Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Haha ik ben 3 weken geleden begonnen met sporten en kon toen de dag erna amper lopen, maar nu gaat t weer een stuk beter, dus er is hoop meid :)

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Er is al antwoord op mijn vraag van net :)

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

ben net trug van de kapper heb een mega stuk van me haar af laten knippen :confused: moet er behoorlijk aan wennen haha maar me vriend vindt het super!

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier ook nog steeds een streep op mn buik, die gaat vanzelf wel weg, die paar striemen die ik heb helaas niet. Maar ach als ik weer 8 kilo kwijt ben, ben ik weer een tevreden mens haha

Over de oma's en opa's. Mijn ouders zijn DE opa en oma voor Felicia. Ik heb heel veel steun van mn moeder gehad in de kraamtijd en ze staan altijd voor ons klaar, ik zie ze ook iedere dag, komt ook dat we een familiebedrijfje hebben dus zakelijk en prive hebben we met elkaar te maken! Mn schoonouders daarentegen zijn opa en oma op afstand. Ik heb niet veel met die mensen, mn vriend en ik hebben 11 jaar een relatie en al die tijd was het contact heel minimaal, alleen met verjaardagen ed zien we elkaar. Toen ik zwanger was heeft ze me maar 1x gebeld hoe het was en nu willen ze iedere week langskomen, nou sorry maar daar zit ik dus echt niet op te kijken! Het zijn echt hele simpele lui, ze passen totaal niet in ons leven. Ik breng Felicia ook never nooit niet daar naartoe als ik er zelf niet bij ben, ben veel te bang dat ze die streken daar over neemt. Nee wat mij betreft heeft Felicia maar 1 opa en oma.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier ook nog steeds een streep op me buik en idd de striemen gaan niet meer weg maarja heb er wat moois voor terug gekregen!

hier vandaag de eerste spuiten gehad hij deed zo huilen maar ligt nu al heel de tijd te slapen!
    hopen dat het mee valt!

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @minnie vind je man/vriend dat niet vervelend dat hij bijna geen contact heeft met zn ouders?

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    nee hij zoekt zelf ook weinig contact met ze! ik moet wel eens zeggen dat ie zn ouders eens moet bellen anders vergeet hij dat!

8. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Ben benieuwd hoe het zal gaan Ilona?!

Heb wel alvast ibuprofen in huis gehaald, moest ik vantevoren innemen zeiden ze bij de huisarts.

Mijn buik heeft ook een aardig tijgerprintje :( voor de bevalling had ik nog maar 2 streepjes, maar na de bevalling zat mijn buik vol met strepen...

Opa's en oma's bedoelen alles altijd goed, maar ik heb ook zo'n schoonmoeder die erg luidruchtig is en Evy ook zo uit mijn handen pakt. Vooral als ze huilt dan zegt kom maar geef maar hier. En dat terwijl Evy dat het liefste bij mij of haar vader zit. Wel moeilijk om er dan wat van te zeggen.....

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Als Babet huilt en ik wil dat ze bij mij of haar vader is gebeurt dat ook hoor. Daar komt niemand tussen, hoeveel discussie het ook zou kosten.

Wij hebben een heel goed contact met zowel zijn ouders als de mijne. Ze zijn beiden nog bij elkaar en ze wonen allebei op nog geen 5 minuten afstand. Ik denk dat dat vrij uniek is.
    Ze komen helaas wel alle vier te pas en te onpas binnenvallen. Dat vind ik wel eens vervelend, maar liever zo dan een slechte verhouding.

10. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Tja Opa's en oma's zijn soms erg lastig. Mijn vader had vorige week tegen mij gezegt dat ik Amelle maar 2 uur moest laten huilen want dat hadden zeook met mi gedaan. Ik dacht bij me zelf nou het is er echt beter op geworden ik ben nog seeds een huilenbalk....

Flex waar ga jij baby-zwemmen? In de waterhoorn? Ik vraag me alleen af waar ik dat het beste kan doen.

Bij etos zijn de huggies ook in de aanbieding ook 3 halen 2 betalen.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik zwem in de waterhoorn op zaterdag ochten om 10 uur t/m half 11 :D

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ach zielig hoor, echt ziek geweest je meisje. Beterschap hoor! Verwen ze maar lekker hoor, meer kan je niet doen. ;)

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja beterschap met je meisje!

IK weet zo niet wat je ipv de paracetamol bij je baby's kan gebruiken op homeopatische basis?
    Wij hebben een antroposofische dokter, dus als er iets is gaan we daarheen..
    Maar Sem heeft nooit gereageerd op dr prikjes dus ook nog nooi iets gehad, of kuurtjes oid :D
    Gezond moedermelk kindje haha!

babyzwemmen lijkt me leuk, maar dat komt straks wel als ze ouder is, en ik meer het gevoel heb dat ze er ook iets aan heeft ;)
    Nu vind ze samen met zus in bad gaan ook erg leuk ! :D

poeh druk weekend achter de rug gehad, en gister Sem voor het eerst weer naar school, en oppas kindje van 1 jaar er ook nog eens bij van 1 tot 18h dus ik ben beetje gesloopt!

