juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Fijn dat je geen superlange cyclussen hebt en dat het zw worden niet te lang duurt, hopelijk ook dit x.

Idd spannend, succes ermee en hoop dat het gauw raak mag zijn!

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    bloempje, ach sasha ziek :( beterschap!
    Gave jurk!!

mandy, hier rechte tandjes, maar als het 'grote mensen gebit' maar goed is :D

marloes, het liefst heb ik de box hier ook weg, de katten liggen hier in... die nemen hem in beslag, grrrrrr.... Maar lieke vindt het ook nog heerlijk om te liggen, dus hou hem voorlopig nog even.
    gefeliciteerd dat je weer tante wordt :D wauw wat super dat het nu gewoon spontaan is gelukt :D

sr, mag ik ook je hyves?

Nou hier weer terug van mn taart-maak-workshop. Hij is best leuk geworden, al zeg ik het zelf :D Hij moet nog even 3 weken de vriezer in, dus helaas kan ik nog niet proeven.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hmmm hij is super mooi Jolan, ik zou zo happen door mijn scherm :p
    Over 3 weken mag je ervan eten.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hij is mooi geworden Jolan!!!

Ik vind het wel jammer, dat Thom er niet graag meer in zit. Sam vond het altijd leuk. Tot een paar weken voor de geboorte van Thom zat hij er af en toe nog in... het stofzuigt een stuk makkelijker met een kind in de box ;)

hebben jullie 2 katten?

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Bloempje: Hongkong lijkt mij ook super, ik ben Azië fan. Mag ik meeeeee? ;)
    Naar welke cp ga je?

Tandjes: Bedankt voor jullie reacties, hopen dan maar dat het goed komt/meevalt.

@Marloes: Oh da’s balen dat Thom niet meer in de box wil. Staat Thom al? Zoë vond er ook niks meer aan, maar nu ze kan staan en rondjes door de box kan lopen is het wel weer interessant!
    Weer tante, gefeliciteerd!! En helemaal mooi dat het zonder medische hulp is gelukt. Wanneer wordt neefje/nichtje verwacht?
    Jullie alweer bijna voor nr. 3. Spannend joh! :)

@Jolan: Hmm ziet er goed uit!

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Pff het wordt echt tijd voor een eengezinswoning in een burgelijke wijk. Ben op zaterdagavond een cake aan het bakken, strijk weggewerkt, kijk naar 'Ik hou van Holland' en drink Rooibos thee met honing. :D

Manlief vind het eng en twijfelt om me in te ruilen....
    ;)

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    gefeliciteerd marloes!!!!! wat gaaf! en dat gewoon natuurlijk! super! zeg! wat fijn dat de pco ook gewoon weg kan gaan!

jolan! mooi zeg!!! waarom 3 weken wachten? voor je eigen verjaardag? hihihi..anders maak je er nog eentje...:)
    heb maandje terug ook zo'n taartworkshop gedaan, vond het erg leuk, maar vind de buitenkant altijd echt te zoet..dus eet alleen de binnenkant op....hihihihi

hier net weer terug van de hap, sasha bleef overgeven zo zielig, allemaal gal en daarna heel veel slijm elke keer.. ze liep helemaal rood/blauw aan.. schrok me dood.. moest langskomen omdat ze natuurlijk pas longonsteking/rs virus had met zoveel slijm. Nu zetpillen gekregen tegen overgeven en ligt nu te tukken.. hopen dat het morgen beter is...

sr, je hebt een uitnodiging!

8. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

hahahahaha, nou ik zou als ik jou was meedoen aan jouw vrouw, mijn vrouw... krijg je 50.000 dollar en je man is hoogstwaarschijnlijk super super blij dat je lekker cake wil bakken als je terug bent..:D

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    en mama, je mag best mee in mn koffer hoor! maarehhhh... dat wordt dan wel een enkeltje.. want moet natuurlijk al die geshopte spullen weer mee terug nemen.. wilde met een lege koffer heen gaan en terug met een volle..:D

dus ipv een eensgezinswoning in den bosch zou je is kunnen kijken naar een penthouse in HK! ;)

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mama, hahah idd zoals bloemetje al zei je man piept denk ik wel anders als je aan die programma meedoet haha. Lekker cake bakken en strijk weggewerkt. Hier lui en nergens zin in, pff.

Bloemetje, geaccepteerd!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    eind oktober. Hij stapt al een paar weekjes overal langs en achter, maar het is natuurlijk niet leuk, als je broer de hele kamer rond rent, en jij in dat kleine hokje moet blijven.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha... en dan nog een zoontje erbij. Hond hadden jullie al he...
    :p

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oh, arm meisje. Fijn dat je mocht komen én dat ze ook medicijnen mee gegeven hebben.

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0

ja, maar ze helpen nog niet echt...net ook weer overgegeven... :(
    nu ook pcm gegeven hoop dat ze dan lekker weer gaat tukken..

15. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    @sr, thx! klopt het alleen dat je geen fotootjes hebt? zie niks...

16. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Bloempje: Beterschap met je meisje. Klinkt inderdaad erg eng dat blauw aanlopen, arme pop. Fijn dat ze het serieus namen. Hopelijk knapt ze snel weer op.

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Bloempje: Hopelijk gaat het morgen weer beter met je meisje, klinkt akelig dat blauw aanlopen. Gal spugen is zoooo vervelend, arm ding.

Hmm wie weet wat voor gruwelijke man ik dan tref als ik meedoe aan dat programma. Toch maar niet ;).

Goed idee, heb je wel een koffer die 1.80m lang is? Of we maken er 3 gaten in, 1 voor m’n hoofd en 2 voor m’n benen :D

@Marloes: Ohja hij heeft natuurlijk Sam als voorbeeld, dan wordt het lastiger.
    Nee de hond leeft niet meer… Maar een Labrador die Bo of Max heet past mooi in het plaatje :D
    Eind oktober, dan zijn jullie misschien wel even samen zwanger, leuk!

Ik ga naar bed, manlief roept, gaat ie me toch niet inruilen pfieeeeeeeeeuw ;)

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Ilse: Hoe is 't daar? Nog last gehad van de buren? Hoop dat je dinsdag wat hoort van de verkopers, spannuuuuuuund!

Truste allemaal!

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Marloes...gefeliciteerd! Dat is leuk nieuws zeg! Super dat het spontaan is gegaan zonder mmm dit keer! Dat moet een goed gevoel geven voor je zus! (het is toch bij je zus denk ik...)
    En errrrrg spannend voor jullie...de volgende cyclus! Zet hem op! Hahahaha!

@Jo...leuk gedaan zeg! Voor een eerste ziet het er goed uit hoor!

@Sue..arm popje..weer zo ziek! Finn geeft een beterschapskusje aan zn verloofde vanaf hier hoor! ;) :p

Zit online een buggy te zoeken voor als ik mn nieuwe fiets heb (klinkt erg logisch...)
    Vind het maar lastig en erg veel geld..en als ik toch veel geld uit ga geven wil ik het liefst de Zapp denk ik...
    Weet het allemaal nog niet. Het duurt nog wel even allemaal..mn fiets kan ik ook pas in juni halen...dus we zijn gewoon aan het orienteren.

Ging trouwens even shoppen gisteren...lekker kinderbijslag uitgeven..maar vind het maar tegen vallen allemaal1
    Heb wel wat leuke dingen...maar echt spectaculair veel niet helaas...maar goed...des te meer geld voor een buggy :p

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee 3 ......

Deel Deze Pagina