Dames, even snel... We zijn in volendam. Keana is net op de foto geweest met Simon! Van Nick en Simon Twee lekkere dingen op de foto, haha, Keana vond het maar niets en begon spontaan te huilen. Maar ze staat erop en hoe dan ook, die foto komt in haar 1ste jaarsboek! haha Foto volgt later, kan hem niet uitlezen
Hoi meiden! Pfff ik ben weer bij! Jolan, wat fijn dat het zoveel beter gaat met jullie grietje. Heb veel aan jullie gedacht de laatste paar dagen.. SM, leuk dat je weer meekletst. En jullie hebben veel meegemaakt zeg. Fijn dat het nu goed gaat. En wat een heerlijk grietje is het trouwens! Ik wil alleen nog even kwijt... 20 Weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey dames!! Wij zijn compleet hier en centerparcs!! Wat zijn Emma en sasha een poppetjes!! En Bram en collin een rouwdouwers!! Tis gezellig! Baby praat all over! Singlemommy welcome back!! Wat een moppie die Rebecca! Steph jeeej 20 weken! Groetjes
Meiden, wat leuk dat jullie er allemaal zijn en dat het al zo gezellig is! *stiekem wel jaloers* Had de pb nog gehad. Wilde graag langskomen, maar het is toch wel ver en m'n banksaldo en verjaardagen laten het ook niet helemaal toe. Misschien wel weer een meet plannen binnenkort?
Oh ja, meiden die twijfelen over een tweede.... Je wist vantevoren toch ook niet hoe het met eentje zou gaan en hoe dat zou zijn? Als je dat aankan kan je een tweede ook aan! Ben wel blij dat ik niet teveel hoefde na te denken en dat het gewoon spontaan zo was!
Ik geloof het gelijk Wat leuk zeg! geniet van jullie weekendje weg meiden. Hoe is het huisje? Genoeg plek voor de bedjes? Komt vast helemaal goed. En niet te veel wijn he.. krijg je hoofdpijn van
hee, leuk een berichtje van de 'vakantie-gangers' ... klinkt gezellig! Veel plezier he!!! Wow, Keana, dat moet een mooie foto worden Ilse, balen van de slaaprol... Kan er nu helemaal geen slaaprol meer op? Steph, 20 weken 20 weken 20 weken 20 weken joehoeeeee.... nu aftellen
@Marloes: er zit een stuurtje op het mamastuur. Hierdoor past die slaaprol er niet tussen. Helaas pindakaas...
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tuurlijk niet. hij rijdt erg lekker en soepel. Alleen het inklappen moet ik nog even oefenen, dat ging wel makkelijker met de buzz...
Hoi dames, Heb niet bijgelezen, doe ik morgen wel. Ben met de kleine naar de HAP gegaan met 40.5 graden koorts, omdat ze de hele dag niet heeft geplast moest ik komen. Gelukkig is ze niet uitgedroogd, ik moet drinken steeds blijven aanbieden omdat vocht belangerijk is en zo ook uitdroging voorkomt. Verder mag ze 3 dagen koorts hebben zolang ze maar geen 41.7 heeft, want dan moet ik aan de bel trekken. Ze ligt nu te slapen, heb d'r drinken gegeven, zetpilletje ingedaan en nat/koud doekje met azijn om haar hoofdje gedaan om de koorts te doen zakken. Ik ben op en ga nu mijn bedje in duiken, tot morgen! Liefs,
pfff arm meisje. Wat hoog zeg die koorts! Bij 41.7 aan de bel trekken??? Dat meen je niet?! Nou zo te horen is ze in goede handen bij je. Van het doekje met azijn had ik nog nooit gehoord. Sterkte komende nacht en beterschap
Nou meiden, vandaag gaan bloedprikken en ik werd deze zelfde avond om 7 uur gebeld het hcg is gestegen van 118 naar 198 dus ik moest meteen net naar het zh. Inmiddels ben ik weer thuis. Maar waar het op neer komt is dat ik dus toch een bbz heb. Ze kunnen alleen niet duidelijk vaststellen waar het precies zit, dus eerst zou er een kijkoperatie worden, maar dat wordt het toch niet omdat het meer risico's geeft en dat de kans groot is dat ze toch niets vinden. Maar ik krijg nu dus een chemisch paardenmiddel wat ik morgen in mijn bil gespoten krijg en dan moet het hcg gaan dalen en de resten die nog ergens zitten verdwijnen. Normaal wordt dit middel op de onocologie gebruikt. Een soort chemo. En dan moet ik dinsdag of woensdag weer bloedprikken en dan zien we weer verder. xxx Joyce