Ik ben ook begonnen met het in smeren van de pukkeltjes met waleda creme voor schrale huid. Ik hoop dat het werkt. heb wel het idee dat het vadaag iets minder is. Ik geef bv. Ik zit regelmatig op 5 voedingen op een dag. Ik vraag me af of dat wel kan. Met heel warm weer zit ik op 6 voedingen. Zijn er nog andere die op 5 voedingen zitten met bv? Konijn leuk dat je er ook weer ben. Nog gefeliciteerd met je kleine meisje. Ik zit nu nog 1 kilo boven mijn orsprokelijke gewicht. Ik denk dat die er ook zo af is als ik weer een beetje maat hou met snoepen, heb ik alleen nog geen zin in. Als ik weer ga werken gaan we wel weer normaal doen. Is er nog iemand die last heeft van zijn stuitje zins de bevalling. Ik ben er mee naar de dokter geweest. Slecht nieuws het kan wel een jaar duren voordat het helemaal over is. Essie: Mooie fiets! wat is het voor merk. hier een mama een beetje jarloers. Wil er ook graag een hebben. Maar wij hadden afgesproken dat we even zouden wachten tot in maart. we gaan eerst voor een nieuwe auto kijken.
Ik heb geen last van mn stuitje maar wel van mn gewrichten in mn voet! Als ik rondjes draai met mn enkel voel ik het trekken in mn voet, net of er een spier te kort is. Zal wel van al dat extra gewicht zijn gekomen! Ik moet nog 9 kilo afvallen voordat ik op mn oude gewicht van 65 kilo zit, maar als het lukt wil ik graag naar de 60 kilo! Ben vanmorgen weer naar de sportschool geweest, Felicia gaat dan gewoon mee, er is daar kinderopvang.
wij gan in januari lekker naar gran canaria heb er nu al zin aan kan haast niet wachten lekker in hotel eugenia victoria lekker all inclusief kunnen we lekker net zoveel eten en drinken als we willen en voor de kleine zijn er zelfs olvarit potjes ( uit nederland )
Hier al een tijdje op 5 voedingen (zeker 2 weken) maar dat is dan wel fles. 7.00 11.00 15.00 19.00 23.00 Iedere dag hetzelfde, heel bijzonder eigenlijk. Over de Ardeche, zitten daar hele vieze grote steekbeesten, die hele grote wespen bijvoorbeeld, damn die vind ik zoooooooo eng
Moet je dan pasfoto's maken? Dat wist ik niet. Die fiets heb ik zomaar gehad, merk? Gewoon bij de hema gekocht, was in de aanbieding. En het stoeltje bij de halfords, helaas niet in de aanbieding
hier toch 6/7 voedingen: 7/8h 11h 2h 5h 8/9h 4h en dit verschilt soms ook wel qua tijden maar vaak toch ongeveer dit schema het doorslapen is ook erg fijn maar mag dus later worden of langer off course! maar dat mag ze zelf uitmaken! Mooie fiets leuk hoor ik heb nog een "gewone" helaas zou ook wel willen! Wij hadden bij Sem ook een pasfoto laten maken toen was ze nog geen jaar. lief om te zien maar raar inderdaad zo ziet ze er nu niet meer uit staat in mijn paspoort ivm italie toen.. Nu alleen vakanties in NL! Sterker nog morgen vertrekken we naar zeeland weekendje weg en in Oktober ook nog een keer..en tussendoor eens naar Lommel ofzo. Verre reis volgend jaar denk ik wel weer! Hier zijn het ook pukkeltjes, vooral warmte, maar ook wel eens dikkere op dr wangen ik denk van de melk..ze trekken namelijk ook weer weg! Smeer nog niets wil dit niet teveel doen geen jeuk of schraal ofzo. smeer en badder tot nu toe alleen in olie van een natuurvoedingszaakje! Maar het kan altijd eczeem zijn en worden dat is gewoon afwachten en merk je bij vast voedsel pas.. Fijn weekend allemaal! en geniet van de doorslapende kindjes allemaal..
ik zit ook op 5 voedingen per dag en met het warme weer op 6. Hij drinkt zeker wel een half uur, volgens mij veel. Gaat het nu beter met BV, ga je toch ermee door?
Ik werd er ook doodmoe en sjacherijnig van... Heb ook weer eens overdag een paar uur geslapen terwijl ik dat al een tijdje niet deed... Vandaag leek het ook weer feest te worden maar de mini-monkey heeft met gered Hij slaapt de laatste paar uur als een roos Heb jij ook een draagzak? Misschien helpt dat ook bij jouw meissie
Ik heb hier nog een Minimonkey liggen voor de liefhebber, splinternieuw legergroen!? Ik heb het echt niet nodig, wel ideaal voor onrustige baby bijvoorbeeld.
