juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Mama is niet op de foto geweest en heb geen handtekening. Ik durfde het al niet te vragen, maar sm heeft dat even gedaan, hij had een feestje waar we aan het eten waren... Hij staat er wel mooi op, mijn meisje alleen niet zo (voor zover ik kan zien) die zette het op een janken!!! Helaas...

Pfff, weer een kindje met zoveel koorts, beterschap!

Marloes, het is inderdaad even wennen om de Bugaboo in te klappen, als je dat eenmaal doorhebt gaat het makkelijk.

Zo, straks maar even lekker wandelen, hoop dat het weer het een beetje toelaat. Hmmmm, ze zitten me te pesten dat ik op de foto moet in volendamse kledingdracht, weet niet of dat gaat gebeuren hoor!

2. Kejay

Kejay Niet meer actief

Joyce, heel veel sterkte!

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ SR:Beterschap met je meisje
    @ Bas: Balen dat je toch een bbz hebt.
    Succes met de "chemo"
    @ Kuide: Leuk dat jullie er allemaal zijn en dat het zo gezellig is.
    @ Roxanne: Leuk dat Keana met Simon op de foto is geweest ben benieuwd naar de foto.
    Hier wel goed geslapen werd alleen om 6.00 uur wakker en heb tot 7.00 uur wakker gelegen.
    Daarna nog tot 8.15 uur geslapen.
    We lagen er om 22.15 uur in dus heb wel genoeg geslapen.
    Vanmiddag de stad in met mams en broer.

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    ff een spam voor de mama's die hem nog niet op hyves hebben gezien;)

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Joyce, veel sterkte vandaag!

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Sterkte! Ik hoop dat ze snel opknapt.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Balen dat je een bbz hebt. Ik hoop dat het verder zonder complicaties opgelost kan worden.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dat is leuk, zo'n foto in klederdracht!:D

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mooooie foto!

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal.

Hier lekker geslapen alleen Rebecca is steeds zo vroeg wakker de laatste week. Max 6 uur. Ik heb een beetje het gevoel dat ze in het 8 maanden sprongetje zit.
    Hebben jullie kindjes daar last van gehad?

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik zal jullie trouwens even vertellen waar ik nu heel erg mee zit. Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik weet niet of ik nu goed denk of niet.

Het gaat om mijn ex. We hebben gisteren een aanvaarding gehad over Rebecca. Het begon over het feit dat hij niet wilt dat ik conact met hem opneem. Hij vind dat ik zeur (hij heeft ten onrechte spullen meegenomen die niet van hem zijn en laat altijd goede kleertjes van Rebecca daar liggen, die wil ik terug). Ik ben van mening dat als je contact wilt met je dochter ook contact moet hebben met de moeder daarvan. Het gaat tenslotte altijd over Rebecca, haar spullen of allimentatie die ik niet krijg.

Op een gegeven moment kreeg ik een sms dat als ik het hem nog moeilijker ga maken dan het al is (blijkbaar vind hij 2 weekenden per maand rebecca zien al enorm moeilijk, terwijl hij haar zelf soms niet op komt halen) het van hem allemaal niet meer hoeft.
    Hij zei, ik heb al een zoon en er zullen zeker nog andere kinderen komen. Zijn zoon ziet hij 4x per week en als ik niet met hem meewerk dan hoeft hij Rebecca ook niet meer te zien.
    Hij zegt wel dat hij van beide kinderen evenveel houdt.

Maar nu even dit. Zijn zoon woont in Tilburg, hij in Eindhoven.
    Die afstand legt hij dus 4x per week af. Op en neer.
    Dus hij heeft wel genoeg geld om zijn zoon 8x per 2 weken te zien, maar heeft afgelopen weekend wel Rebecca afgezegd omdat hij niet genoeg geld had. En dit is niet de eerste keer en zal zeker ook niet de laatste keer zijn. Naar mijn ervaring is het 10 euro op en neer van eindhoven naar tilburg met zijn auto. en 35 euro op en neer naar apeldoorn. Dus hij besteed per 2 weken 80 euro om zijn zoon te zien en 35 euro voor zijn dochter is teveel.

Het doet mij ongelovelijk veel pijn en ik ben blij dat Rebecca voorlopig nog niet oud genoeg is om dit te snappen. Maar ben ik nou gek? Het komt op mij namelijk erg over dat hij Rebecca wel wilt zien, maar het moet hem allemaal geen moeite kosten.

