Hoi meiden hier ben ik weer even, Ik was een paar dagen weg geweest. lekker was dat Met Meike gaat het prima, komt nog wel 1 keer in de nacht. En ik geef ook gewoon op verzoek. Ik merk wel dat er steeds meer tijd tussen komt te zitten. gr Willeke
Ik hoor het meestal pas als hij gaat huilen, zeker 's nachts dan slaap ik heel diep De kleine maakt trouwens veel geluid met drinken. Die van jullie ook? Ik zie daarom mijzelf niet in een pashokje voeden, dan denken voorbijgangers vast wat anders
ja ik ook hoor, bart is vaak ook degene die sem hoort hahaha maar hier ook pas bij huilen, want ze sabbelt ook wel eens om in slaap te komen dus ik trek dr niet zomaar eruit.. pas als ze huilerig doet of tijd is!
Haha... wel herkenbaar... Judith smakt, knort en piept tijdens het drinken... 's Nachts, als ze echt flinke trek heeft gromt ze zelfs.
ben al een tijdje niet geweest, Helin huilt erg veel, maar groeit en drinkt goed. Ze heeft erg veel krampjes, ben blij als de drie maanden voorbij zijn. Maandag krijgt ze haar eerste inenting, vind het wel spannend.
nou meiden hier weer een melding van huize drukte. yuri neemt zo veel tijd en me man heeft vakantie en vraagt nu dus ook nog eens tijd van me en dus dubbel druk. (lijkt sosm wel een huis vol kinderen ipv een huis met man en kind) yuri groeit goed en weegt nu 5 kilo 80 en zit op 5 flessen van 150 +5 om de vier uur en hier door lijkt hij nu ook steets langer door te slapen in de nacht. en tjong wat groeen die kleintjes snel he. hij past nu al maatje 62 en kan al heel wat van maatje 56 weg leggen omdat hij dat niet meer aan kan. Hebben jullie dit ook of heeft die van mij nu gewoon een groei spurt gemaakt? @ de nageltjes knippen vraag. met 6 weken mag je ze knippen en vind je dit nog te eng dan kan je ook van die kartone veiltjes gebruiken. ik doe dit zelf bij yuri net na de fles want dan ligt hij lekker te power napen (klein slaapie) hoop voor de rest dat het met alle juni kleintjes goed gaat en dat ze lekker groeien en aan het leren zijn.
goeiemorge! hier weer een berichtje van mij de computer is weg geweest en had vrijdag een trouwefeest! dus niet veel tijd gehad om achter de comp te zitten! en ben gisteren tante geworden van een neefje ! de kleine doet het goed hier! heeft sàvonds een huiluurtje en is dan echt ontroostbaar.. ik ga straks weer 20uurtjes werken en ik begin in de 1eweek van september. ik knip de nageltje ook hij had zich vorige week bij zn oog gekrabt en dat bloede dat vind ik enger dan knippen.
Fluffy, hier geen groeispurt, wel een langzaam stijgende lijn. Senna kan maatje 50 nog makkelijk aan, soms een maat 56 maar dan moet-ie niet te groot uitvallen. Morgen gaan we weer naar het CB, denk dat ze ongeveer op 3800 gram zit. Krokus, morgen hier ook prikjes voor Senna. Vind het ook wel sneu, maar het zal wel goedkomen. Succes in ieder geval. Ben straks wel weer even terug hier, Senna begint te mopperen....
@ Fluffy: Hier ook een kleintje dat al aardig op gewicht zit hoor. Was met 4 weken al meer dan een kilo gegroeid, van 3295 naar 4565. Nu moeten we volgende week weer, en ik ben echt benieuwd... Hij past nu nog maatjes 56 die groot vallen, maar kan ook al 62 aan. @ Zonneschijn: Ik zat net in je album te kijken. Wat een leuke foto van Senna met die rammelaar zeg. Pakt ze dingen al echt doelbewust aan? Jayden heeft hier alleen 'toevallig' af en toe iets beet maar dan heeft ie daar geen flauw benul van, haha.
Wat is het trouwens weer een rustig weekend hier zeg... Ik dacht, kom even gezellig kletsen, maar er is niemand volgens mij.
Wij gaan trouwens morgen vast een dagje 'oefenen' voor als ik weer aan het werk ben. Ik doe 's ochtend Jayden eten geven, de rest van de dag doet mijn man de voedingen en ga ik kolven. Ben benieuwd... Hoe lang kun je trouwens een fles voeding nog bewaren als je hem vanuit de vriezer in de koelkast zet? Ik heb net er namelijk wat flesjes uitgehaald zodat ze morgen ontdooid zijn, maar als ze morgen niet allemaal nodig zijn, tot wanneer kan ik ze dan uiterlijk geven/gebruiken?
Nou, mijn monoloog zit er weer op. Ik ga er weer vandoor... Fijne dag iedereen en misschien kom ik vanavond nog even buurten.
Nee hoor, was ook toeval, of knijpreflex. Ik heb af en toe het idee dat ze d'r eigen handjes vorobij ziet komen. Maar ze zelf sturen echt nog helemaal niet. Rustig hier inderdaad. We wilden bij schoonouders op bezoek vandaag, voor we vrijdag voor 2 weken weg zijn. Maar we hebben helemaal geen zin. Dus nu gaan we zometeen een dvd huren en lekker op de bank hangen.
wij hier ook! ik moet eva niet zo'n ding geven, die slaat gelijk zichzelf voor dr hoofdje haha.. je ziet wel dat ze moeite doet met dr handjes maar nog wel in vuistjes.. fijne vakantie zonneschijn...dus ik neem aan voor vrijdag afspreken anders erna? btw met prikjes he moeten ze dan niet aan een bepaald gewicht zitten of maakt dit niets uit? omdat senna onder de 4 kilo is en de meeste van 2 maandjes er toch wel boven zitten of niet? zou je zelf niet willen wachten, of vindt je het wel prima?
Mijn man is er nu ook op uit om een dvdtje te halen. We hebben echt een beetje een baaldag. Normaal op zondag gaan we er lekker op uit met de honden, langs bij onze ouders, of vrienden op visite... Maar het is niet echt lekker weer om te wandelen, ouders zijn niet thuis, vrienden zijn ook weg, en we hebben gewoon eigenlijk nergens zin in. Dus dan maar lekker op de bank hangen. Hij zou wel een lekker Ben en Jerry's ijsje voor me meenemen, dat maakt mn zondag nog een beetje goed, haha. En ik denk dat ik vanavond weer even lekker met Jayden in bad ga, samen in het grote bad, dat is echt heerlijk. En vanavond chineesje bellen, dus ik hoef ook niet te koken.
Fluffy: Hier ook een groeispurt volgens mij, maat 62 gaat krap worden. Sommige dingen ban maat 68 past ze al. Moet donderdag naar cb ben heel benieuwd wat ze weegt. Ze is goed gegroeid volgens mij. Hier wel een speen, ik vind het iedeaal! Ze sabbelt zichzelf lekker in slaap en dan laat ze hem eruit vallen. Dus hoef er niet uit hoor 's nachts voor de speen, want als ze slaapt heeft ze hem niet nodig. En soms hoeft ze hem helemaal niet gaat ze gewoon zonder slapen. Sinds een paar dagen is Judith hier minder hongerig. Drink niet al haar flessen meer op, komt heel vaak niet meer op de tijden maar moet ze wakker maken. En zit gewoon te lachen achter haar fles! Hebben anderen daar ook last van? Groetjes Mineke