Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    hhahaha Moaatje, erg he?! Ik heb het ook al een keer gehad... en idd ik stond ook eerst een minuut met verbazing te kijken ( en stilletjes te hopen op een schoonmaakfee hahaha)....

2. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Hai

Meike heeft haar prikje gehad vandaag, eerste prik huilen tweede prik brullen :( dat gaat dan door merg en been zo zielig.

Als ik ga kolven doe ik dat ook in ijsblokzakjes. erg handig. Ik haal er rond 100 ml uit.

gr Willeke

3. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hmm.. ik heb net even mijn bikini van voor de zwangerschap gepast; ik kan straks Italiƫ alleen gaan zwemmen als ik net gevoed heb... :(
    Cupmaat is nu toch echt heel anders...

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Ik zie allemaal zulke mooie kindjes voorbij komen! Moet ook even showen hoor! :)

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Ik wilde van de week dit jurkje weer aan doen maar het paste echt niet meer dicht van onderen. :evil: Zonde hoor, maar is wel fijn dat ze zo hard groei. :D Mijn dochtertje heeft hem nu gepikt, haar baby born zit er nou mee te pronken ;)

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Daniel is na zijn badje om 19:30 in slaap gevallen. Sindsdien slaapt hij ook lekker. Als ik om 23:30 ga slapen verschoon ik hem en dan voed ik hem nogmaals. Eerst kwam hij altijd rond 4:30 en 5 uur maar de afgelopen 2 dagen weer om 03:00! Dus ben benieuwd wanneer hij vanacht weer wakker wordt.

Ik heb even een raar vraagje. Ik ben afgelopen weekend voor het eerst echt intiem geweest met mijn man. Maar het deed zo een pijn dat wij niet verder zijn gegaan.
    Had iemand van jullie daar ook zo een last van? Ik weet niet of mijn pijngrens minder is omdat alles van de bevalling nog zo vers is. Doordat ik pijn had wilde mijn man niet meer verder gaan, terwijl ik juist dacht misschien is het verstandig door te gaan want het moet eens gebeuren. Pff ben nu al bang voor de volgende keer. Dat is toch raar?

7. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Hey die taart ken ik op het truitje, die heeft Meike ook :D Alleen heeft ze daarbij een bruin broekje. Zo leuk!

8. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    @essiegirly: lijkt me normaal dat je bezorgd bent als iets anders gebeurd dan 'normaal'. Hier heeft de kleine ook van die slaapdagen. Van de week 2 dagen achter elkaar, daarna 2 dagen hele dag wakker :) Elke dag is anders, de enige regelmaat is dat ie 's nachts minimaal 8 uur slaapt, gelukkig :)

@flex:Hoe komt het dat je gaat afbouwen, gaat het niet goed? Leuke foto trouwens..

@moaatje: zo'n ongelukje gelukkig nog niet gehad. Wel regelmatig dat de fontein gaat sproeien :)

@zonneschijn: tja, bij mij zijn ze ook 1 a 2 maten groter geworden... Wanneer gaan jullie?

@mineke: wat een droppie...

@Firstbaby:Bij mij deed het de eerste keer ook pijn, vooral van binnen. Wij zijn toen ook gestopt. De keer erna ging het veel beter, geen pijn in elk geval, maar om nou te zeggen dat ik het lekker vond. Helaas niet... :( misschien omdat ik een condoom niet zo lekker vind, ik hoop wel dat het fijne gevoel weer terugkomt. Ben wel blij dat het geen pijn meer deed. Ik smeer het litteken ook elke dag in met perineum olie, misschien heeft dat ook wel geholpen...Succes met proberen en erg fijn zo'n man die daar begrip voor heeft en dan gewoon stopt

Vanochtend maar een hoop babykleding in een doos gedaan, hij kon opeens de leukste truitjes niet meer aan :( Met die warmte alleen in een rompertje gelegen, ik had het niet in de gaten dat ie breder is geworden. Hij draagt maat 62 nu en soms 68, ligt aan het model.
    Straks naar het CB, zie er wel tegenop...

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    waarom zie je er tegenop? (prikjes?)

hier beginnen de meeste maatjes 50 krap te zitten en gaat ze meer richting 56 dus..
    Maar soms kan het snel gaan he ;)

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ja prikje idd.. en wordt altijd zenuwachtig van doktoren, weet niet waarom

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hmmm probeer rustig te zijn voor je kleintje dat scheelt heel veel...ben jij onrustig is jou kindje het ook!