Laatst belde hij mij op. Rebecca was bij hem. Hij zei, ik ben ziek, iedereen hier is ziek dus ik kan Rebecca nog niet naar huis brengen op de zondag. Toen heb ik gezegd dat ik het heel sterk vond dat iedereen daar ziek is (hij heeft erg veel broers en zussen) en dat ik Rebecca wel op wou halen, maar tegen een vergoeding van 20 euro (heb ik hem nog gematst omdat het eigenlijk duurder is.
    Toen kon hij haar ineens wel brengen en had hij nog 2 broers mee ook in zijn auto.

Dus heeft hij in mijn ogen gewoon zitten liegen hierover. Hij zei dat iedereen te ziek was om te rijden.

Ook liegt hij volgens mij over wat Rebecca te eten krijgt. Als hij haar om 5uur bracht en ik vroeg wat ze nog moest eten kreeg ik elke keer te horen dat ze alles al had gehad en ze alleen nog maar wat extra's hoefd. Maar dat zou betekenen dat ze om 15.00 uur smiddags alles al gehad zou hebben, als het al waar is luisterd hij niet naar mij als ik haar voedingsschema bespreek met hem.

Ik weet niet goed wat ik ermee aan moet.

Komt ook nog eens bij dat Rebecca dagen overstuur is als ze bij haar vader is geweest.

Sorry voor het lange verhaal.
    Vinden jullie dat ik mij aanstel ofzo?
    Of zouden jullie hetzelfde denken als ik?
    Hoe zouden jullie het oplossen?

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    pffff Joyce, schrik er wel van hoor meid! Duim voor je en een dikke knuffel

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Super foto van danian!! wow

Rox, ik zou geen foto doen hoor....
    ik heb net nog even geoefend met inklappen en eigenlijk gaat het nu wel goed. even handig worden met die knopjes

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hihi, leuk, ben erg benieuwd naar de foto :D

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lief!

20 weken alweer, joepie!!! op naar de volgende 20

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Dames ten eerste allemaal bedankt voor het meeleven, dikke knuff!!!

Gisteren sliep mijn kleine met 40.5 graden koorts, om 6u was haar koorts 39.5 en toen ze weer om 9u wakker werd was de koorts 38.5 gelukkig. Ze drinkt weer, en heeft ook al geplast. Het was gisteren ff schrikken joh, ik hoop dat de koorts niet meer stijgt.

Sm22, snelle meid heb je. Je zult gauw je draai vinden hier, lees en schrijf lekker mee.

Ilse, en die slaaprol kun je die niet aan de bobike vestigen. Of heb je nu een achterzitje?

Roxanne, wat leuk Keana en Simon op de foto. Hahaha Simon zal zich geschrokken zijn toen Keana ging huilen.

Lau, fijn te lezen dat jullie het gezellig hebben. Geniet namens ons!

Stephanie, wow 2 weken alweer. Je bent op de helft! Bevalt het met een baby erbij?

Marloes, dank je.

Ilse, ja had ook zoiets van huh 41.7 aan de bel trekken dacht het niet want dan is het al te laat! Ja azijn trekt de warmte/koorts uit de lichaam (grootmoederstip!). Dank je meis.

Joyce, jeetje meid zal wel ff schrikken zijn voor je. Ik hoop dat je hcg alsnog van zichzelf daalt, lijkt me geen pretje zo een prik in de bil. Sterkte meid!

Roxanne, dank je.

Tamtam, dank je. Fijn dat je goed geslapen hebt, wat een goede nachtrust met een mens kan doen he. Shop ze met je broer en mams. En wat een heerlijk ventje is het, mooie foto!

Sm22, dank je. De mijne staat standaard om 6u op voor bv dus geen idee of die van jou met een sprong te maken heeft.
    Betreft je ex, persoonlijk zou ik duidelijke afspraken met hem. Als hij haar niet wil so be it, ik ga hem niet smeken om zijn dochter te zien. Na 3 kansen mag hij het op zijn buik schrijven en zou ik het contact helemaal verbreken met hem, hij is jullie niet waard!
    Maar goed dat is hoe ik het vanuit mijn kant bekijk en hoe ik zou handelen.

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Geniet ervan dames

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    lastig verhaal SM, vooral omdat je wel je best doet om het contact in stand te houden. Misschien dat hij anders bij jou kan blijven als hij Rebecca wil zien, en haar dus niet mee naar zijn huis neemt.

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje, oppassen hoor. echt genoeg te drinken geven, je ziet hoe snel het kan gebeuren. beterschap!

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje meid.... heftig! heel veel sterkte! knuffel

Deel Deze Pagina