juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Tam: Oei balen dat je weer last van je pols hebt. Het is nu zeker ook wel drukker als normaal zo vlak voor de pasen?

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    De bel gaat net, voeding voor Zoë. Wel netjes geregeld! Heb helemaal niets hoeven doen, cb heeft het recept naar CZ gestuurd en ze komen het netjes thuis bezorgen :).

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja vond ik ook, nee ze heeft er geen last van gelukkig. Ook is ze idd weer bijna de oude, iig koorts/braakvrij wel nog een beetje diarree maar dat gaat vanzelf ook wel weg.

Hier net met de kleine onder de douche gegaan was heel leuk, ze schaterde van het lachen haha. Nu in bed gelegd want elke keer flikkerde ze op de grond en huilen omdat ze dat niet leuk vond.

Ben nu een late lunch aan het houden (ook pas om 11u ontbeten), verder lekker luieren.

Aal, succes met de huisjes.

Tam, ruustig aan met je pols en goed dat je eerder gestopt bent. Hang ze op de bank!

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mama, fijn dat het goed geregeld is.

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @SR: Fijn dat je meisje weer is opgeknapt. Oh leuk is dat hé, samen douchen! Wil Hafsa ook steeds gaan staan onder de douche (en dus uitglijden)?

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @tamtam oh heerlijk even genieten van de rust. Goed dat je het rustig aan doet hoor, niks forceren.

@ilse ik ben ook erg nieuwsgierig hahah

@mandy hihi naar DB is wel ver weg, maar ook lekker rustig. Maar 3 kamers is te weinig hahah.:D
    Wat fijn dat ze de pepti hebben gebracht, goede service dus!!

@SR Jason heeft ook geen last gehad van de prik, ik moet alleen nog ff kijken of het litteken er goed uit ziet, vergeet het steeds.
    Leuk he samen douchen, Jason wil altijd het water pakken haha

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik had haar in mijn armen tijdens het douchen en bij ons kan je zowiezo niet glijden, we hebben anti-slip tegels in de douche (geen douchekabine).

Je heb echt genoten met haar.

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Gelukkig maar want zag er wel gemeen uit die prik, ja moet het hier ook in de gaten houden. Het kon een bult worden en pus eruit komen zeiden ze maar dat zou niet erg zijn.

Ja heel leuk haha, nee de mijne is meer bezig met mijn boobs om te kunnen drinken dan met water haha.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja dat zeiden ze tegen ons ook maar niks gezien...Hij heeft er ook helemaal geen last mee gehad gelukkig.
    Haha ze wil lekker drinken:D

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik ben toch maar voor de quinny zapp gegaan. Het belangrijkste vond ik dat hij op de fiets mee kon (zonder een heel gevaarte mee te moeten nemen). Dat deze niet in ligstand kan, balen, maar dat was voor mij geen prioriteit. Ik ga hem namelijk alleen gebruiken voor op de fiets of kleine stukjes. Voor de lange stukjes neem ik mn gewone wagen.
    Hij bevalt prima.

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Houden zo!

Ja hoezo melkverslaafd haha.

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi

wel alles bijgelezen, maar even geen puf om te reageren....

Las wel iets over ballorig: 2e woensdag is de 12e toch? De 5e ben ik namelijk jarig, ook leuk en gezellig natuurlijk, maar dat is volgens mij de 1e van de vakantie.
    Ik vind het prima 13/14 uur.

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Aah jammer, zou wel gezellig zijn een juni mama in DB!

@SR: Oh dat is wel fijn, anti slip! Zoë wil niet meer op de arm onder de douche, helaas. Vond dat altijd zo fijn :)

14. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Ballorig: Ja dat is woensdag 12 mei inderdaad. Volgens mij kon iedereen die mee wilde op deze dag... toch?
    13.30 verzamelen dan??

15. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

huisje staat op het besloten forum

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja idd.

Ow jammer maar ja ze worden ook groter en krijgen steeds meer een willetje.

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja volgens mij wel. ik vind het prima :D gezellig!!!!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Pff mijn kleine wil alleen maar bij me zitten, en sinds gisteren geen groentehap. Net aangeboden maar ze houdt haar lippen stijf op elkaar en schudt steeds nee met haar hoofd, ze moet toch eten?

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Zo collin is met Oma mee.. heb staan janken als een debiel! Maar weet dat t een leuk weekend wordt! Morgen stappen met mijn zusje.

Maar zonder ventje zijn is gewoon raar.. mis een groot stuk van mij

20. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    leuk! ga 12 mei even opschrijven!

ah ja..dat is altijd ff moeilijk he? ik breng morgen sasha ook een nachtje naar oma, ga ik lekker uit eten met mark, even quality time! en dan zondag paasbrunchen bij mn moeder dus dan kan ik r weer meenemen!

leuk! ga zo even bij het huisje kijken!

ja 2 juni mama's zwanger, dat zei iemand hier, het was marb en nog iemand...

ehhh waar is mac? al tijdje niet gezien toch? of mis ik nu wat?

zooo nu ff wat bestellen.. en na het paasweekend aan het lijnen!!!

Deel Deze Pagina