Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mineke en Ilona en Fl3x, wat een leuke foto's! Ik zag Ruben net pas, je plaatste hem toen ik mijn bericht aan het typen was.

Firstbaby en xxxxx1974, succes met de prikken.

Firstbaby, bij mij was de eerste keer ook pijnlijk. Al was dat 4 weken na de bevalling ;) . Nu valt het wel mee, maar 't is nog niet als vanouds hoor, het blijft gevoelig.

Bulldog, veel plezier bij je neefje. Ik wil wel graag een tweede hoor. Maar niet voor ik de garantie heb met ruggenprik te bevallen. Eerst wilde ik direct een volgende, maar wil nu ook nog wel even mijn onverdeelde aandacht aan haar geven. Maar zoals ik er nu in sta zou ik met een jaar wel weer zwanger willen zijn.
    Ze heeft nu een setje kleding aan waarvan het truitje amper meer past, en de broek is veel te groot. Setje is 50. Heeft ze met bijna alles, ze heeft erg korte beentjes, en een lang bovenlijfje.

Kleintje, 'k heb de hoes wel weer schoon gekregen :D .

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Die van de prenetal valt ook klein uit. Alles qua maat 50 past hem behalve zijn prenetal outfits zijn nu te kort merk ik.

3. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

We waren allebei in Juni uitgerekent!
    Dan zou het nog geen 2 weken zijn.
    Maar Sam was te vroeg 8 mei en San is op
    16 juni geboren!

Ik denk dat mijn meisje ziek word.
    Ze is erg verkouden en hoest af en toe.
    Morgen moet ik naar het cb toe.
    Misschien worden de prikjes dan wel uitgesteld...
    Even afwachten tot morgen.

xxx

4. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Oja natuurlijk, de zak is natuurlijk niet met een keer helemaal vol.

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    we doen ons best wel alleen dat krijgen we nog niet voor elkaar he een volle zak hihi!

hier ook een slaapdoosje hoor ze heeft dr ritme weer goed terug :D
    !

Essie vaak prikken ze niet als ze al wat ziekjes zijn nee..nou ja hopelijk word ze niet ziek anders snel beter..
    En wachten met prikken is geen straf :D nou ja je bent er natuurlijk ook graag vanaf he!

pfff zonneschijn maar goed dat we vandaag niet afgesproken hebben zeg!
    wat een rotweer regen zon regen zon kun je echt niets mee he!?!?

6. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Volle zak! hihi dan moet je bij mij kerel zij!~

Hier ook heel slecht weer.

Mijn meisje is gelukkig weer de gezellige meid. Gister was echt een regeldag. Ik werd er alleen erg onzeker van. Lastig.
    Wat eenschattige kinderen hebben we allemaal! Mooie foto's.

7. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Ja kan er idd maar vanaf zijn.
    Haar oogjes tranen steeds...
    Ze niest soms en hoest zo zielig....

8. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Inderdaad raar weer ja... We gaan wel keer in september, als die heerlijke nazomer begint ;) !
    Ben ook erg druk met spullen pakken en wassen draaien. Die wassen kunnen alleen laatste moment, zoveel spullen heb ik namelijk ook weer niet in Senna's maat 50-56, spuugdoeken en hydrofielluiers gaan er ook zo snel doorheen. En geen droger hier.

Gister stond hier ineens spontaan de Felicitas-mevrouw op de stoep :( , ze had al paar keer m'n voicemail ingesproken maar ik had geen zin om terug te bellen. Ze heeft vanalles hier op de keukentafel uitgestald en heb uiteindelijk natuurlijk toch weer 2 dingen gekocht... :( ; Kek mama en de jonge-gezinnenvoordeelpas. Kent iemand het blad Kek-mama?
    En jullie ook bezoek gehad van deze dame?

Succes met de prikken vandaag en morgen!

En iedereen heeft lekker z'n mooie kindjes gespamd. Ik heb ook weer een nieuwe Senna in m'nalbum (maar dat had ik al een keer gezegd, maar vast niet iedereen heeft al een keer gekeken... ;) ).

Tinus, fijn dat de regeldag weer voorbij is!

Essie, hopen dat je meissie niet ziek wordt. Anders zou ik ook de prikjes uitstellen ja.

Hè getsie, heb een hele melige appel... :( Terwijl ik hem pas gekocht heb...

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    aaah zo sneu als ze ziek zijn...

ik weet dat nog bij Sem toen die kleiner was dan was het alleen maar bij mama liggen!
    zo zielig en je bent zo blij als je er doorheen bent!

beterschap voor je meisje

10. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Ja die vond ik geweldig..... Meike zit nog steeds in maatje 56 vanaf haar geboorte af. Ik zit eigenlijk te wachten tot ze in 62 kan. Ik heb in die maat ook zulke leuke kleertjes. Hebben jullie dat niet dat je dan wil blijven kopen als je iets leuks ziet?

Meike heeft vannacht goed geslapen, Heeft tot nu toe niet echt last van de prikjes gehad. Ze moest wel erg zielig huilen hoor, ik moest bijna zelf mee brullen :(

gr Willeke

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha zonneschijn vervelend zijn die he!?
    ik ben nog niet gebeld thank god!
    maar zonder afspraak komt die er echt niet in hoor vind dat echt geen stijl!
    Ze komen heel opdringerig over tenminste zo kwamen ze op mij over toen...ben benieuwd nu.
    ik hoef toch niets heb al teveel!
    ik ken het blad wel maar heb hem niet..en die pas weer wel altijd handig!

