juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    en op naar de volgende 5000!:D

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    thanks aal! ben ook een fotoboek voor dr aan het maken met allemaal dat soort foto's hahaha leuk voor later...:)

sasha is ook een klein teer poppetje hoor.. maar ja.. jij bent zelf ook niet groot en stevig, dat krijgt hij natuurlijk echt wel mee!

wow! op nummer ! dat betekent dat je m wel krijgt toch??
    wanneer sluit het? heb je een link? staat dat op internet?dan kunnen we even spieken!

3. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik doe weer mee hahahahaahh

hier heel erg moe
    jamy ook ligt alweer 2 uur te slapen,
    we zijn vanmorgen weze babyzwemmen
    en geweldig dat hij het vond
    super

tot snel meide
    ik ga ook ff liggen

4. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

leuk! lekker zeg, babyzwemmen! zijn ze altijd moe van he?

lekker even middagdutje! geniet ervan!

5. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    by the way, heb een moederstuur gekocht op mp, nu 29,95 ipv 59,95 (nieuw) hij had er nog een paar dus als iemand nog wil kun je op mp kijken!

thnks voor de tip! (mac geloof ik, of guusje? weet het niet meer..)

iedereen aan t genieten van het mooie weer?
    ik ben aan t wachten tot sasha wakker wordt, ga eindelijk op kraamvisite, heb t al een paar keer verzet.. maar ja, wil niet op mn geweten hebben dat zo'n klein prulletje ziek wordt door ons!

jolan, hoe gaat het? trek je het nog beetje?

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Heb meteen gekeken op mp, maar ik kan het niet vinden:(

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

#7 McGyver, 10 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2010
    FF NIEUWS VAN JOLAN OVER LIEKE:

ze ligt in het ziekenhuis en moet een nachtje blijven, meer weet ik niet,
    ze vroeg me om dit hier te melden, als ik meer weet volgt het....
    jolan weet niet of ze vandaag hier nog komt.

xxx

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zo, dat is wel even schrikken zeg! Ze zijn natuurlijk heel bang voor uitdroging bij zo'n kleintje. Hopelijk knapt ze nu snel op!

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

Owh nee, arme Lieke toch... Zou het uitdroging zijn! Pfff, hoop dat ze zich alle twee snel weer beter voelen!

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Och jeetje Lieke in het ziekenhuis. Hopenlijk wordt ze snel weer beter en blijft het bij 1 nachtje.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @bloempje kan allemaal nog veranderen want het is pas de eerste dag en het duurt een week...
    Ik weet niet of je het kan zien als je niet ingelogd bent, maar er valt weinig te zien hahah. Alleen de buitenkant van de flat

@jolan jeetje wat schrikken!!! Ik weet hoe kut het is als je kleintje in het zh moet blijven:( Hopelijk gaat het snel beter en mag ze morgen weer mee naar huis meis. Hele dikke knuffel voor jou!!!!

12. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Sam, hopenlijk blijven jullie lekker op dat eerste plekje staan. Wel handig dat je dat al gelijk kunt zien, maar aan de andere kant misschien ook wel extra spannend. Blijf ik op 1 of niet?

Met mij gaat het wel weer ietsje beter. Ik heb het idee dat ik mijn hoofd een stukje minder vol wol heb zitten. En dat er weer iets meer andere dingen binnen kunnen dringen, zoals emoties.

13. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ik schrik ervan. Sterkte meid

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @guusje ja tis wel spannend, maar eigenlijk aas ik op een portiekwoning. Dat is wat rustiger en minder colosaal als een flat, ik heb namelijk een hekel aan flats;)

Wat fijn dat het met jou wat beter gaat. Het is zo een rotgevoel als je hoofd vol zit. Ik ken het...

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ach nee toch
    Heel veel sterkte hopelijk knappen ze allebei snel op.

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,
    even snel.....
    Mn telefoon was leeg, dus bedankt maaike voor het plaatsen en laura bedankt voor je sms.

Ik ben even helemaal van de kaart. Vanmorgen naar de ha geweest en die heeft ons meteen doorgestuurd. Het feit dat ze al sinds gister neit meer geplast had en met huilen geen tranen meer had, wees op uitdroging. In het zh bleek dit idd zo te zijn. Ze moet een nahctje blijven. Heeft een infuus met ors gekregen. Als dat er inzit, gaan ze kijken of ze ook weer eet.
    Niek blijft bij haar vannacht en is nu ook bij haar. Ik ben vanmiddag in het zh ook van mn stokje gegaan: zelf ziek, nog niet goed gegeten, spanning en zien dat lieke een infuus kreeg, resulteerde in flauwvallen. Voelde me echt stom! Hallo! ben voor me dochter hier, ga ik zelf plat.
    Ben dus even naar huis gegaan, heb net even een uurtje geslapen en ga nu spulletjes pakken en weer terug.
    Niek blijft daar vannacht zodat ik ook wat kan opknappen. Maar ik vind het zo moeilijk om mn meisje zo te zien. Wat een zielig hoopje mens is het:( Alleen maar jammeren.

Meiden bedankt voor jullie steun.
    kus

(oh ja..... het weekend zal waarschijnlijk voor ons niet doorgaan. Ik baal ervan, maar lieke's gezondheid gaat nu natuurlijk voor)

17. Kejay

Kejay Niet meer actief

Succes Jolan, het is inderdaad geen pretje om je meisje zo te zien! Dikke knuffel!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jolan wat erg! Tuurlijk gaat de gezondheid van Lieke 100 keer voor een weekendje weg.
    Heel veel sterkte meid, vind het echt heel erg voor jullie.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jolan nogmaals veel sterkte meid!!!! Het lijkt mij ook zo vreselijk je kindje zo te zien liggen:(

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Jolan, wens je kleine veel beterschap toe en jou heel veel sterkte meid. Dikke knuffel, en hoop dat ze gauw aansterkt.

Deel Deze Pagina