Sinds gister word er weer normaal geslapen! Lag aan het warme weer denk ik? 12 uur laaste fles en doorgeslapen tot half 7 Vandaag heel de dag lief geweest, en weer naar bed zonder vervelend te zijn Heb ook een mini monkey.... En een schommlestoel van Fischer price Die werkt het beste als we haar niet stil kunnen krijgen zie foto
Ik geef ook nog volledige borstvoeding en ik zit ook op 8 voedingen. Mijn schema ziet er als volgt uit. 06:30 09:30 12:30 15:30 18:30 20:30 23:00 04:00 Soms zijn het er 7 en komt die van 21:00 te vervallen. Maar vaak is hij dan een beetje zeurderig en dan geef ik hem een beetje de borst en is hij in slaap gevallen. Heerlijk. Meestal maak ik hem om 23:00 wakker. Ook al slaapt hij. Ik pak hem op en verschoon hem en dan wordt hij vanzelf wakker. Dan gaat hij in badje, dan de borst en dan slaapt hij weer lekker.
Hallo dames, Vannavond heeft me kleine meis (cb raadde het me aan) Een flesje Nutrix rijstebloem met vanille! Is eigenlijk vanaf 4 maanden... Maar ik mocht het al langzaam aan gaan gegevn! Elke avond het laatste flesje En ze vond het heerlijk! Heeft het helemaal opgedronken Echt zo super, ben zo trots op me kleine meid Fijne avond nog allemaal
Waarom hebben ze dat aangeraden? Fijn dat ze het lekker vindt in ieder geval. Jij ook fijne avond, iedereen trouwens...
Misschien idd door het weer. Gisteravond ging ook beter, heb tussendoor nog wel een extra voeding gegeven. Dat scheelt ook wel in gehuil. Laatste voeding was om 21.00 en tot 6 uur doorgeslapen en daarna weer tot 10 uur, even gespeeld en nu slaapt ie weer zonder protest
hoi meiden. vandaag zijn we weer terug van een weekendje plopsaland en een dagje hasselt. heerlijke mosselen gegeten van bij 20 euries! ruben heeft snachts nog een voeding rond 3 uur daarna komt hij rond zeven uur. essie wat een ontzettende gave fiest zeg,.
Zo wat een rustige dag hier.... Goed weekend gehad allemaal? Was het leuk geweest Ilona? En heeft Ruben het goed gedaan? Hoeveel uren zijn jullie kindjes ongeveer wakker overdag? Senna is als we weg zijn van huis zo veel wakker. Ze wil er dan zo graag bij zijn. Vandaag heeft ze nauwelijks geslapen overdag (eerst thuis ook al nauwelijks). Zijn we weg; dan ligt ze in de wandelwagen en ze kijkt de hele tijd rond terwijl we lopen. Als we stilstaan is ze minder tevreden. Pas in de auto sliep ze even, maar zodra we uitstappen is ze klaarwakker. Ze heeft vandaag maar een aantal hazeslaapjes gedaan, nu ligt ze al wel 3 uur te slapen. Als we een dag thuis zijn slaapt ze wel steeds "netjes" 3 tot 4 uur achter elkaar. Vraag me af of we teveel met haar doen (vandaag 4 uur weg geweest, naar een tuin-beurs buiten in het bos en bijv. afgelopen vrijdag 2,5 uur in de stad geweest). Voor haar doen, want eigenlijk doen we helemaal niet zoveel en houden we erg rekening met haar ritme en de dagen niet te vol te plannen. Want ik wil geen oververmoeid meisje. Maar misschien heb ik er meer last van dan zij zelf... Hoe doen jullie dat?
Judith slaapt heel weinig overdag en is dus aardig wat uren wakker. Ze heeft overdag meestal wel één goed slaapje. Er zit dan drie uur tussen de voedingen en dus slaapt ze ongeveer twee uur achter elkaar. Tussen de overige voedingen slaapt ze soms helemaal niet, of hooguit drie kwartier. 's Nachts gaat het gelukkig wel beter, dan slaapt ze soms wel twee keer drie uur (dan zit er soms vier uur tussen de voedingen). Ze lijkt juist iets beter te slapen als we wat gaan doen. Als we ons opsluiten in huis en proberen met zo veel mogelijk regelmaat de dag door te komen, lijkt ze alleen maar wakkerder. Als ik naar de stad ga, neem ik haar altijd mee. Verder gaan we nog niet zo veel op stap. Maar wel dus lekker op een terrasje zitten, wat drinken. Tot voor kort sliep ze steevast in de wagen, maar dat is nu over. Al met al komen we met moeite op 10/12 uur slaap uit, dus flink wat wakkere uurtjes!
