@laura spannend meid @marloes ja we hebben net gekeken om 9.00 uur hadden we afspraak, het ziet er allemaal goed uit. De huismeester nam er de tijd voor en vertelde van alles. In zomer staan er badjes in de tuin enzo voor de kids worden veel leuke dingen gedaan!
Is het ook hihi Ziet er allemaal gewoon zo goed uit en dat bad en die 2 kamers erbij dat is gewoon heeerlijk! Lekker grote slaapkamer voor ons, voor Jason en als we een 2e willen heeft die ook een mooie slaapkamer. Het is gewoon echt ideaal, alleen in de keuken en hal zullen we in moeten leveren, want we hebben nu open keuken en echt een grote hal, maar dat geeft verder niet!
aaaaaaah, ook zo lekker handig. 5 weken geleden een mutatieformulier voor het kdv ingevuld, van het weekend maar eens gemaild, dat we nog niks gehoord hadden, hebben ze dus niks ontvangen... Heb hem persoonlijk ingeleverd... helaas in de tijd dat het hoofdkantoor ging verhuizen. Op de nieuwe aanvraag ga ik dus mooi de oude aanvraagdatum zetten. Hun fout, niet die van mij
ja stom he, zij heeft hem de volgende dag op het oude kantoor ingeleverd en zij zouden voor de afwikkeling zorgen... nou niet dus. zij heeft hem wel ingeleverd hoor, maar de mensen op kantoor hebben er dus verder niks mee gedaan :x
Poging 30 om m'n bericht te plaatsen: Heb even snel bijgelezen tijdens het opmaken . @Sue: Fijn dat je meisje weer thuis is, hopelijk is ze snel weer beter.. @Sam: Ben echt blij voor jullie, een huisje helemaal naar jullie zin!! @Guusje: Vervelend is dat hé, herken het wel, zonder baby ben je lang niet zo interessant als met... @Sarah: Mooie foto van Finn, kan me voorstellen dat opa daar heel blij mee is! Wij hebben zondag gebruncht bij mijn ouders en wilden gisteren naar zee gaan, maar dat liep even anders.. Na een half uur in de auto begon Zoë te huilen, helemaal overstuur. Dus we zijn maar even gestopt, stukje gewandeld, maar zodra we haar in de autostoel zetten werd ze weer helemaal hysterisch. Dus maar naar huis gereden met een krijsend kind achterin... Snap echt niet waarom ze zo'n hekel heeft aan autorijden, maar vervelend is het wel
Is het bij jullie ook zo'n heerlijk weer? Dalijk lekker een stukje wandelen! Heb wel alweer de eerste wespen gesignaleerd, ieeeeeeeeek *heeft wespen fobie*
Ja blijdorp is normaal 18.50 pp voor intree. Een jaarabonnement is 66 euro pp. Nu dus 66 voor 2. Ja heel raar, als lieke later naar bed gaat, wordt ze eerder wakker. Maar nu was ze vanmorgen ook echt heeeeeeeeel verkouden. Ach van het weekend goed uit kunnen slapen. Ze werd elke keer 8.30/9.00 wakker, dus ik klaag niet. met jou en bram alles goed?
Bij mij lukte het daarnet ook de hele tijd niet... Vervelend idd! Meeste kindjes vinden het juist fijn in de auto en gaan slapen. Maar heeft ze het elke keer of is het af en toe?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geweldig!!!! Gefeliciteerd, heerlijk hoor! Balen datje ziekig bent
@Sam: Na een kwartier begint ze te zeuren en na een half uur echt te huilen. Ze heeft autorijden altijd vreselijk gevonden, wel vervelend want we kunnen dus nooit ver weg met d'r...
mandy, ach wat balen dat de strandwandeling niet door kon gaan Wat vervelend dat zoë zo moet huilen in de auto. Hier idd ook heerlijk weer!
@mandy zoo dat lijkt me idd echt vervelend! Maarja hoe doe je dat dan als je écht ergens heen moet? @jolan lijkt me echt leuk zo een abbo! En ja dat Blijdorp duurder is snap ik wel, het is zit in de randstad, dus lijkt mij ook wel logisch Komen meer mensen, dus valt meer geld te halen.