En een lekker roseetje gaat er ook wel in met dit weer haha Zijn er nog meer meiden die nog niet in hun oude kleren passen? Pffff na 7 weken passen mn broeken nog steeds niet grrrrr. Ben nu al een beetje aan het minderen met eten en aan het sporten. Wou naar de weight-watchers maar er geen cursus in de buurt, daar baal ik van, dan maar op eigen kracht proberen om 10 kilo kwijt te raken. Nog meer meiden op dieet?
nee hier nog geen alcohol op maar dit gaat echt wel eerder gebeuren dan bij Sem hihihi ga binnenkort ook kolven en dan dus zeker als dit goed werkt eerst een keer uitproberen is ook zo sneu wil zij de fles niet zit ik al aan mijn rose'tje hihi ! Maarruh hoe zat dat ook alweer hij geeft dan fles en moet jij dan na de alcohol ook nog kolven? en na die keer pas weer geven? en hoeveel tijd moet er tussen zitten?..ben er echt weer uit hihi ben ook erg benieuwd hoe dat kolven weer zal gaan zijn! Ik heb als mp verslaafde dus ook dit tentje van mp af en hiervoor als ik het goed heb 50 inclusief verzenden voor een nieuw tentje betaald leeftijd tot 4-5 jaar dus wel de grote versie zeg maar! Dus eigenlijk de helft betaald van wat die kost! dus ook wel mp in de gaten houden !
hier ook als ik ga beginnen met kolven dan ga ik 's avonds mee wandelen, met overbuuf en er zijn er nog meer hier in de straat.. en mijn nichtje gaat ook meedoen na haar bevalling maar dat duurt nog even haha hier mag er duidelijk nog wat kilo's vanaf dit mocht sowieso al En omdat ik eerder ga kolven dan dus ook eerder sporten enzo want bij Sem kwam ik uiteindelijk alleen maar aan! Maar we helpen elkaar er wel doorheen he ! fijne avond allemaal wij gaan zo ook ons bedje in, de dames zijn weer samen in bad geweest en slapen allebei lekker nu! Morgen komt mijn nichtje dus ook lunchen hier gezellie, en om 16h ons mama want wij willen een tuinman kado doen aan onze oma en opa en die komen vanaf 4h dus een paar bij hun thuis en dan zijn hun al in zeeland en gaan wij dus daar het huis in stiekem hihi mijn ouders eten hier morgen mee, we gaan lekker risotto maken! En van het weekend ook naar Zeeland toe, naar oma en opa van mij dus.. hopelijk slaapt Eva in de auto, want autostoeltje vind ze nog vrij weinig aan, maar ja is ook weer op de rug he... nou truste allemaal!
Zo'n tentje is van de week in de aanbieding bij de halfords staat in de folder. 15% korting. Peutertentje kost nu 55,24 en een baby tentje kost nu 38,24. De folder is geldig van 28 juli tot 10 augustus. http://www.halfords.nl/images/Turnpages/index.html
Ik ben dinsdagavond op nacontole geweest. Ben zo geschrokken van de weegschaal dat ik per direct aan de lijn ben. Veel water drinken en niet meer snoepen en nou maar hopen dat de kilo's eraf vliegen Gaat meestal niet zo hard maar als ik het een paar maanden vol houd wie weet.
goeiemorge alles goed hier? hier wel kleine groeit goed! is al weer even geleden dat ik geweest ben maar de computer was kapot! ga niet overal op reageren is veel te veel.. hier ook nog steeds veel te veel kilo`s ga vanaf nu ook lijnen maar niet echt actief dat komt wel als ik weer moet gaan werken dan ben ik ook lekker veel in beweging.