Ik heb gekeken naar je meisje en naar alle andere beebs stuk voor stuk knapperds!
    Wanneer gaan we ze eens bij elkaar leggen hahaha
    lijkt me echt stoer zo'n foto met een boel baby's :D!

En over blijven kopen hihi hier nog zo een hoor, en dan nog 2 meiden ook hehe :D:D

Nou ga hier weer eens wat doen hoor..
    zucht was nog een beetje aan het bijkomen van afgelopen maandag/dinsdag..

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hallo allemaal,

vandaag spiraal laten zetten, nergens last van tot nog toe en zetten was ook niet pijnlijk.

Helin heeft geen last van de prikjes gehad. Ze slaapt wel beter sinds dat inbakeren.

@moaatje: meestal is het zo dat je voor truitjes enzo een maat groter pakt als voor de broekjes. Dit heb ik altijd gehad en heb ik bij Mert ook nog steeds.

@bulldog: wij gaan (nog) niet voor een derde, we hebben nu vijf jaar bedenktijd ivm spiraaltje

@essiegirl: hoop dat je meisje snel beter is, meestal geven ze geen prikje als kindjes ziekjes zijn, ze kunnen dan meer last van de inenting hebben.

13. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties.... de prikjes vielen gelukkig mee. Hij werd ineens helemaal rood en z'n mond ging wijdopen alsof ie heel hard ging schreeuwen, kwam alleen geen geluid uit, heel apart. Hij was daarna erg moe en slaapt veel sindsdien. Hopelijk heeft ie verder geen last komende dagen. De dokter was erg verbaasd dat hij al om kon rollen maar ze vond hem dan ook een erg sterk mannetje :D

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

xxxx1974 ik ga afbouwen omdat ik melk tekort kom.... ik weet jah vaker kolven (leg al tijdje niet meer aan dat ging helemaal niet goed) maar had al poosje in me achterhoofd om over te stappen en nu me productie niet meer zo hoog is is dit een ideaal moment voor mij om af te bouwen.
    en ze krijgt minder last van krampen en slaapt beter op fv :D

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

hebben jullie al spaarrekening voor jullie kleintjes?
    wij hebben vandaag net esmay haar cadeau opgehaalt van abn en de baby doos van prenatal(valt best tegen wat moeten we nou met een scheermes voor mannen :) )

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Hier stond ze twee weken geleden ook ineens zonder afspraak voor de deur! :confused: Schrok me naar zeg , maar het was een reuze aardig mens en heb me niks aan laten smeren. ;) Bij de oudste twee wel hoor toen kwam er twee keer een heel opdringerige vrouw, maar nu niet gelukig.

Hier ook koopverslaafd aan kinderkleding vooral. :) Probeer altijd wel veel in de opruiming te scoren en in hou de folders altijd in de gaten. Koop ook wel eens wat op marktplaats, maar wel altijd nieuw. Kopen jullie tweedehands? Ik heb 1 keer een shirtje geprobeerd op marktplaats maar dat was zo verwassen dan ik het gelijk in de container heb gegooid, zou ik nog niet eens weg durven geven. :( Ik koop ook veel speelgoed op marktplaats want dat is vaak stukken goedkoper als in de winkel, nou weer een playmobil doos besteld. :D

moaatje, mijn zoontje had altijd de broekjes een maat kleiner, hij is nu 6 en meestal is zijn shirt of trui nog steeds een maat groter. Niet altijd meer maar ligt ook aan de winkel waar je het koopt. ;)

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Ach beterschap zeg! Het is ook echt weer voor, hopelijk is ze alleen verkouden. :rolleyes:

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ik kreeg en kaartje in de bus van de Felicitas-vrouw, of ik wil bellen.. Als ik jullie zo hoor hoef ik het niet te doen :) Ik dacht dat je een cadeaux-box kreeg, niet dat je van alles kon kopen?

kleding koop ik voorlopig niet, heb zoveel gekregen. Sommige dingen kan ie niet eens meer aan, dat is zo zonde.

Spaarrekening hebben we nog niet. We dachten dat opa en oma dat wel zouden doen, maar nog niets gehoord :)

Onze kleine man was trouwens weer een kilo zwaarder en 4 cm gegroeid, hij is nu 6 kilo en 61cm lang. Weet niet wat er in m'n melk zit, maar als het zo doorgaat... Hij past bijna niet meer in de wieg en de wagenbak :confused:

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wat zit er eigenlijk allemaal in de baby-doos?

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    1 pakje libresse
    1 lepeltje
    1 fruithapje
    1 tijdschrift kinderen
    1 tijdschrift groter groeien
    1 tijdschrift jonge ouders
    en nog een stapeltje reclame van de dinsney boeken bijv.
    kortingsbonnen bijv van center parcs, pampers, misss etam 15% enz
    2 proefluiers
    1 bon voor geld terug om fruithapje te proberen

dat was het wel geloof ik.

fl3xgirl hier een spaarrekening van opa en oma gekregen! :)

Deel Deze Pagina