Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou ben terug van het cb het zijn idd geen 6 wk bultjes wat het wel is weten ze niet egt soort van eczeem maar ze kan ook ergens op reageren wat in de bv zit dus moet opeltten wat ik eet en waar ze op reageert pffff... zoals chocolade of melkproducten nootjes enz enz... :rolleyes: moest een zalfje halen dat heet: Cetomacrogol zodat het bvettig blijft dus be benieuwd of het nu eens minder wrdt

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    De bultjes waar jullie over schrijven, hebben mijn kindertjes ook allemaal gehad.

De een heeft ze met 4, de andere met 6 en weer een andere met 8 weken.

De ene baby ziet er een week niet uit en de andere 6 weken :)

Maar ze gaan echt wel weg! Niks erop doen gaan ze ook van weg!

Ik wil het ruwe er een beetje af hebben, dus smeer er wel wat op.
    Wat ik fijn spul vind: LIPIKAR BAUME van LA ROCHE POSAY.

Jullie kindjes ook al berg?

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Trouwens, bij mijn 4e kind zeiden ze (CB) ook dat ik maar is naar de huisarts moest gaan omdat het op eczeem leek....

Ik ben niet gegaan, ik wist zo al dat het onzin was!
    En na een paar weken was het weer verdwenen!

Dus maak je niet te snel ongerust door die uitspraken!

4. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Ik ben voor het eerst een avond alleen. Vind het best spannend. Ik voel me op dit moment ook wat onzeker. We begrijpen elkaar vandaag niet zo goed. ze wil veel drinken dat begon gister avond al. Ik wil haar dan ook weer niet te snel geven want dan krijgt ze weer meer buikkramp.

Heeft iemand voor mij een tip: Amelle gaat altijd huilen als ik haar neerleg om te slapen. maakt niet uit of het de wieg boven is of beneden. ze valt dan huilend in slaap. Ik wordt er vaak zelf ook een beetje verdrietig van.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    die van mij heef ook van die pukkeltjes gehad maar die zijn weer weggegaan.
    maarja zal miss nie hetzelfde zijn.

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hallo allemaal,

heb nog niet alles bijgelezen, ben vanmorgen bij cb geweest en de eerste prikjes zijn gezet. Tot nog toe heeft ze er geen last van, effe afwachten.

Ze weegt nu 5880 en is 57 cm lang. voor het vele huilen hebben ze geadviseerd om te inbakeren, daar ben ik vandaag mee begonnen en ze is al de hele middag aan het slapen.

Ben benieuwd, ga nu effe alles terug lezen.

Groetjes,

krokus

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hallo meiden.

hier nog niet ongesteld geworden maar ik voel het wel aankomen.
    het net een stukje van mijn mannetje gefilmt en ik probeer het op mijn site te zetten maar het lukt niet echt

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    hoi meiden,

@ krokus,als ik je de tip mag geven, bij mij werkt de minimonkey ook goed tegen de darmkrampjes net als cinababy ;)

@zonneschijn en krokus,jinthe heeft ook haast geen last gehad van de prikjes althans geen verhoging,ik heb lekker koude washandjes erop gedaan..

2fl3x leuk dat je terug bent, ik heb alles van balneum hermal de lichtvettende variant..dat helpt echt goed tegen de bultjes.. en is absoluut niet geparfumeerd!

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Zo rond 6 weken kunnen onze kleintjes regeldagen hebben, misschien is dat het? Klinkt wel een beetje zo. Maar krampjes is wel lastig. Wij gebruiken Sab simplex, niet in NL te krijgen maar wel via internet te bestellen.
    Succes vanavond, komt vast goed!
    Hoe lang huilt ze dan als je d'r weglegt? Volgens het CB en mensen die zweren bij regelmaat en rust is het wakker in bedje leggen juist goed. Dit mag dan zelfs een half uur duren (of nog langer). Wij doen het ook wel en klokken dan tot ongeveer 25 minuten (als ik niet klok vind ik het al heel snel heel lang duren, terwijl ze eigenlijk net een paar minuten huilt..). Meestal is het wel eerder stil, moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook erg lastig vind Senna te laten huilen. Mijn man is er beter in... Maar het werkt. Als maar duidelijk is dat het een inslaaphuiltje is en dat ze geen honger oid heeft.

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Senna heeft er nu toch wel last van. Ze heeft heel de dag geslapen, even wakker geweest maar dat was huilen. Nu ook weer af en toe trouwens, erg sneu... Heb d'r al een zetpilletje gegeven, eerst vanmiddag en nu net. Alleen 5 minuten na die van net heeft ze heel d'r luier volgepoept. Dus het lijkt me dat het zetpilletje er ook uit is gekomen... :( Ik twijfel ene beetje om een nieuwe te geven, want weet niet zeker of t pilletje eruit is gekomen. Wat zouden jullie doen?

11. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Hallo allemaal,

Heb het erg druk....
    De laatste weekjes he, dan weer werken.
    Ben flink aan de sollicitatie!
    Donderdag moet Sam haar 2e prikjes!
    Verder is alles perfect, kan niet beter!

xxx Esther

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb haar vanmiddag ingebakerd en sindsdien heeft ze wel krampjes maar ze kan er beter tegen lijkt het wel. ze kan haar armen en benen niet alle kanten bewegen daarom is ze wat rustiger denk ik.

ik mocht trouwens van het cb naar vier voedingen van 210cc. Ga dit nog niet doen, vind het zelf eigenlijk te vroeg.

@essiegirly: waar ben je aan het solliciteren? succes ermee.

@zonneschijn: wij leggen Helin ook wakker in bed en ze slaapt vanzelf in, maar ze slaapt dan wel onrustig, met af en toe een huiltje zeg maar. Nu ze ingebakerd is, is ze veel rustiger.

13. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Bij de Makro ;)

xxxx

Ik en mijn zusje!

Es & San ----- Jess & Sam

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
  15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    @essiegirly wat een schatjes zeg.

16. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Essiegirly, dus jouw meisje ligt rechts, toch? Wat een lieffies.

Ilona, mooi jochie heb je!

Ik heb ook weer een nieuwe foto in m'n album gezet; in het park.

17. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
  18. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    wat is senna een schatje zeg.

19. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Zonneschijn: Ik had cinababy geprobeert maar werkte eerst wel maar nu niet meer. Ik was op het web al op zoek naar sab simplex maar kon nog geeen site vinden waar ik het kon bestellen.
    Zeggen ze echt dat je je kind een half uur maag laten huilen? Ik leg haar altijd wakker in bed omdat ze echt wel aan geeft dat ze moe is, maar als ze haar wieg ziet dan begint ze al. Ik klok ook altijd maar ik doe altijd hooguit een kwartier. dat vind ik al moeilijk.

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier ook nog steeds geen ongie, heb wel steeds het gevoel dat het eraan zit te komen.

Felicia heeft vrijdag haar eerste prikjes gehad, ze ging tekeer als een speenvarkentje echt zo zielig! s;avonds had ze wat verhoging en deed ze heel zielig, de volgende dag weer een vrolijke baby :D
    Ze weegt nu 4860 gram en is 56 cm, was weer 4 ons gegroeit in 2 weken :D

Deel Deze Pagina