Eva spam Hier Eva in dr tentje deze bedoelde ik dus en met het warme weer krijgt ze dus dit soort pakjes aan!
Ja bijna 100, ik wilde het net zeggen... Bwtje, jij had het erover dat je bij een gewone Hema-slaapzak nog een dekentje erover moest doen. Waarom is dat? Toen het van de week zo warm was heb ik Jayden namelijk in zn romper in de slaapzak gelegd ' s nachts, zonder extra deken.
En hier lekker gek doen met papa smelt.. Die kunnen zo lachen samen geniet daar echt van! dit was in een restaurantje in zeeland! goh volgens mij is firstbaby driftig aan het inpakken hihi geniet ervan meis! zeer jaloers hier !
Ja erg gezellig. Gelukkig maar, want de kleine heeft een slaapdag en brengt dus ook weinig gezelligheid. Ik heb nog geen bultjes van muggen ondekt. Firstbaby, lekker hoor, even eruit. Bwtje, ik laat haar eigenlijk ook nooit huilen. Dat doet ze namelijk al niet zo vaak, en als ze dat doet is er ook wat. Alleen vind ik het erg jammer dat ik daar wel eens kritiek op krijg van bezoek en zo. Een kindje van twee kan toch zelf haar speen weer pakken? Of is het dan te donker?
Leuke foto. Voor Jayden ook dat soort pakjes, heerlijk. Vorige week nog een gekocht bij HansTextiel voor 1euro, in de aanbieding.
Zonneschijn, bwtje en coco, dank jullie wel dames. Daniel gaat gewoon mee. We kunnen echt niet zonder hem. En ik geef ook nog steeds borstvoeding. Bwtje: Ik vind het goed hoor. Hahaha, vertel het je man eens. Ik moet ook altijd hints geven hoor, voordat mijn man eens met iets leuks komt aanzetten. Meestal ben ik ook degene die de leuke dingen regelt of voorstelt. Dus dit had ik niet verwacht. Zo gaan zij 3 weken weg zonder kids? Pff ik zou dat ook niet kunnen. Wij willen in oktober op vakantie gaan naar Thailand of indonesie en wij twijfelen of we hem dan wel meenemen, vanwege de temperatuur en eventuele ziektes. Wij zijn daar nog niet over uit. Zonder hem zou ik max. 10 dagen willen gaan en met hem ruim 2 weken. Ik ben benieuwd of ik het over mijn hart kan verkrijgen om hem bij mijn moeder achter te laten. Anders wordt het een andere vakantiebestemming uitkiezen. Hoe lang zouden jullie weg kunnen gaan zonder kids?
nee als het zo warm is niet! dan ligt ze helaas zonder slaapzak en alleen in romper in bed zonder deken ja maar bij kouder weer dus alleen slaapzak en geen deken meer.. omdat ik dr dus altijd anders aantref
Wat een droppie bwtje! Coco, ik doe ook niks over haar slaapzakje heen hoor. Als het wat kouder is krijgt ze er gewoon een trui en broek in aan.
wij dus nog niet...tenminste echte vakanties nemen we ze gewoon mee en ook weekends enzo! is ook erg gezellig... en anders gewoon een weekendje weg en dan missen we ze al hoor hihi softie he! ik zou dat ook niet durven! gelukkig geef je bv dat scheelt maar idd die warmte enzo! Misschien toch maar centerparcs ofzo hahaha
Hihi, ligt er hier een te pruttelen in haar box. Ze wordt er zelf wakker van. Ik weet niet op ik deze luier wel wil openen...
Haha, ik heb pagina 100 geopend! Hier onweert het nu weer. Ik vind het echt heerlijk om met dit weer op de bank te zitten en naar buiten te kijken...Heel rustgevend... Ik heb net lekker de box opgeruimd. Zo'n ding met zakken eraan opgehangen en al het kleine speelgoed erin gedaan. Nu ook weer meteen ruimte in de la van zn kast, want daar lag eerst alles in. Hebben jullie ook allemaal zoveel speelgoed? Ik heb hier wel 4 knuffeldoekjes. Heb zoveel gekregen in de kraamweek, allemaal heel leuk, maar wat moet Jayden nou met 4 knuffeldoekjes... Nou, iki] zit nog even te genieten met mn bakkie thee op de bank, en het uitzicht naar buiten. En het wachten is op Jayden, die kan elk moment wakker worden voor zn voeding.
