hoi allemaal ik heb ff een vraagje,ik ben miranda 27 jaar en 2,5 jaar bezig voor een wondertje..ik ben een tijdje niet op het forum geweest wegens prive omstandigheden..hier komt mijn vraagje!! rond de 11de had ik een eisprong,volgens de ovulatietest.. Flink geklust in die week.. 21e een test gedaan,die was negatief rond de 22e begon ik de vloeien,tenminste dat dacht ik,3 dagen een klein beetje lichtbruin bloed(sorry).misselijk en lichte buikpijn ik heb een vrij regelmatige cyclus,altijd rond de 30e,scheelt hooguit een dag. vloeiingen tussendoor heb ik nooit eerder gehad. kan dit een innestelbloeding zijn.??op een ander forum staat dat voor de innesteling een test negatief resultaat kan geven.. iemand hier ervaring mee? XXX
Ik weet zo het antwoord op je vraag niet, maar als je eisprong de 11e is geweest dan kon je toch de 25e al testen ? Bij een regelmatige cyclus zou dat je NOD dan toch zijn ?
Kan zeker je innesteling zijn geweest hoor! Een innestelingsbloeding kan zelfs lijken op een menstruatie. Ik zou op je NOD gewoon testen en als die nega is, een paar dagen later nog eens.... Maar goed, het kan dus goed! (Al onthoud wel dat een lichaam van een vrouw raar in elkaar zit en allerlei spelletjes met je speelt, als je zwanger wilt worden...) Maar goed, ik hoop dat zich een klein mensje aan het ontwikkelen is