juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ilse dank je wel meid, het is ook echt heel gaaf voor een huurflat:)

@sarah ja dat bedoel ik idd, maar bij Finn is dat niet vind ik. Sven heeft ook beetje sproeten, en zijn zus ook, zijn half broertje heeft het ook heeel erg. Maar vanaf wanneer die komen...geen idee hahaha
    Morgen of donderdag krijgen we de sleutel

Pfff Jason is niet in slaap te branden....Hij ligt nu te krijsen in de box, als ik hem vast heb is er niks aan de hand...Maar ik voel me ook niet lekker dus dat wordt m ook niet de hele avond:(.
    Zn 2e tandje komt wel door, maar we hebben al chamodent gegeven en een zetpil....
    Wij kennen dit ook niet omdat hij altijd zo makkelijk was met slapen

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Deze heb ik, maar dan het glamorous model, die heeft een wit gebloemd zadel en handvatten. Ik heb er veel bekijks mee!

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik las dat er weer twee zieke meisjes zijn. Jeetje hee zoveel kindjes die zo ziek zijn dat ze opgenomen moeten worden! Heel veel beterschap en sterkte meiden!!!!

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    buggy:
    Ik denk er ook over om een quinny zapp te kopen, helaas worden de roze steeds onder mijn neus weggekaapt op marktplaats. Denk dat ik gewoon voor een nieuwe ga, want op marktplaats gaan ze ook weg voor 80 a 90 euro. Ik twijfel tussen de twine pink en de roller pink, meningen zijn welkom:)

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Debby, he bah een wespennest. Wat raar dat jullie het niet kunnen vinden, dat lijkt me echt geen pretje.

@ Ilse, het cadeau was een Welnessarrangement voor 2, maar mijn man wil niet mee. Dus ik heb geen idee wie ik mee moet nemen. Ik hou ook helemaal niet van de sauna en dat weet mijn man. Ik wil al niet eens dat hij naar me kijkt, laat staan allemaal wildvreemde mensen.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Sam..zo snel al! Goed zeg! Dat wordt pakkennnnn! Hahaha!
    Balen van Jason..ik hoop voor je dat ie snel slaapt!

@Natja...ja Steef zei ook dat ik anders op markplaats moet kijken...maar het scheelt zo weinig met een nieuwe dat we dat zonde vinden!

@Guus...ik wil wel mee hoor! Haha nee grapje!
    Wat gek dat je man dat wel geeft als hij weet dat je het niet leuk vind...mannen ook altijd heh! ;)
    Enne...het valt wel mee in de sauna hoor! Mensen kijken echt niet heel de tijd naar je! Dat idee hebben sommige mensen wel...maar als je daar bent zal je zien dat het meevalt!

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Natja...ik vind die twine mooier...ik vind dat onderstel mooier omdat ie zwart is!
    Ik zit dus te twijfelen of ik de blauwe daarvan zou halen bij baby-dump

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou ja...hij is daar ineens niet meer in de aanbieding...wilde net gaan mailen tot wanneer dat is...nou helaas...hahaha!

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Sarah: joh strijk je serieus die hydrofielen?? Heb je een droger? Ik hang ze te drogen op een rek en dan zijn ze recht en strak genoeg voor in de kast. (tip;)) Ik vind altijd wel gezellig dat schoonmaken, wasvouwen met de kleine om me heen. Ze weet zich prima te vermaken met de mand knijpers, sok en alles wat op de nachtkastjes staat (wekker, brillenkoker)

@Aal: wanneer weet je meer over het huis? Ben je al gaan kijken en is er een sleuteldatum bekend (ik zie morgen of donderdag staan?) Klinkt echt super. Oh vermoeiend. Misschien nog een klein flesje geven?

@Guusje: oeh geen leuke verjaardag en zo te horen ben je ook niet blij met je kado? Ik ben er ook te preuts voor. Ik ben 1x in de sauna geweest en automatisch keek ik naar die ouwe vellen… tot ik me besefte dat ze ook naar mij keken… ieeeuw. Whahah ach ieder zijn ding. Wel jammer dat je man niet meewilt. Dan is de drempel net weer wat lager.

@Natja: dan zou ik ook voor een nieuwe gaan. Er zit weinig verschil qua kleur toch? Oh ik zie het al. Het zit hem in de kap.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    We zijn vanochtend wezen kijken.
    Hij bleef maar krijsen, hij had nog wat melk gehad maar dat hielp niet. Hij wilde ineens ook niet meer bij mij zitten, alleen bij Sven. Maar van een afstand zat ie wel de hele tijd naar mij te kijken.
    Hij heeft echt een half uur gekrijst, ligt nu op bed maar ben bang dat hij niet gaat slapen...En ik voel me zo rot ik wilde vroeg naar bed:(

@guusje oh sauna ofzo lijkt mij ook niks!! Maar weet je man dat niet, lijkt me wel toch? Al die mensen die je dan zo aangapen....

