moet ik ff langskomen en moet veel drinken miss dat het dan over ga. ik plas me eigen al kwijt als ik nog meer moet gaan drinken dan zit heel de dag op de wc.. er zijn er een paar die zeiden van ben je neit zwanger haha dat zullen we moeten afwachten. bij mn zoontje had ik hartstikke last van mn borsten nu heb ik geen enkel sympthoon alles steekjes in mn onderbuik en veel plassen.. zaterdag of maandag meot ik het worden dus zal uiterlijk dinsdag testen...