weer een vraag over afscheiding sorry

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkerbelletje, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik zit 5 dagen voor mijn nod en ik heb nog geen last van mijn borsten wat ik normaal heb (zou eventueel een goed teken kunnen zijn). De afscheiding is ook anders normaal heb ik spierwitte dikke zalfachtige smeerbare afscheiding voor mijn nod, nu is het slijmachtig wit en waterige, nat ik voel het soms gewoon lopen het is overigens niet rekbaar, kan iemand mij zeggen of dit bij een zwangerschap past?
    Ik weet dat het al de zoveelste vraag is over afscheiding maar ik stel hem toch :p .

liefs lin

2. guz3

guz3 Actief lid

17 feb 2008
    304
    0
    16
    Hoi Lin,

Ik moet weer even denken, maar volgens mij had ik dat in mijn zwangerschap zo ie zo!
    Maar tis nooit echt weg gegaan, pas sinds ik weer gestopt ben met de pil, is het minder geworden.(deze maand)
    Je voelt idd af en toe in 1x een warme gloed en dan kan je naar de wc, errug vervelend, vond ik!
    Dus het zou op zich kunnen...maar het beste antwoord is nog die 5 daagjes afwachten, dan weet je het zeker!
    Hoop t voor je joh, zit nu in hetzelfde schuitje! wachten tot volgende week!

Groetjes...

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik had dat dus ook de vorige ronde. Doorzichtig wit en ik bleek zwanger! Het zou dus heel goed kunnen.

Spannend!

Groetjes Cyntje78

4. Skye

Skye Niet meer actief

Ik heb ook veel van dat wittige afscheiding gehad mijn gehele zwangerschap. Nu ben ik weer aan de pil en heb ik dat niet meer. Dus ik hoop voor je dat het een goed teken is. Alhoewel ik zelf denk dat het komt door de pil, dat ik geen afscheiding meer heb. Toen ik zwanger was slikte ik natuurlijk geen pil, dus vandaar (volgens mij) wel weer afscheiding. Ik weet niet of jij aan de pil bent geweest natuurlijk. Maar laten we hopen op 2 dikke strepen op de test

5. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Meiden bedankt voor je reacties! Ben blij dat het er wel bij kan horen en me temp is ook aan het stijgen dus misschien is het eindelijk wel zo deze maand. Ik ben niet aan de pil geweest ik heb 5 jaar een spiraaltje gehad en die is er een jaar geleden uitgehaald. Ik hoop dat we allemaal posi gaan testen meiden!!

6. JudithA

JudithA Actief lid

12 jun 2009
    128
    0
    16
    Ja, dat heb ik nu ook! veder nergens geen last van..;)
    Spannend! Zou het zo zijn!
    Succes

7. heb ik ook, heb nu last van een kllein beetje droge bruine afscheiding ( normaal is het gelijk rood)mmar de dagen hiervoor had ik dat ook, bij mij voelt het ook alllemaal anders, moest gisteren ongi worden niet geworden, maar vandaag een klein beetje bruine afscheiding echt heel minimaal.
    Ik blijf hopen en voor jou natuurlijk ook, want ik lees dat meer meiden dit gehad hebben!!!

Succes ;)

8. JudithA

JudithA Actief lid

12 jun 2009
    128
    0
    16
    Spannend Cindy!
    Wat zegt je gevoel? Succes morgen!

9. Hoi judith

M'n gevoel wil heel graag ja zeggen, maar ik durf het nog niet goed te hopen(het is pas de tweede ronde) vandaag had ik nog minder bruine afscheiding als gisteren wel steken in mijn buik dat ik dacht van nu komt het...
    Maar het is er nog steeds niet.
    Ik denk als het zo blijft dat we zondag gaan testen dAN zijn we samen thuis en als het positief blijkt te zijn kunnen we samen genieten.
    Maar het voelt zo anders als normaal denk ik. Maar het is voor ons de eerste dus je weet ook niet goed wat je moet voelen of zo.

I hope so ;)

Ik hou je op de hoogte!!

Liefs cindy

10. JudithA

JudithA Actief lid

12 jun 2009
    128
    0
    16
    Ja leuk hou me op de hoogte! Knap dat je kunt wachten tot zondag! Wel zo fijn om het samen met je partner te doen. Succes!:)

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    ooh wat leuk, zie dat je zwanger bent! gefeliciteerd!!!

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Dit is grappig, deze topic zou ik gestart kunnen hebben.. bij mij is het echt exact hetzelfde! Normaal altijd zere borsten, nu niet.. en behoorlijk veel witte afscheiding. Het enige verschil is dat ik in de andere rondes echt 0 afscheiding had voor m'n NOD.

Maar ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Dat geeft mij stiekem ook hoop hihi :)

13. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Hier ook hetzelfde verhaal.
    Geen last van mijn borsten.
    Zalfachtige afscheiding gehad na eisprong (heb ik dus normaal niet in die mate), en daarna nattig en licht wit.
    Bleek inderdaad zwanger :)

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Gefeliciteerd Tinkerbelletje!

Oehh ik heb dat ook, meer afscheiding na mn ei dan normaal!
    En normaal gesproken ook meteen nadat mn ei is gesprongen heb ik zere boobies, nu 5 dagen later komt het pas een beetje opzetten...
    We wachten allemaal maar weer af he!

Deel Deze Pagina