hoi meiden. hier net lekker mosselen gegeten. wat waren ze weer heerlijk. @krokus jammer dat je weg gaat. veel geluk verder @daantje wat ontzettend goed dat je naar je zelf geluisterd hebt. je weet natuurlijk wat het beste is voor je kleine meid. goed dat je doorgezet hebt. ik heb z'n afschuw over mijn buik. hij blubbert en lijkt net een tijger. ben al begonnen met buikspieroefeningen want anders krijg ik dit nooit meer goed.
Jammer, als je je bedenkt kom dan gezellig weer terug! Sorry ik reageer ook niet overal op, heb niet altijd tijd. Veel geluk
Hallo meiden, Ik lees dat de meeste van jullie al de eerste prikjes hebben gehaald met de kleine of dat het er bijna aan zit te komen. Evy krijgt aanstaande dinsdag haar eerste prikjes Hebben jullie nog tips of wat kan ik evt verwachten na de prikjes. Geven jullie al bij voorbaat een paracetamol, of alleen als ze echt koorts hebben(en bij hoeveel graden). Ben erg benieuwd hoe Evy zal reageren, wel sneu voor onze hummeltjes hoor. Zijn er onder jullie veel meiden bij wie de baby ingebakerd wordt? Zo ja, alleen 's nachts of ook overdag en tot welke leeftijd? We zijn afgelopen week naar het kdv geweest, zag er gezellig uit. Zijn er onder jullie ook kindjes die straks naar het kdv gaan? Het lijkt me voor de eerste keer best moeilijk om haar weg te brengen. Dat zal wel een traantje wegvegen worden
Ik kom even afscheid nemen voor 2 weken, we gaan morgenochtend/vannacht op vakantie! Heb er zin in alleen heeft Senna vandaag echt een huildagje. Ze huilt anders bijna nooit en nu dus best veel. Geen idee wat er aan de hand is. Zouden krampjes kunnen zijn, ze laat ook veel scheetjes. Maar ga ook me lopen inbeelden dat er "iets" met d'r aan de hand is... Nasleep van prikjes van maandag? Of ziek aan het worden? Ik zal jullie missen, misschien kom ik vanuit Italië een keer spieken. En anders tot de 30e/31e!
Bwtje, we rijden in ieder geval op de heenweg in 2 keer. En stoppen inderdaad om de paar uur. Voor 1 lange rit maakt het niet zo veel uit, zo'n kleintje lang in de maxi cosi. Als je het maar niet dagelijks doet en op tijd stoppen tussendoor natuurlijk! Krokus, jammer dat je weggaat. Ik heb ook wel es het idee dat er niet altijd op m'n berichtjes gereageerd wordt, maar dat heb je ook wel op een een forum denk ik. Hoop dat je het niet persoonlijk opvat, want dat lijkt me niemands bedoeling hier. Daantje en Mineke, wat een "heftige" verhalen over jullie reflux-kindjes... Daantje, hoop dat het snel beter gaat met je meissie! Sjoon, jij ook een fijne vakantie! En inderdaar Meryem al tijde niet gezien. Heeft zij niet een keer gepost dat ze het erg druk had met de kleine en dat ze er veel alleen voor stond. Misschien dat ze er daarom bijna niet meer is. Fijne avond (en komende 2 weken) nog!
Hier ook KDV; 3 dagen in de week. Met een opbouw; vanaf 16 sep 1 dag, 1 okt nog een dag erbij en per 1 nov. 3 dagen. Zie er wel tegenop om Senna erheen te brengen ja! Als ik me al bedenk hoe lang ik nodig heb om m'n meisje te leren kennen... Ik heb Senna 60 mg zetpilletje gegeven omdat ze huilerig was en zich duidelijk niet fijn voelde, ze had 37,7 dus net beetje hoger. Vantevoren heb ik geen zetpilletje gegeven. Bij het CB zeiden ze dat als ze nu veel last zou hebben dat dat wel een idee was voor de volgende keer. Verder geen tips... Succes dinsdag. Ilona, dankjewel!
Zonneschijn fijne vakantie italie is heel kind vriendelijk hebben wij vorig jaar ervaren. Veel plezier.