En anders lekker aanleggen tijdens de prik!
    scheelt misschien ook wel wat ;)

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorge

alles goed hier?

het ging de afgelopen nachten niet zo lekker eerst sliep hij tot 6 uur en nu weer 4 uur ggrrrrrr.

hier heeft hij al maatje 62 aan 56 past hij niet meer!

vanmiddag naar me baby neefje toe!
    nog 3 weken en dan weer werken heb er wel zin in hoor !
    even weer wat anders aan mij hoofd niet dat ik me manneke beu ben hoor!

weten jullie al wanneer je voor een eventuele 2e kindje begint of 3e?

kom straks nog wel ffkes kijken.

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hmmm voorlopig nog geen 3e hoor maar de 2e hebben we ook redelijk mee gewacht want sem word nu 3 maar vind het ideaal :D!
    het kan zelfs zo dat we het bij 2 meiden houden hoor!

Ik ben blij dat ik nog even niet hoef te gaan werken eigenlijk ;)!
    Maar wat dingetjes voor mezelf doen natuurlijk wel ff rust en andere gedachtes nix mis mee toch? :D

14. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    xxxxx1974: Oke, ik ben dus niet de enige die pijn heeft? Het was ook onze eerste keer met condoom, daar kan het ook een beetje aan hebben gelegen. Komt wel goed. Ik hoop dat het steeds beter gaat. Dank je wel voor je reactie.

Zoo draagt jouw kleintje alweer maat 62 en 68? Die groeit flink he?
    De mijne draagt nog steeds maat 50. Merk wel dat bepaalde kledingstukken iets te klein worden. 56 past hij net niet. Hangt ook van het model af.

Vandaag krijgt Daniel om 14:00 zijn eerste prikjes. Ben benieuwd hoe hij hierop gaat reageren.

Bulldog, wij hebben besloten de komen de 3 jaar geen kids te willen. Ik wil ook verder met mijn werk en ben pas 23. We gaan eerst genieten van onze knul en zien dan wel wanneer we weer de kriebels krijgen voor een tweede.

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    firstbaby: Is normaal hoor, gewoon voorzichtig doen ga vanzelf over. Ik heb het bij mijn eerste heel lang gehad omdat ik toen een totaalreptuur heb gehad. Blijft heel lang gevoelig maar het gaat gelukkig over. ;)

member: succes met de prikjes

essiegirl: Samantha en de baby van je zus lijken wel even oud, hoeveel zit er tussen?

willeke: super leuk he die taartjes serie, daarom baalde ik ook dat ze het nu niet meer pas.

Andere meiden: goeie morgen allemaal :D

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik ben heel tevreden met mijn drie kinderen, dat houden we zo denk ik. :D

17. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Succes meid bij het cb. Maak je geen zorgen voor je het weet is het voorbij. Daniel krijgt ook vandaag zijn prikjes.

18. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Mineke bedankt. Ja ik hoop dat het steeds beter gaat. Had het alleen niet verwacht, dus achteraf zat ik met een behoorlijk rotgevoel. En dat terwijl mijn man er alle begrip voor had en hij zei dat hij er al rekening mee had gehouden dat het niet zo makkelijk zou gaan. Ik zelf had er geen rekening mee gehouden en daarom begreep ik het even niet.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    er zit zeker verschil in in kleding ik vind dat noppies heel klein uitvalt!

succes de gene die vandaag de 1e prikjes krijgt ik mag maandag..

20. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    :D

Heb even alle foto's van jullie prachtbaby's bekeken, wat zijn ze allemaal mooi en velen hebben al zoveel haar! Mijn zoontje heeft enkel op zijn achterhoofd langer haar (net een kale kop met een matje, haha). Maar ik zie inmiddels dat er bovenop zijn hoofdje ook vorderingen zijn wat haargroei betreft ;)

In mijn album heb ik 2 foto's van mijn schatje gezet. Ik ben zo trots op hem. Dat zijn we natuurlijk allemaal op onze kindjes en wat heerlijk dat je het met elkaar kan delen!

Lief hoor, al die mooie baby's!

Liefs

Deel Deze Pagina