Minne: dat is gek van je voet! Wel makkelijk als er een kinderopvang is bij de sportschool, dat hebben wij hier niet.
Essie ik wist niet dat ze fietsen bij de Hema verkochten. Grappig! xxxxx: Amelle doet er bij mij ook een half uur over. Ja ik ga door, ik had gewoon even een dipje. Een kennis van mij heeft me er even door heen gesleept. Zij geeft ook bv en heeft het ook moeilijk gehad. ze heeft nu al een half jaar bv. zonneschijn: Het stuitje is een ding wat gewoon moeilijk kan herstellen. Je kan hem geen rust geven. Hier geen navelbreuk. Ik heb het wel eens gezien bij een baby zag er gek uit. Oke dus ik hoef me geen zorgen te maken over die 5 a 6 voedingen. Zo lang ze het niet uitschreewd van de honger is het goed begrijp ik.
ik heb geen idee eigelijk hoeveel amelle slaapt. ze slaapt wel veel. ik ga het bij houden vandaag! ben ook wel benieuwd naar de andere.
Hier weekendje zeeland achter de rug! en dit is allemaal goed gegaan Ik merk ook dat als wij weg zijn ze meer wakker is en dus minder makkelijk in slaap komt.. Maar ben ik thuis dan slaapt ze beter, en ze heeft ook duidelijk wakkere en slaapdagen 's nachts laat ze regelmatig 6-7h tussen een volgende voeding, ze gaan hier tegelijk naar bed! dus zeg 20h naar bed..dan komt ze om 3h weer en dan weer 7h. Maar ik had wel gehoord dat als ze nog zo jong zijn en nu al meer dan 6-7h tussen een voeding laten de bloedsuikerspiegel te laag kan worden.. dus dat je daar wel voor op moet passen maar ik weet dus ook niet wanneer je dit dan wel kan doen?! Het is vaak overdag slapen, dan richting etenstijd wakker en zeg 1-2h slapen..en na dit slaapje dus de avond blijft ze wakker tot ze naar bed gaat! ik merk dan ook dat ze niet genoeg heeft aan 1 borst..en de rest van de dag/nacht weer wel!
hier ben ik ook nog even. ik ben alleen niet meer zo vaak online. Hier gaat alles goed. Afgelopen vrijdag ben ik naar het CB geweest en eindelijk gaat het de goede kant op met onze Suus. Ze weegt nu 4130 gram. Zeker na een valse start die we hebben gehad, ben ik allang blij dat ze het goed doet. We zijn overgegaan van 8 voedingen naar 5 en ik moet zeggen, dit bevalt me beter dan de 8 voedingen. Nu doen we voedingen om de 4 uur van max. 125 cc. Dit gaan we wel opschroeven naar 150 cc. Maar ze geeft nu wel aan of ze genoeg heeft. En da's wel fijn. Gisteren hebben we haar een voeding gegeven om 20 uur en ze sliep door tot 2 uur. daarna weer een voeding om 6 uur en nu gaat het fantastisch. Ze ligt lekker te slapen en mama heeft nu tijd om iets bij te werken op de computer. Hoe gaat het bij jullie nu? Alles al op ritme? Morgen gaan we naar mijn broer en schone zus mijn neefje wordt 1 jaar oud en dat moet natuurlijk gevierd worden. gr. bianca
Mijn zoontje van bijna 7 weken komt nog steeds om de 3 a4 uur. Ook in de nacht. Maar ik ben er inmiddels aangewend en meestal word ik eerder wakker dan hij
hier ook nog steeds die tijden hoor alleen tis nu vaker 4 uur er tussen dan 3 uur. en snachts slaap hij van half 11 ongeveer tot half 6.
Over het slapen... Jayden slaapt overdag ook niet zo heel veel. Of we nu thuis zijn of niet, hij is liever wakker. 's Nachts slaapt hij (met een voeding tussendoor) zo'n 8 á 9 uur. Overdag zijn het alleen korte slaapjes van een uurtje ongeveer. Het kost me ook vaak heel veel moeite om hem overdag in z'n eigen bedje aan het slapen te krijgen. Als hij op mn schoot in slaap is gevallen en ik leg hem in bed, dan lukt het wel. Maar als hij nog wakker is, en ik breng hem naar bed, dan wordt het vaak krijsen! Terwijl ik er dan toch een vast ritueel van probeer te maken, met liedje zingen en kusje geven en welterusten zeggen... Meer mensen dit probleem?