ik heb gisteren een heeeeeeel licht streepje getest! Drie dagen voor nod, dus kan kloppen dat t zo licht is. Maar een streep is een streep zeggen ze toch?! Volgens mij ben ik gewoon hartstikke ZWANGER!
Gefeliciteerd hoor! Het kan dat het streepje nog licht is. Ik had zelf 4 dagen voor nod getest en het streepje ws toen ook heel licht. Als je over een week test zal het wat donkerder zijn. Maar zoals je zelf al schreef; Streep is Streep! GEFELICITEERD!
Gefeliciteerd,vorig jaar op deze dag teste ik positief, achteraf bleek het met 3 weken en 6 dagen geweest te zijn. Nu heb ik een wolk van een dochter!
Gefeliciteerd! Bij mij precies hetzelfde verhaal als bij jou. Ik testte heel licht positief (bleek later dat ik verkeerd geteld had en nog niet overtijd was), nu een week later een hele dikke plus. Dus ik denk dat dit bij jou ook wel het geval is. Groetjes
hey meis proficiat maar streepj is streepje zelfs de dokter zegt dat want ik had dat ok. geniet ervan
Hier ook zo'n licht streepje ik heb alle vage testjes in het fotoalbum geplaatst was die van jou ook zo vaag? Dus wij lopen eigenlijk wel tegelijk LEUK! Maar blijft zo onwerkelijk he? hopelijk heb ik vrijdag wat meer zekerheid! maar voor mijn gevoel ben ik ook zwanger! hoe vaag het streepje ook mag zijn samen gefeliciteerd dus!