@Anouk..naja...negeren ze je op je eigen verjaardag? Blijf dan weg zou ik zeggen! Wat zegt je man daarvan? Wel nog gefeliciteerd meid! @Sam...gefeliciteerd meid! @Mama...zeker raar zeg...zit ze soms niet goed/lekker ofzo? Of kan ze niet veel zien? Jammer van je dagje weg zeg! Gekke Zoë @Jo..zooo grote dame zeg! Enne...Finn krijgt dan wel geen "echte" fles meer...maar wel Sojamelk voor babies/peuters en die telt gewoon mee als opvolg melk. Heb toevallig de diëtiste daar nog over gemaild. Dus hij krijgt er ook nog gewoon 3 hoor...eigenlijk...ze heeft er ook niets over gezegd... Heb jij enig idee tot wanneer de Zapp in de aanbieding is bij babydump? Heb nu even geen geld...maar ben bijna jarig natuurlijk Zullllllk lekker weer...zit lekker met de deur open en we zijn voordat Steef ging werken lekker naar het park geweest! WIl nu eigenlijk echt mn nieuwe fiets! Kan ik lekker fietsen! Ik kreeg de WIJ binnen en daar stond ook een leuke buggy in...op de eerste bladzijde geloof ik...misschien dathet die wordt..en anders de Zapp...zit nog te twijfelen.
Sarah, oh krijgt finn helemaal geen opvolgmelk meer joh? Volgens mij blijft die aanbieding nog wel even, anders even mailen, dan heb je vaak dezelfde dag nog antwoord. Ja heerlijk weer he
ik heb er een besteld. maar weet niet of het gaat werken. Probleem is dat het nest wel ergens zit maar dat we hem nergens kunnen vinden. De hele zolder zat vol met wespen (en ze komen ook via de lampen in het plafond naar beneden) maar het nest bleef onvindbaar. Als we ongeluk hebben zit de koningin er nog in en vliegt ze niet uit maar gebruikt ze het nest opnieuw. Geen idee waar dat ding zit, de wespenbestrijder kon hem ook niet vinden en ondanks dat ie overal gif heeft gespoten bleven de wespen zitten... Ik haat die beesten echt zo he! En ik word ook elk jaar wel een keer gestoken. Vorig jaar niet eens bij mij thuis maar ergens in een parkeergarage bleh.
@Jo...owww verkeerd getypt...tussendemiddag krijgt hij die soja...maaaaaaarrrrrr ik mag ook alle flessen daardoor vervangen hoor! Dat is sojamelk met toegevoegde vitamines e.d. dus eigenlijk soja opvolgemelk in een pak. Het is alleen als ik alles zou vervangen erg duur dus ik doe de eerste en laatste 210+8 Friso AC. Maar het kan dus eigenlijk zonder Friso. @Deb...balen van die wespen...ik laat ze altijd maar...mn vader is erg allergisch...die kan er aan overlijden zo erg. En aangezien ik van beide ouders al het slechte heb gekregen (..alle allergieën dus) Kijk ik maar uit...ga niet hysterisch doen enzo...dan prikken ze me vast juist wel! Ik ga even strijken...heb er zin in...hahahaha! Maar het moet nu toch echt een keer!
mijn nieuwe fiets komt ook vandaag. Het is een montego liberty. Nog wat anders haha. Maar ik vond deze heel fijn en hij was een stuk goedkoper!
@sarah lekker he even wandelen met dit weer!! Ik ga zo de WIJ ff lezen, kan ik gelijk kijken welke je bedoelt! Succes met strijken hihi. Het viel mij trouwens ook op de Finn rood haar heeft, vind het bij hem wel staan! Soms zie je kindjes en dan denk je nee dat staat niet @Debby baah wespen! Ik ben daar ook niet echt een fan van. Vieze beesten. Mijn ouders hebben al 2 jaar last van een lieveheersbeestjesplaag....
he bah, dat is vervelend dat dat nest niet gevonden kan worden..... brrr, hopelijk blijven ze dit jaar uit de buurt.
@Tam: Leuk, kun je lekker gaan fietsen. Is het nu mooi weer voor @Sarah: Ze doet het in de maxi cosi 1, in de Römer en in de Tobi. Dus denk niet dat ze niet lekker zit. Ze kan gewoon uit de raam kijken en heb wat leuke speeltjes voor dr, maar na n kwartier wil ze eruit en wordt ze helemaal hysterisch als we dr niet pakken Heb je al een fiets besteld of moet je er nog een kopen? Zapp is wel een fijne buggy, vind het alleen zo jammer dat hij niet in ligstand kan. @Deb: Wat klote dat ze zelfs na dat gif zijn blijven leven! Hopelijk heeft die koningin nu toch het loodje gelegd.. Die dingen zullen toch ook ooit wel bejaard worden en sterven? *gaat googlen*
Ik ben helemaal de weg kwijt door die paasdagen, bedenk me net opeens dat ik morgen moet werken! Oooh we hebben zo'n leuk huis op het oog, hoop dat het nog te koop staat tegen de tijd dat we ons appartement verkocht hebben.