Wij hebben van de week een vouwwagen gekocht. Ik wil in september heel graag nog ff weg. We moeten nog wel kijken of het kan hoor. Vriend is ondernemer, dus niet werken is ook geen geld. En na haar geboorte is hij al veel langer thuis gebleven dan gepland. En een vouwwagen is ook niet goedkoop ( al was het echt een koopje, 750 euro en hij is echt in hele goede staat). Maar misschien kunnen we toch nog een weekje naar Frankrijk. Maar wel met haar hoor. In oktober ga ik een nachtje naar Belgie. Dat word dan haar eerste keer logeren bij oma. Mijn moeder kan nu al niet wachten.
@ Firstbaby: Nu moet ik er nog niet aan denken om hem alleen te laten. Als ik een half avondje weg ben mis ik hem al. Ik zou ook nooit zonder hem op vakantie willen, ook later niet. Misschien een weekendje of een nachtje... Maar langer niet. @ Moaatje: Succes met die luier. Of heb je hem al verschoond? Nou ja, als je vandaag niet meer online komt, dan weet ik wat de reden was, haha...
@ Moaatje: Wij hebben ook al een avondje uit gepland in oktober, met een groep vrienden. Jayden blijft dan bij oma (zonder slapen), en ze kan nu al niet wachten. Van de week zei ze: " En dan moet je de wandelwagen meenemen, want dan ga ik wandelen, en je moet dit en dit en dat meenemen, want dat gaan we ook allemaal doen". Haha, echt lief... Maar een planning alsof we een week weg bleven.
@coco, wij hebben helemaal niet zo veel speelgoed gekregen. Binnenkort wel wat dingetjes voor haar kopen. Maar volgens mij is het meeste speelgoed vanaf 3 maanden. @ moaatje, het lijkt me voor kinderen hartstikke leuk zo'n vouwwagen, lekker makkelijk. Ze kunnen lekker naar buiten. Ik vind het alleen voor mezelf helemaal niks een vouwwagen.
Coco mijn moeder heeft van de week een wagen gekocht ?! Nou gaat ze ook een dag oppassen, maar vond t wel erg ver gaan. Leuk om te zien he, oma's en kleinkinderen. Haar luier is gedaan hoor. Nu drinkt ze, maar ik denk dat ik zo nog een keer mag . Nou ja, ik vind het wel altijd gezellig met haar op de commode. Kyansa, we gingen voorheen met de tent, maae dat vonden we ook niet echt geschikt met baby erbij. Wat is jouw idealr vakantie?
Ik heb ook nooit moeite hoor, met de luiers verschonen. Inderdaad altijd gezellig. Ik vind het ook absoluut niet stinken ofzo. Wel een mannetje dat het volgens mij erg leuk vindt om mama extra werk te bezorgen en vaak spontaan begint te plassen als ik net zn luier uitdoe! Heb gelukkig ook nog maar een keer een spuitluier gehad. Nu we het over vakantie hebben. Wij zijn helemaal verliefd op Texel. We komen er al jaren en onze droom is zelfs om er ooit heen te verhuizen. Het liefst voordat Jayden naar school gaat. Einde van de maand gaan we nog een weekendje er naar toe. Meer zat er even niet in deze zomer, aangezien mijn man nog niet zo heel lang bij zn huidige werkgever zit en zn vrije dagen zijn niet eindeloos he...
Moaatje en Bwtje, leuke foto's hoor! Bwtje, is dat ook een imps&elfs pakje, die oranje? Hip ding hoor! Moaatje, leuk een vouwwagen! Maar een vouwwagen kopen en dan niet weggaan is ook zonde... Coco, hier ook nog niet zoveel speelgoed. Ik wil binnenkort wat houten speelgoed kopen, vind ik zo leuk. Een rode houten brandweerauto ofzo. Misschien kun je de helft vna de knuffeldoekjes weer kado doen als je zelf op kraamvisite gaat... Firstbaby, ik weet niet hoe lang ik zonder onze Senna zou kunnen/willen. Ik denk hooguit een weekendje, heel misschien een lang weekend... Wat betreft Thailand (Indonesiƫ weet ik niet), voor ziektes zou ik niet bang zijn. Het is daar erg goed te doen. De Thaaien zijn dol op (kleine) Westerse kindjes. Ik ben met een vriendin, haar man en 2 kinderen een tijdje rondgereisd daar. Erg leuk! Voor baby'tjes kan het misschien wel warm zijn. Is het daar geen regentijd in oktober? Is het misschein wel wat koeler dan. We zitten erover te denken om met kerst misschien naar Thailand te gaan met z'n drietjes dan. De laatste 2 jaar zijn we daar geweest met kerst en dat beviel erg goed. Maar tickets zijn wel duur zeg!