Juni 2009 gestopt met de pil voor eerste kindje!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ingeping, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat heb je veranderd aan je leefstijl sinds je zwanger wil raken?

1. Eetstijl

2. Sporten

3. Gestopt met roken

4. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    jammer dat je test negatief was

succes met wachten en maar hopen dat je snel wakker wordt;)

2. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi meiden,
    Ik ben even aan het rotzooien met die club. Kan hem wel bij mijn eigen gegevens zien, maar nergens in een lijst. Dus heb jullie nu uitgenodigd als vrienden en misschien kan ik jullie dan toevoegen. Als iemand anders hem tegenkomt laat het me weten.
    Gr. Inge

3. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    De club heb ik hetzelfde genoemd als dit forum!!!!!

4. Suma

Suma Lid

19 jan 2007
    42
    0
    0
    Ik ben ook in juni gestopt met de pil alleen niet voor mijn eerste kindje maar voor mijn derde...

5. Lauri

Lauri Actief lid

20 jul 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop vragen maar daar komt ie:p
    Ik ben 31 jaar (in oktober 32). En ben dus al wat ouder;) (voel me niet oud hoor). Maar daarvoor had ik gewoon nog geen rammelende eierstokken en we hadden het gewoon veel te druk voor. Mijn man en ik zijn al ruim 13 jaar samen waarvan in januari 5 jaar getrouwd:).
    O,ja ik krijg de banner niet voor elkaar:(. Kan iemand dat stap voor stap uitleggen, ben er nogal een leek in weet je

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!

Hoi, leuk dat je wat verteld. Ik zelf ben 26 en ben negen jaar samen met me vriend, dus zou heel leuk zijn als we in het jaar dat we tien jaar samen zijn een kindje krijgen. En ja tegenwoordig is het leven ook behoorlijk druk vind ik.

Ik zal je uitleggen van die banner. Je klikt op banner. Daar kies je voor een strook voor je cyclus. Daarna kun je een strook uitkiezen en een beestej die je erbij wilt. Onderin komt een code vrij. Je moet die bovenste hebben. Die doe door middel van knippen en plakken naar de instelling handtekening aanpassen in je gerbuikersinstellingen. En daar plak je die code weer in het lege kader. En dan staat hij. Als het goed is gegaan:p. Succes!!!

7. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!

8. Lauri

Lauri Actief lid

20 jul 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Banner gamaakt weet alleen niet of ie werkt. Wil nou ook nog mijn cyclussen er onder hebben. Help please:(
    Zie dat ie het doet, nou alleen nog de cyclussen er onder

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Kijk je bent al een heel eind gekomen. Als het goed is kon je ook je datum invullen tijdens het maken. Moet je het nog even een keer opnieuw doen denk ik. Dan kun je je datum van eerste dag laatste ongi invullen. Ik wacht het af!!!:D

10. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi Lauri kun jij wel mijn club vinden? Ik snap er niks van. Ik heb er ééntje opgezet en ik kan er ook heen. Maar begrijp van andere dat hij niet te vinden is. Hij heeft dezelfde titel als dit forum. Ik hoor het wel.

11. Lauri

Lauri Actief lid

20 jul 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zie ik dus niet staan! Je kan 2 verschillende maken. Een normale en een met een aangepaste cyclus. Bij de aangepaste moet je je luteale fase invoeren en die weet ik niet.:(

12. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!

Bij mij komen er in erste instantie 6 verschillende stroken. Dan keis je die van je cyclus. Dan ga je naar de volgende pagina. Daar kun je bovenaan je datum invullen en je cyclusdagen. En daarna ga je je strook kiezen en je poppetje daarbij. Hoop dat het nu lukken gaat. Ik moet weg, dus zal later op de dag kijken of het je gelukt is.
    Fijne dag vandaag ;)

13. Lauri

Lauri Actief lid

20 jul 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    #33 Lauri, 28 aug 2009
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
    Heb de club gevonden en ben lid geworden:D
    Oh, en mijn banner doet het met de cyclussen. Was eigenlijk niet zo moeilijk

14. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!

:D:D:D Was zo voor elkaar natuurlijk. Nou mooi dat het gelukt is. Super dat je de club hebt gevonden. Nou de andere meiden ook nog. Dan heb je een goed overzicht wie er allemaal met ons meedoen. ;)

15. Lauri

Lauri Actief lid

20 jul 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames van dit forum,
    Ik zit eigenlijk een beetje met een vraag. Als kind ben ik geboren met heupdysplasie. Na drie jaar met een spreidbroek te hebben gelopen, ben ik op mijn 3e alsnog aan mijn rechterheup geopereerd. Alles is uiteindelijk goedgekomen, maar het blijft een zwakke plek en mijn heupen zijn in verhouding erg stijf. Heb ooit eens die beugels gezien waar je je benen in moet hangen tijdens een bevalling, maar volgens mij red ik dat nooit van mijn leven met mijn heupen. Daarnaast heb ik ook nog scoliose (afwijking in mijn rug). Mocht ik zwanger raken, zit ik er serieus over na te denken om de zwangerschap medisch te laten verlopen (met name door mijn heupen). Ik zit er zelfs over na te denken (mocht het ooit zo ver zijn) te bevallen met een ruggeprik. Ik weet dat ik erg op de zaken vooruit loop en dat het lang nog niet ze ver is, maar ik wil toch graag jullie meningen horen.

Groetjes, Lauri

16. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!

Hoi Lauri,

Dat zijn allemaal dingen waar je rekening mee moet houden dan. En ja logisch dat je daar al een beetje mee bezig bent hoe je dat zou doen als je zwanger zou raken. Ik zou als het zover is je goed gaan laten informeren bij een deskundige hierin. Die maken het misschien wel vaker mee en kunnen je zeggen wat het beste is om te doen. Het is moeilijk om zo te zeggen wat je verder het beste kunt doen. Misschien is er ook wel ergens een forum hierover. Daar zijn misschien vrouwen die het al meegemaakt hebben. Maar het is alleen maar goed dat je daar nu al bij stil gaat staan. Dan ben je in ieder geval voorbereid.

Groetjes Inge;)

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hoi meiden,

Ik kom mij ook hierbij aansluiten. Ik ben eind juni gestopt met de pil en had gelijk een mooie cyclus van 28 dagen. Dat is nu nog steeds zo. Wij zijn nu net aan ronde 3 begonnen.

Vind het leuk dat we hier ervaringen en tips en andere leuke weetjes gaan kunnen delen.

18. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland

Hoi Yaraah,

welkom bij de club.
    ik wil je niet al teleurstellen maar houd er rekening mee dat je cyclus in ene nog kan omslaan ik had ook na de 3de ronde een regelamtige cyclus van 25 dagen maar na de 3de was ik 4 dagen overtijd en leek echt zwanger. niet dus en na die 4 dagen werd ik dus ongi.

succes en ik hoop dat je meer geluk heb dan ik

groetjes roos

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ja ik weet dat ik nog niet te vroeg moet juichen, maar ik was voor de pil ook altijd vrij regelmatig dus hoop dat dat ook weer zo wordt.

Ingeping hoe zit dat met die club? waar staat die ergens?

20. Lauri

Lauri Actief lid

20 jul 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je naar gebruikers instellingen gaat, zie je links in kolum clubs staan. Als je die aanklikt en kun je daarna clubs zoeken. Als je juni intikt en drukt op zoeken, komt de club meteen te voorschijn. Nu hoef je je alleen nog maar aan te melden (avatar aanklikken). Als je volgende keer weer naar clubs gaat. Zie hem meteen staan.

Succes, Lauri

Deel Deze Pagina