Zonneschijn een hele fijne vakantie gewenst. Ben benieuwd naar je ervaringen met de kleine op vakantie in het buitenland. Is wel ff fijn om lekker weg te gaan he!
Zonneschijn bedankt voor je reactie..... Evy heeft vaak ook last van windjes laten, vooral tijdens het drinken van haar flesje. Soms ook tussendoor, dan huilt ze er ook echt bij. Over haar buikje wrijven, haar dragen op je arm en dan liggend op je handpalm helpt nog beter bij haar. En ik gebruik de Cinababy druppels van vsm. Bij Evy helpen deze wel redelijk goed.
pampers en of ik nu maatje 1 of 2 aandoe ze gaat er gewoon doorheen ze spuit met zoveel kracht en zoveel ineens ...poeh niet door de zijkanten daar houdt de luier het tegen.. Maar achter op dr rugje dus ja dan moet ik er een tot haar oksles hebben hahaha want ze spuit gewoon die kant op!
Hier ook dagen met spuitluiers, dacht dat Senna maatje groter, 2 dus, nodig had, maar daar gaat het ook doorheen. Wel aan de zijkant. Dank voor jullie fijne-vakantie-wensen.
fijne vakantie je komt dus terug rond mijn verjaardag hihi ! wij deden het ook zo met Sem overnachten in hotel, en genoeg stoppen en je hebt genoeg leuke stops onderweg dat scheelt en daar namen we ook echt de tijd voor je hebt toch al vakantie maar Sem was toen ruim 1,5 jr. Fijne vakantie met zun 3tjes! Hier ook nog geen prikjes de 26ste pas..Maar ik hoop dat het net zo gaat als bij Sem..die heeft tot nu toe van geen prikjes last gehad, en ook nog nooit een zetpilletje oid gehad.. Hier sowieso alles op homeopatische basis.. Dus van mij mag het weer zo hoor! Hier soms ook een flinke windelater haha dan denk ik zo die lueir gaat weer vol en dan is het valse lucht hihi hier btw geen kdv
hihi ja he niet fijn.. Senna is zelfs nog kleiner dus zal maatje 1 beter aansluiten.. Maar BV luiers zijn zo dun die ontlasting..dat blijft denk ik gewoon lastig.. of is dat bij FV ook zo vloeibaar? nooit gezien namelijk vandaar! haha
fv is ook zeeeeer vloeibaar.... Biotex gaat hier ook errrrg hard hahaha! maar het werkt wel! Dus Moaatje mijn vlekken gaan er ook uit!
ja hier gaat het bijna niet meer.. vooral sommige witte spulletjes pfff maar in de biotex ja hoe lang laat je het hierin weken?! toch maar eens proberen! Nou ik ga mijn bedje opzoeken Eva eens aanleggen kijken wat dit voor effect heeft .. valt te proberen he truste allemaal!
zucht ik kon het niet ze lag zoo lief te slapen, ik kon dr gewoon niet wakker maken hahaha heb dr dus maar laten liggen! Alleen vannacht vondt ze het blijkbaar ineens leuk om wakker te blijven, allemaal lachen en luiertje vol maken.. hmmm dat hoeft nu ook weer niet LOL hopelijk snel voorbij!
Hallo allemaal, Hier ook een juni-moeder. Ik ben bevallen op 23 juni 2008 van een gezonde zoon thommie maurice. Hij woog 3840 gram en was 55 cm lang. Wat leuk dat dit er is. Ik was wel eens eerder op de zwangerschapspagina geweest maar me nooit aangemeld. Hier kun je je ervaringen en vragen allemaal kwijt! Gezellie! Wanneer we effies de tijd hebben kunnen we gezellig even kletsen! Liefs Diana
Mamakaatje: Amelle hebben wij alleen snachts in een bakerzak. Deze kan je tot 5 maanden gebruiken. Maar ik ga straks gewoon af en toe proberen zonder. want overdag gaat het wel goed. Wij brengen haar straks ook naar een KDV. Ik heb 28 augustus een afspraak voor intake. daarna moet ze 3 en 4 sept. oefenen. Ik zie er nu nog erg tegen op.
Ik heb het idee dat de sap simplex begint werken. Ze is een stuk rustiger! Ik ben erg opgelucht. Ik werd er zo verdrietig van om te zien dat ze zo'n pijn had.