hihi, zo denk ik er ook over! wel op het eten letten enzo, maar op het werk moet ik zo vaak trappen lopen, dat het dan wel iets harder zal gaan! ik moet in ieder geval 9 kilo tot mijn gewicht voor de zwangerschap nog er af hebben, en als ik dan nog iets minder ga wegen, zou het helemaal een plus punt zijn, ik wil graag onder de 70 kilo komen, voor de zw-schap was het altijd tussen de 72 en 73 kilo
Mijn kleintje slaapt nog steeds niet door. Vind het niet erg hoor, maar lees dat jongere babies al wel doorslapen? Moet wel zeggen dat mijn kleintje de hele dag doorslaapt! Ik herken hem bijna niet meer terug. Zo rustis is hij nu in zijn wipstoeltje en maar op zich heen kijken en in slaap vallen. Ben er stiekem wel blij mee. Ik heb hierdoor zeeen van tijd, voor het huishouden en vooral voor mezelf haha Een paar dagen na de bevalling was ik al mijn kilo's kwijt. Volgens mij ben ik nu na 6 weken 1 of 2 kilo aangekomen. Vind het op zich niet erg. Maar ik krijg nu het knoopje van een paar broeken net niet dicht. Of ze gaan we dicht, maar het zit zo strak dat ik amper kan lopen. Dan knoop ik het gauw maar weer eens los.
dat is bij mij ook zo geweest voor de zwangerschap 72 kilo ongeveer! wil er ook wel wat meer af maar eerst eens kijken of ik de zwangerschaps kilo`s kwijt kan raken.. heb al eens eerder met weight watchers gelijnt en woog toen 65 maar die kilo`s zaten er zo weer bij aan!
de mijne slaap ook noig niet door hoor afgelopen 2 dagen toevallig wel tot 6uur ongeveer maar dat wil nog niks zeggen. de mijne wil niet in slaap komen die verzet zich er gewoon tegen.
ik heb eigenlijk nooit aan lijnen gedaan, eerlijk gezegt ben ik ook iets te lui voor sporten hoor! maar, ik weet wel dat ik het met sporten wel bij kan houden... (slecht he..) misschien maar even aan kijken of ik iets leuks kan vinden om te doen! ik ga in iedergeval eerst beginnen met babyzwemmen, samen met de buurvrouw, haar kleine is 3 en een halve week jonger als onze Chiel, dus gezellig met ons tweeen/vieren gaan!
eindelijk is het niet meer zo warm, de kleine op schoot was zo plakkerig afgelopen dagen. Vannacht heeft hij erg onrustig geslapen, af en toe een luide gil maar hij sliep wel gewoon Niet om jullie jaloers te maken maar over m'n gewicht mag ik niet klagen. Alle zwangerschapskilo's zijn er af en mijn figuur is ook weer de oude behalve dan dikkere borsten. Pas ook m'n oude broeken e.d. weer. Gelukkig maar want ik blijf wassen met het gespuug en af en toe een spuitluier Waar gebruiken jullie dat tentje voor, alle op vakantie? Of is het ook handig met logeren en zo? Heb van de week een campingbedje gekregen, denk dat ik die bij opa en oma ga neerzetten. Slaapt jullie kleine ook zoveel overdag? Hier slaapt ie veel tot ongeveer 16.00 wakker is dan wakker (en huilt veel) tot 23.00. Gisteravond na het eten gewandeld, dat vind ie altijd leuk. Dit keer niet, het was een half uur lang blèren... Papa vond het niet leuk en heeft een tijd met hem in z'n armen gelopen, dat hielp wel Lekker de vakantieplannen Italie en Frankrijk! Dit jaar gaan we niet. Manlief heeft het nu te druk met werk. In het najaar of december misschien weer.
ik kan me eigen ook niet toe zetten tot sporten heb ik ook nooit gedaan het is me toen ook gelukt zonder te sporten dus ga het nu ook weer proberen! als je de snoep enzo al laat staan dat scheelt al heel veel!
