ik had een zwembroekje waar luier inzit die je kunt uitwassen maar aangezien die nog iets te groot was heb ik er een zwemluier onder gedaan ook veel te groot haha... maar samen paste het goed
Bij de trekpleister zijn weer baby artikelen van winnie the pooh te koop van de week. Slaapzakken, boxkleden, rompers, slabben, pyama's enz. Zie er leuk uit! En bij de kruidvat een gave loopauto van princess of cars maar helaas is ze daar nog te klein voor. Het is allemaal zo leuk voor die kleintjes, moet we wel in houden af en toe. Groetjes allemaal en nog een fijne avond.
thnx meiden ben er super blij mee en idd tis me een werk ze is er een jaar mee bezig geweest (was al begonnen voor me zwangerschap)
Ik duf nog lang niet te gaan zwemmen met Danny. Ben bang dat het chloorwater niet zo goed voor hem zal zijn. Verder ben ik ook bang dat hij misschien onderkoeld raakt. Of ben ik nou te bezorgd? Flex: Mooi kaartje. Lieve mama heb jij!
Leuk kaartje zeg! Erg orgineel.... Donderdag mag ik als het goed is een spiraaltje laten zetten. Hebben jullie hier ervaring mee, doet het pijn als ze het erin brengen? En is het echt betrouwbaar? Ik las wel dat je kans op een depressie hebt, dat dit een bijwerking is. Ik ben nu net zelf herstellende van een depressie na de geboorte van Evy dus hoop dit dat dit echt zo is.... Bij de kruitvat zijn de pampers trouwens vanaf morgen in de aanbieding. 3 pakken voor de prijs van 2 pakken. Is best wel een leuke aanbieding he! Vanaf morgen ben ik weer alleen met de kleine, mijn vriend zijn vakantie zit er dan weer op helaas. Ben benieuwd hoe het zal zijn dan, ik hoop dat ik wat steviger in mijn schoenen sta wanneer de kleine evt last heeft van veel huilen etc....
nou, dan wil ik toch wel snel even dat kruidvat krantje binnen krijgen! als ik zie wat jullie allemaal schrijven over de aanbiedingen!
bij mij wordt morgen de spiraal gezet. over depressies heb ik niks van gehoord. ik laat wel weten hoe het gegaan is morgen.
Ilona,mijn buik is ook een ramp. Het lijkt wel een gelatine pudding met van die dikke paarse strepen. En na de bevalling kwam ik er achter dat ik die strepen ook op mijn dijen heb, maar die kon ik eerder dus niet zien. Qua gewicht ben ik trouwens bijna weer terug. Ik zit nu op 74 kilo, nog 2 kilo te gaan. Maar mijn lijf is onherkenbaar. Bwtje, weet jij een alternatief voor paracetamol op homeopathische babsis? Want ik wil wel iets in huis hebben voor na de prikken, maar als dat homeopathisch kan graag. Wat een leuke uitnodiging van Sem. Ik zet ondergepoepte kleertjes e.d. minimaal 24 uur in de vanish. Is veel langer dan mag volgens de verpakking, maar het werkt wel. Misschien dat ik ooit een kledingstuk tref die er toch niet tegen kan zo lang, maar aan een kledingstuk met poepvlekken heb ik ook niks denk ik dan maar. Fl3x, wat goed dat Esmays gezichtje weer gaaf is. En wat een leuke foto van het zwemmen. Fijn dat ze het zo leuk vond. Ik wil ook niet aan het werk hoor. Maar helaas zal ik wel moeten. Financieel redden we het gewoon niet als ik stop. Ik ga voor drie dagen aan de slag, en thuiswerk is geen optie bij mijn huidige baan. Op zich zou twee dagen ook kunnen , maar dan zou mijn vriend zijn papadag moeten opgeven en ik wil niet dat hij dat doet. Coco, wakker naar bed brengen werkt hier ook niet hoor. Als ik zie dat ze moe is ligt ze even bij een van ons tot ze slaapt, en kunnen we haar zo in de wieg leggen. Als ze nog niet helemaal vertrokken is als ik haar in bed leg word het meestal een drama. Daantje, wat heerlijk dat je zulke goede resultaten boekt met Caithy. Het klinkt als een prima oplossing. Wat vreemd dat er zo weinig bekendheid is aan de craniosacraal therapie. Vraagje, zijn jullie kindjes ook zo koud s nachts? Sinds een week heeft Babet s nachts steenkoude handjes, voetjes en wangetjes. In haar nek en haar romp voelt ze wel warm. Moet ik haar warmer kleden of hoort dit nu eenmaal?
Nee hoor, ik heb ook m'n twijfels... @mamakaatje: heb zelf geen ervaring met de spiraal, zou het niet weten... Goede tip van de aanbieding, had het nog niet gezien nl. Heb pas vrijdag 3 pakken gekocht bij de Etos in de aanbieding. Wel lastig om ver vooruit dan de goede maat te kopen... Als je alleen met de kleine gaat vast erg goed! Gewoon lekker troosten als de kleine huilt.... @moaatje: hier is de kleine ook koud 's nachts. Hij ligt wel wel onder een dubbele deken maar die trapt hij vaak weg. De kraamhulp zei dat koude handen en voeten niet erg zijn, als de nek maar warm aanvoelt. Ik ga er een beetje vanuit wat ik zelf aan heb + een rompertje en dan 's nachts als ik een dekbed wil hij een dekentje en als ik alleen onder een laken slaap (met de warmte) hij ook alleen een lakentje. Ik maak me zelf niet zo'n zorgen, hij heeft een behoorlijk vetlaagje al, dat houdt hem wel warm Heeft er iemand trouwens zo'n donkere streep gehad op de buik? Deze zou overgaan maar hij zit er nog steeds, ben benieuwd hoe lang dat blijft. Van het weekend waren de opa's en oma's hier, elk op een andere dag gelukkig. Ik vind het heel apart hoe 'raar' de oma's doen. Onwijs druk en hieper doen met de kleine, hij (en ik) werden er helemaal gek van. Als ie moe was nog even 10 keer anders vasthouden en optillen, hard praten en geluiden maken (is-ie-moe-dan?wiltie-slapen-dan?). Heb er wel wat van gezegd, vond het wel moeilijk. De arme jongen ging gelijk bleren. Bij opa werd ie rustig, hij voelde veel beter aan wat ie nodig had. Gelukkig zegt m'n man bij zijn moeder er ook op tijd wat van, is voor hem makkelijker. En al dat gezoen in z'n gezichtje vind ik ook helemaal niets. Ben echt zo'n overbeschermende moeder Hoe gaat het bij jullie oma's eigenlijk?
Ik heb een donkere streek op mijn buik en ik heb begrepen dat hij een jaar blijft zitten. ik ga meteen weer helaas!
Doen wij hier ook Moest ff bijtanken hoor dames. Heel het weekend me pc lekker uit gehad. Ze had 3 dagen koorst. De prikjes zijn daarom ook verzet, en is nu nog erg verkouden. Heel zielig is ze hoor Hier ook nog steeds die streep op me buik xxx
morge meiden, lekker geslapen allemaal? ikke wel iig hihi dametje werdt pas 6 uur wakker hier alweer dag 3 met vreselijke rugpijn kan bijna niks essie beterschap voor je meissie
Wat een leuke foto Flex! Ik wil over 3 weekjes beginnen met babyzwemmen, verheug me er nu al op Wat voor luier heb jij je meisje aangedaan Flex? Hebben ze speciale luiers voor in het water voor baby's?