Pfff, als ik al die borstvoedingsverhalen hoor, word ik bijna jaloers. Ik zit hier nog steeds op 8 voedingen per dag. 7.00/8.00 uur 10.00/11.00 uur +/- 13.00 uur +/- 15.30 uur +/- 18.00 uur +/- 20.00 uur 22.00/23.00 uur en dan komt hij 's nachts nog een keer om 4.00 uur. Er zit nu wel eindelijk een ritme in, kan ongeveer inschatten wanneer hij komt, en dat was tot een paar weken geleden altijd nog maar afwachten, toen kwam hij echt elke dag op andere tijden. Maar 8 voedingen per dag is toch best veel of niet? Haha, meneer heeft een nieuwe hobby. Ik had hem in z'n wipstoeltje voor de wasmachine gezet, hij vond het fantastisch, bleef er bijna gehypnotiseerd naar kijken, echt een grappig gezicht... Maar nu is hij dus in slaap gevallen in z'n stoeltje. Erg vermoeiend, dat rondjes draaien met je ogen.
Zo Vlademira, van 10 tot 6, dat zijn echt tijden waar ik van droom. Dat is gewoon 8 uur achter elkaar. Ik kan hier 's nachts maximaal 4 á 5 uur achter elkaar slapen. Wat een verschil zit daar dan nog in he, tussen kindjes van dezelfde leeftijd.
Wat heerlijk, vijf of zes voedingen! Ik zit voor vandaag (v.a. 0.00) nu al op 6... Doorslapen is er hier nog niet bij. Na de eerste week heeft Judith maximaal drie uurtjes achter elkaar geslapen... Iedere dag is weer anders: we hebben nog geen ritme te pakken. Maar we houden goede moed! Ben wel heel bij dat ik niet over twee weken al weer moet werken... We constateerde gisteren heel blij dat de eczeem weg leek, maar nu heeft ze alwéér rode vlekjes in haar gezicht... Hoewel ze er niet mee lijkt te zitten: ze zit heerlijk op mijn schoot (veel te wakker) te genieten van alles wat ze om zich heen ziet. Die wasmachine ga ik ook proberen!
Coco, hier ook ongeveer 8 voedingen per dag hoor. Soms 7, soms 9. Ik zat eerst op 10 of 11... Dus ben hier al blij mee. En inderdaad ook 's nachts meestal max. 4 uur ertussen. Gisternacht was wel echt super; 0:15 Senna weer terug in d'r wieg gelegd en om 6:15 meldde ze zich pas weer. Maar dat was echt eenmalig. Grappig van de wasmachine, hihi. Tinus, hier geen last van stuitje. Lijkt me wel vervelend. Hoeze duurt dat nog zo lang dan volgens de huisarts? Had het al eens eerder gevraagd (maar niemand heeft er op gereageerd); zijn er nog meer baby'tjes met navelbreuk? Vind het maar niks, maar ze zeggen geen zorgen te maken dat het meestal eerste jaar verdwijnt. Verder ook laatste antibioticum-pil gehad ivm borstontsteking, hoop dat het eenmalig was. Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Wij gaan denk ik even naar Bloem & Tuin in Nuenen. Fijn weeken!
Dan is er iets van het weefsel van het naveltje niet goed geheeld aan de binnenkant en dan gaat een stukje van de darmpjes erin zitten. Het naveltje komt dan veel verder naar voren, bij Senna ongeveer een centimeter. Het ziet er niet echt mooi uit en klinkt ook niet echt fijn. Maar meestal hebben ze er helemaal geen last van (ik wel trouwens hihi, heb het liefst dat ze gewoon niks heeft natuurlijk).
@ Zonneschijn: Hier geen navelbreuk. Klinkt inderdaad niet zo gezellig, maar als het verder geen kwaad kan en ze heeft er geen last van... dan is het niet anders. Hier wel leuke weekendplannen. Straks nog even Jayden eten geven en dan gaan we richting centrum met de wagen, even lekker ergens een broodje eten. Vanavond een verjaardag van een vriendin die aan de overkant woont, dus de kleine gaat mee. En morgen gaan we met een stel vrienden naar Blijdorp. De ijsberen zijn weer terug dus ik ben erg benieuwd.
hier zitten we op 7 voedingen! milan spuugt de laatste dagen meer! misschien de warmte en we zijn sinds een week over van nutrilon hypoallergeen naar de gewone nutrilon... misschien heeft het daar mee te maken? liefs rebbel