Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, volgens mij is het gelukt.... Weer wat gbeleerd, jippie!

Hier eentje van jayden in bad:

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    En de laatste.

Ook een schuimpie:

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

aaaah coco wat een dropje :D

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Haha, leuke foto Flex!

Wat jammer dat ze nu zo slecht poept zegt, vooral als ze er last van heeft. Ik kan je helaas er niet mee helpen. Hopelijk is het even tijdelijk. Je bent pas net overgestapt op de fles toch? Misschien is het even wennen ofzo voor haar, hopen maar dat het snel weer over is.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja ze heeft net een weekje flesvoeding naja cb zei dat ze minimaal 1x in de 3 dagen moet poepen dus ze heeft nog 1 dag...

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha esmay is sinds gisteren heel gek gaan doen met der lipjes haha :) echt grappig hoe snel ze groeien he ze kan al goed zitten tegen een leuning en goed staan (met hulp uiteraard) en stapjes zetten hihi :)

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, dat staan, daar sta ik ook van te kijken. Als ik hem op schoot heb, en hij zet zich opeens af met zn beentjes... wat een kracht zeg... Het is dat hij het evenwicht er nog niet voor heeft, maar de kracht zeker wel!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay lag laatst bij mij op de buik voor we gingen slapen keken we nog even tv... Esmay was al in slaap gevallen en zat hevig te dromen hihi zo opeens begon ze hard te lachen en zat zo'n varkens geluid te maken daarbij.. nou echt ik had het niet meer hielt me lachen in om esmay niet wakker te maken me hoofd liep rood aan maar helaas lukte het me niet langer en begon me toch te lachen haha :) uiteraard esmay wakker *baal*

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb volgende maand een kinderverjaardag van het dochtertje van een vriendin van mij, ze wordt 1.
    Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik daar op kraamvisite was...

En ook wel grappig, want toen ik bij haar op kraamvisite was, dacht ik bij mezelf: 'En nu ben ik aan de beurt om zwanger te worden'. Maar toen was ik al zwanger terwijl ik het nog niet wist.

Dat was 22 september, ik was toen 2 weekjes zwanger, kon het nog niet eens weten. :) En op 8 oktober testte ik positief. Kan het me allemaal nog herinneren als de dag van gisteren.
    Wat gaat de tijd snel zeg, nog even en ik ga een eerste verjaardag vieren...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jah de tijd vliegt niet normaal....
    voor je het weet gaan zed het huis alweer uit :rolleyes: gelukkig duurt dat nog heeeeeeeeeeeeeeeel lang hihi :)

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik herken het helemaal Flex!

En ik heb hem hier trouwens ook wel eens uitgelachen toen hij heeel zielig was met zn pruillippie. Ik weet het, slechte moeder die haar zoon uitlacht als ie verdriet heeft, maar was echt te grappig om te zien, dat bekkie van hem.

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, voor je het weet zijn we oma. *proest* :)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

aaah jah dat pruillippie als ik die zie moet ik spontaan ook mee huilen :rolleyes:

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    We zijn lekker aan het kletsen zo saampjes, Flex! Hebben samen de hele pagina volgepraat.
    Waar is iedereen?

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

heerlijk toch hihi ik weet niet waar iedereen is...
    ben ff filmpie op hyves aan het zetten van esmay geef zo de link als ie klaar is is wel schattig :D

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Leuk filmpje! Lekker koppie heeft ze zeg. Ik moet eigenlijk ook eens gaan filmen, het enige wat we nu doen is foto's maken... Maar bewegend beeld is zo veel leuker eigenlijk.

Maar ik ga er nu vandoor, hij is wakker geworden, ga even spelen met hem.

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

oke veel plezier ;)

Deel Deze Pagina