Ik heb het wel voor elkaar gekregen dat Sem 2 ochtenden naar school gaat ipv ook nog eens 2 middagen, want ze slaapt nog gewoon 3 tot 3,5h dus ook wel ze heeft het nodig! En dan heb ik liever die middag er af :D !
    Dus ook wel ga dr zo nog even naar school brengen!
    misschien tot straks nog!

14. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    moge meiden,
    Ik wil nog even op de sap simplex terug komen. Ik vind het echt een wonder middel. Amelle heeft weinig tot niks meer aan buik krampjes. Echt heel lekker.
    Hier vannacht er zomaar weer een keer uit Amelle slaap meestal door to 7:00uur vannacht kwam ze om 3:00uur ze was een beetje in paniek. heb haar aan de borst gelegt en was heeeel gulsig. Hoe dat nu in eene kwam. vanmorgen kwam ze gewoon weer om 7:00uur. ?

flex leuk joh. ik denk dat ik van de week een keertje ga.

Wij hadden zondag een team uitje van mijn werk. Ik vond het wel gezellig maar was meer met mijn hoofd bij mijn dochter.

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Essie: beterschap voor je kleine.

Hier ook een lichte zwangerschapsstreep. Maar gelukkig geen enkele striem of striae te bekken. Dus al dat smeren en masseren heeft geholpen. Mijn man beweert dat hij mijn buik oo zooo goed heeft gemasseerd en dat ik daardoor geen striemen eraan heb overgehouden. Die mannen toch.. :)

Hier heeft Danny beide oma's en opa's. In het begin merkte ik dat ik me soms irriteerde aan mijn schoonma als ze Danny continu wilde oppakken en zoenen. Maar bij mijn moeder niet. Toen ik me dit realiseerde, vond ik dit zelf oneerlijk. Hoe mijn moeder Danny ook oppakt of wat ze ook met hem doet..ik vind het allemaal best. Maar ik vroeg me af waarom ik me bij mijn schoonma irriteerde? Misschien komt het omdat het contact met mijn moeder supergoed is en ik haar als een van mijn beste vriendinnen beschouw. Dus vanaf nu heb ik besloten niets erg te vinden als mijn schoonma Danny wil oppakken, zoenen etc. Zij heeft net zoveel recht op Danny als mijn moeder.

16. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Tinus: Super joh dat Amelle er goed op reageert!

17. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik moet zometeen naar de dokter en begin tocht wel een beetje zenuwachtig te worden.

ik heb vandaag mijn startkaart aangevraagd om wedstrijden te gaan rijden. ben benieuwd wanneer ik heb binnen krijg en kan gaan beginnen.

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja hier ook nog een streep!
    en de striemen onderin gelukkig niet over mijn hele buik heen..
    maar ja mooi zijn ze niet..en bij Sem had ik alleen aan de zijkant dus zeker wel balen..
    Maar ja ze moeten nog rustig worden dat scheelt een hoop, en dat zijn ze nu nog niet!

Hier maakt het me vrij weinig uit wie haar oppakt van vrienden en familie, daar mag ze gewoon aan wennen..Ik merk dat ik hierin veel makkelijker ben geworden dan bij Sem!

Als ze huilt kan schoonzus/moeder of eigen moeder haar ook goed troosten!
    Ze vind het allemaal prima..

Voor mij is paardrijden al weer heel lang geleden vond dit altijd erg leuk!
    Maar nu dus niet echt de tijd ervoor of iemand om mee te gaan helaas ;)
    Maar ik wil straks wel weer in beweging komen, ja nog meer :p
    haha

19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    die opa's en oma's ook... ze bedoelen het goed en in hun tijd was het anders. Zij lieten een baby gerust 2 uur huilen... en idd firstbaby ze hebben beiden evenveel recht op de kleine. Gelukkig kan ik met zowel mijn ouders als m'n schoonouders goed overweg. De irritaties ligggen gewoon bij mij, daar moet ik mee leren omgaan :)

@ Tinus: kan me helemaal voorstellen dat je met je hoofd bij je kindje was. Gistermiddag was ik ook ff weg voor m'n werk, was weer helemaal wennen. Was gewoon zenuwachtig :( Had verse melk gekolft en papa heeft die gegeven toen ik weg was. Ging helemaal goed, ben zo trots op m'n mannetjes :)

Succes Ilona!
    Essie: is je meissie nog steeds ziek? Beterschap!

20. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    even spammen... nu al ondeugend kijken :)

Deel Deze Pagina