@Aal: gefeliciteerd met jullie toewijzing!!!! super goed. en wat klinkt het mooi, ligbad, parkeerplek in garage, tuin... wauw!!
@mama: eva doet dat nu ook in de autostoel. Maar valt 9 van de 10 x na een kwartier huilen in slaap. Of iemand houdt haar handje vast, dan is het ook goed. Ze wilt gewoon niet alleen daar zitten terwijl wij voorin zitten denk ik. We proberen er zo min mogelijk aan toe te geven, maar soms word je knettergek van dat gekrijs. @deb: brrrr via de lampen naar beneden.. oh ik moet er niet aan denken. Ik ga altijd op de vlucht voor die beesten. Zo stom maar ik ben er ook echt bang van. @Sarah: strijk probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen door zo min mogelijk strijkbare kleding te kopen Ben je lang bezig geweest? @Lau: Balen van het huis, maar er staat vast een betere (en beter betaalbare) binnenkort vrij voor jou en Collin. Het is natuurlijk een goed teken dat je steeds hoger op de lijst komt. @Marloes: hahaha je had je vast een rampscenario in je hoofd afgespeeld bij dat geluid. Gelukkig was het de doos duplo. Zal een flinke klap hebben gegeven. We gaan morgen weer een bod doen. Even een dagje de spanning opgebouwd lief dat je er aan dacht. @Jolan: wow wat is ze lang geworden! Ze is mooi in verhouding zeg! Leuk dat ze zo snel gaat. Ff een veer in je kont is altijd wel fijn. Zit alleen niet zo lekker he @Guusje: nog gefeliciteerd!!! Wat heb je voor kado gehad (waar je destijds zo van had gezegd dat het niet duur mocht zijn). Lekkere schoonfam. Gedsie.
@Deb...nou die zag ik dus vandaag ook in de WIJ staan...die is niet eens zo duur...zag de Liberty 3...die groene vind ik geweldig! Welke heb jij? Heb je ook de bijpassende zitjes en tassen? En kan dan nog je buggydrager er wel op? @Aal...snap meteen wat je bedoelt! Die zijn dan ook heel bleek en hebben echt zo;n peentjeskleur! Hahaha! Het kan best nog wegtrekken...is bij mij ook weg en Steef...tjaaa...die heeft geen haar dus dat is moeilijk te zeggen Maar zn baard is rood! Nu nog wachten op Finn zn sproeten...die hebben wij ook allebei...geen idee vanaf wanneer dat komt eigenlijk! Wanneer hoor je wat over de sleutel e.d.? @Mama...mmm...misschien vertrouwd ze de bestuurder niet Hahaha! Nee ik heb echt geen idee! Heb je het al een bij het CB gevraagd...wie weet hebben ze een keer een goede tip Heb nog niets besteld...ik wilde dezelfde als Lau bestellen...die van de Halfords...maaaaaaarrrrr omdat ik het met het fietsenplan van mn stiefvader kan kopen scheelt het de helft! Het gaat van zijn brutoloon af dan...dus ik betaal gewoon het netto bedrag aan hem. Dus nu zag ik die Montego Liberty 3 en die vind ik wel errrugg tof! Ga gewoon eens proberen ergens! Het moet ook lekker fietsen natuurlijk! Ik vind het ook wel een nadeel dat hij niet in ligstand kan...dat is de enige reden dat ik twijfel...die van de prenatal vond ik ook wel tof...We kijken morgen even hoe hij in de Zapp zit en anders halen we die van Prenatal. en dat huis wil ik ook ziennnn! @Ilse...nog druk aan het onderhandelen??? Dat huis is wel errrugg mooi zeg! Zag het op het andere forum! Zooooo...al Finn zn strijk gedaan...het was zoooo vreselijk veel! Had gewoon geen schone lakens/hydrofiels/rompers meer...en daar heb ik er erg veel van! Hahaha! Maar nu ligt heel zn kast weer vol met alles...nu onze strijk nog! Heb alles een beetje verwaarloosd de laatste weken...het was te druk in mn hoofd maar nu staat het allemaal weer wat meer op een rijtje! Had alleen wel een jankbui bij mn moeder vandeweek..zal wel ff op het andere forum uitleggen...
@Ilse...ben anderhalf uur bezig met het volgende: 4 lakens...heeeeeeeel veel hydrofiels, heel veelrompers... iets van 8 broekjes...5 overhemdjes....iets van 10 shirts (ook nieuwe) spuugdoekjes, washandjes, (alleen gladmaken) nog een zooi truien en ik heb nog badcapes en beddengoed opgevouwen...maar met een aapie dat heel de kamer rond gaat en overal opklimt duurt het allemaal wat langer! Hahaha!