Hier ook al lang in me oude kleren Niet lullig bedoeld, maar fijn te horen dat ook bij jullie tot 16:00 wel geslapen word en daarna niet meer Gisteren ook tot half 11 bezig geweest hier. Nu weet ik dat het echt aan het weer ligt gelukkig,......... Ik zat er gister helemaal doorheen! Me schoonmoeder laten komen, zo moe was ik.......... xxxx
Hé! Ik ben een paar weken niet/nauwelijks online geweest... Op zondag 8 juni (met 39 weken) was ik 'ineens' bevallen van een lief klein meisje en zij heeft me even flink met mijn hoofd in de wolken laten lopen. Inmiddels ben ik wat geland en heb ik de computer weer wat vaker aan, dus kan ik wat schade inhalen. Vandaar dat ik me ook hier maar weer meld (het bevallingsforum bleek inmiddels gesloten). Ik las hier over kindjes met pukkels in het gezicht: onze dochter kreeg dit ruim drie weken geleden ook. Het begon met een paar kleine pukkeltjes, maar in een paar dagen zat haar hele hoofdje eronder. Het zag wat rood en ze voelde aan als schuurpapier. We hebben het toen twee weken aangekeken, omdat je overal leest dat pukkeltjes er een beetje bijhoren, maar het werd steeds erger. Het bleek eczeem te zijn, maar deze week is het gelukkig (na flink smeren met vettige cremes) zo goed als helemaal weggetrokken. Nu hopen dat het zo blijft, want het zag er heel naar uit: ze had er zo'n jeuk van. Verder lees ik veel herkenbare verhalen (gelukkig!): hardnekkige spruw, enorme spuitluiers, eindeloze voedingen (hier borstvoeding, 'normaal' ongeveer 8x, met dit weer zeker wel 10x per dag), slecht slapen (ze haalt normaal gesproken met moeite 10 uur per etmaal) etc. Toch fijn om te lezen dat anderen met dezelfde dingen tobben! Je voelt je vaak zo onzeker... Groetjes allemaal en succes met alles!
xxxx1974, we gaan het tentje ook gebruiken om te logeren. Heb vrienden van ons zo zien klungelen voordat zij een campingbedje in elkaar gezet hadden (terwijl het gewoon handige types zijn..). En nu op vakantie gaan we um ook gebruiken, ook handig tegen muggen. Sjoon, denk je eraan om een paspoort voor jullie Chiel te halen of um bij te laten schrijven? We hebben net bij de fotograaf pasfoto's laten maken. Wat een gedoe zeg; 2 oortjes moeten erop, hoofdje omhoog natuurlijk, maar niks van mij mag zichtbaar zijn... Denk dat de fotograaf het wel 20 keer geprobeerd heeft, want ik wilde natuurlijk ook geen eruithangend tongetje... En dan te bedenken dat ze 5 jaar met deze foto moet doen.... Essiegirly, wauw wat een mooie fiets? Ben je jarig dat je um hebt gekregen? Konijn, leuk dat je er weer bent! Wat sneu van het eczeem, hopelijk blijft het weg? Hoe heet je meisje, of wil je dat liever niet op het forum vermelden? Ben gewoon benieuwd.
hihi, ja ik heb gister pasfoto's laten maken! pfff, en het was me warm daar! ik moest mijn hand onder zijn shirtje tegen zijn hoofdje houden. maar Chiel wou de camera niet in kijken, hij keek naar de witte vlakken waar de lampen achter zaten, dat was veel interressanter! uit eindelijk wel gelukt! maar omdat mijn hand zijn shirtje iets omhoog haalde, leek het net of hij een boggel had! dus dat had ze wat bij gewerkt met een gummetje op de computer.
Hey Konijn! Daar ben je weer.... Hier met de kleine man ook pasfoto's laten maken voor papa's paspoort, belachelijk hoor, een baby van 3 weken in ons geval. Vorig jaar had ik mijn paspoort vernieuwd en daar staat de 4e met 7 weken in, ook raar. We willen graag erop uit hier, maar we zijn er nog niet uit. We willen niet te ver rijden (met caravan), ik denk toch richting Frankrijk, iemand nog een leuke tip?
hmmm, ik zou zeggen de ardeche, maar dat is wel een 1100 km vanaf utrecht. wij vinden dit echt helemaal geweldig die omgeving