@sarah leuke foto! @marloes leuk blijdorp! wat vonden de kids ervan? @sue, fijn dat jullie weer thuis zijn, hoop dat ze snel opknapt!! Gelukkig drinkt ze wel ORS. Collin komt morgen tussen 10 en 11 Ik heb nagedacht over die baan, maar ga toch nee zeggen.. de tijden dat wordt gewoon teveel voor mij. Moet ik om 7.30 ergens zijn aan andere kant van denhaag, op de fiets.. oftewel Collin om 6 uur uit bed plukken, en andere dag om 22.30 uit bed plukken ergens.. Nee dat kan gewoon niet. Ik moet gewoon een 9-5 baan..
Goedemorgen, @ Bloempje: Fijn dat je kleine meid weer thuis is hopelijk knapt ze snel op**knuffel** @ Kuide: Heel begrijpelijk dat je de baan niet neemt zou ik ook niet kunnen. @ Aaliyah: Goed hoor 3 maanden gestopt met roken. @ Marloes: Jammer dat het te druk was in blijdorp volgende keer beter. @ Mac: Het was heerlijk weer om er op uit te gaan. Kinderboerderij is altijd leuk. Zo dat was het volgens mij. We moesten er vannacht 2 keer uit voor Danian. Gelukkig pas om 3.45 uur en 4.15 uur, hij was de speen kwijt. Hij kan hem meestal zelf wel vinden, want er zit nu zo'n touwtje aan, maar die had hij nu los gemaakt. Ondanks dat wel goed geslapen alleen erg naar gedroomd. Ga zo naar het werk en Danian naar de opvang. Moet vandaag op de klantenservice, waar ik helemaal geen zin in heb, maar goed hopelijk valt het allemaal mee. Heb het gevoel dat mijn pols wel iets beter is, dus hopelijk knapt het nog meer op.
he jij ook in blijdorp geweest Grappig, heel even dacht ik je kids te zien (lopen) Wie weet dan toch.
Ja dat is idd heel apart. Wel fijn dat ze geen sonde hoefde. Bij lieke hebben ze neit eens geprobeerd om ors via een fles te geven........ Lieke knapte heel snel op na het ziekenhuisbezoek. Ze lag van woensdag op donderdag in het zh. Op dinsdag was ze weer helemaal opgeknapt. Hopelijk voor jou dat ze ook snel weer opgeknapt is.
laura, balen dat je de baan af moet zeggen. Hopelijk krijg je snel weer een ander aanbod. tamtam, werkse! Gister naar blijdorp geweest. Abonnement afgesloten. We hebben namelijk gratis een rotterdampas gekregen (wij horen sinds maart bij rotterdam). Daarmee krijg je 50% kortign op een jaarabonnement. Kostte ons nu dus in totaal 66 euro (voor 2 pers, lieke is nog gratis) sAvonds wezen wokken. Werd een beetje laat...... Lieke lag pas om 21.00 op bed. Meestal wordt ze dan dus eerder wakker (heel raar.....) en ja hoor. Om 7.15 was ze er weer STraks naar cb, ben benieuwd.
Hey meiden, Iedereen een fijn paasweekend gehad? @ Laura, wel balen dat je de baan moet afzeggen. Maar je moet doen wat jou het beste lijkt voor jezelf en voor Collin! @ Jolan, leuk blijdorp! Mijn paasweekend was minder geslaagd. Eerste paasdag was ik jarig, maar mijn man moest werken. We hadden het zaterdagavond gevierd, maar ik zat er een beetje voor spek en bonen bij. De schoonfamillie negeert me altijd een beetje als Lucas er niet bij is.
Hoi dames, Lau, kan me in je beredenering vinden en hoop ook dat je gauw een passendere baan krijgt. Nog even en dan mag je kroelen met de kleine, jullie zullen elkaar wel gemist hebben. Jolan, handig korting op jaarabonnement! Succes bij het cb! Guusje, waarom negeren ze je als Lucas er niet is? En waarom was die er niet? Balen dat je een mindere dag daardoor had. All, hoe gaat ie en met de kleintjes?
leuk zeg een jaarabbo, dat willen wij voor burgers zoo. scheelt wel 50% korting zeg. dan is blijdorp wel duur, wij zijn 100 euro kwijt voor jaarabbo zonder korting.... die lieke, meis als je laat naar bed gaat moet je uitslapen!
Jaah we hebben nu écht een huis!!! Er zit nu wel een ligbad in, nieuwe deuren, parkeergarage mét eigen parkeerplaats, mooie kamer voor Jason! Tis op de 3e verdieping dus ook wel beter, net als we nu hebben, kijken mooi op de tuin die er ook bij hoort Weten nog niet wanneer we de sleutel krijgen Alleen verder voel ik me niet zo lekker, heb het echt ijskoud En moet morgen weer gaan werken en straks naar therapie dat is wel weer minder.
jeeeeej sam!! ben zo blij voor je! Ik heb net gebeld voor t huisje wat ik misschien kan krijgen.. hoor tussen 14.00 en 14.30 of ik morgen mag komen bezichtigen
@ SR, Lucas lag al te slapen in z'n bedje. Dat hadden we extra gedaan, want de vorige keer liep het ook uit op een drama. Toen heb ik tot half 10 met een krijsend ventje boven gezeten en dat wilden we nu voorkomen, dus hebben we hem lekker optijd in bed gelegd. @ Mac, achja ik ben het wel gewend dat ze me niet zo interessant vinden. En nu komen ze nog in Hengelo wonen ook. @ Sam, wat een super nieuws zeg. GEFELICITEERD!
wow gefeliciteerd zeg, wat een goed nieuws, een huisje!!!! hopelijk kunnen jullie er snel in! toch nog snel gegaan zo... beterschap en succes met therapie vandaag en morgen weer werken knuf
hey jij ook al misschien kijken, leuk hoor is dat hetzelfde huisje waar je het laatst over had? wat eigenlijk aan de dure kant was of een ander? hoop voor je dat t iets wordt! xxx
pff Guusje, leuke schoonfamilie dan... en dat nog wel op je eigen verjaardag. Gefeliciteerd trouwens nog
@mac, is t zelfde huisje.. maar wil gewoon kijken hoe het eruit ziet en of t wat is.. en mag 3 keer Nee zeggen tegen een huis... dus heb nog ff haha! Maar tis nog maar de vraag of ik dan nu met bellen bij de laagste 6 eindig, anders is t alsnog niks
@lau laten we het hopen dan, zou wel super zijn, kun je gastouder worden als je je eigen huisje hebt!