@sarah heb een berichtje op het andere forum gezet voor je:)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    sarah, ik geloof dat sproetjes zo vanaf hun 4e jaar komen. Ben ook erg benieuwd of onze mannen ze krijgen. Mijn gezicht staat nl helemaal vol... ik zie ze zelf trouwens niet als ik in de spiegel kijk, maar als er een keer iemand in een blad staat met ook zo veel sproetjes, dan heb ik wel altijd zo iets van... oh ja, zo veel heb ik er ook...

Sam heeft nu 2 moedervlekjes (heel mini) op zijn arm.. en verder nog niks

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Ilse...ja ik vind het mooier als ze gestreken zijn! Hahaha! mArr dat duurt niet zolang hoor...twee keer erover heen en het is goed..
    Maar ik hoor ook altijd van iedereen dat ze vinden dta ik teveel strijk...iedereen vouwt schijnbaar alles alleen nog op tegenwoordig ;) Hahaha!
    Als ik de handdoekn ovouw tegenwoordig ga ik op de grond zitten met Finn en dan krijgt hij er ook 1...nou dan is hij helemaal de man hoor! En hij maakt hele mooie propjes! hahahaa!

@Marloes..ik zie het bij mezelf ook niet echt...tot iemand (vooral in de zomer) weer een opmerking maak,,dan weet ik ineens weer dat ik ze ook heb!
    Ik had ze denk ik eerder dan 4 jaar...als ik zo naar mn foto's kijk zitten ze er vanaf 2,5/3 jaar ongeveer!
    Ben benieuwd...vind het wel schattig! Haha!
    Bij Sam lijkt het me ook echt superschattig! Dat mooie ventje met zn krullen en dan ook nog sproetjes! Dat wordt een hartenbreker! Hihi!

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hey meiden,

Jeetje wat doe ik jullie toch verwaarlozen de laatste tijd.
    Esmee is gewoon zo'n ondernemend ding dat ik er niet toe kom eens goed bij te lezen.
    Hoe het met ons gaat kun je altijd op de sites lezen.
    Misschien morgenavond wel tijd voor jullie. Vriendlief heeft late dienst.

Las alleen de laatste twee berichtjes net.
    Ik heb ook héél veel sproetjes! Ben er wel trots op en zou het helemaal niet erg vinden als Esmee ook sproetjes krijgt.

Slaap lekker meiden!

14. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

Wat was het gisteren toch een heerlijk weer en vandaag wordt het al net zo lekker. Ik merk meteen dat ik me dan een stuk lekkerder voel.

Mijn man weet heel goed dat ik niet van de sauna hou. Ik ben 1 keer geweest met mijn vrijgezellenfeest, en ik heb hem toen achteraf wel gezegt wat ik ervan vond.

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Ilse: Nee nog niks gehoord… Zal straks ff een linkje plaatsen op het besloten forum.
    Oh ben blij dat Zoë niet de enige is. Gisteren heeft ze een half uur aan één stuk door gekrijst en toen waren we thuis. Misschien maar eens proberen ver te rijden als ze heel moe is!

@Sarah: Ja dat zal het zijn, slechte chauffeur hebben wij ;).
    Ja idd gewoon gaan proeffietsen, wel lekker dat het via zo’n fietsplan kan!
    Wooooow ik strijk echt geen hydrofielluiers, rompers, spuugdoekjes en washandjes. Als je ze in de droger stopt op anti kreuk komen ze er heel netjes uit, hier iig!

@Sam: Heeft Jason uiteindelijk nog goed geslapen vannacht?

@Guusje: Oei lastig dat je zo’n bon cadeau krijgt als je er niet van houdt. In het ergste geval geef je diezelfde bon weer terug aan je man met zijn verjaardag ;)

Sproetjes: Ik heb er een paar op mijn neus, denk niet dat Zoë ze krijgt die heeft meer het huidtype van d’r papa. Best veel pigment in vergelijking met mij. Vind sproetjes wel erg schattig!

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hier weer heerlijk geslapen tot 6.00 uur.
    Vanmiddag lekker van het zonnetje genieten.
    Heb gisteren mijn fiets opgehaald, maar nu is hij te groot.
    We dachten dat het zadel nog naar beneden kon, maar dat was niet zo, dus nu ga ik vanmiddag terug.
    Ze konden er misschien nog een andere pin in zetten zodat hij nog wel om laag kon.
    Ik hoop het maar anders moet ik een andere fiets uitzoeken.
    Zit net met mijn tenen aan de grond en dat is te weinig.
    Verder problemen met de wasmachine.
    Hij geeft steeds een fout melding.
    We hebben alles al geprobeerd, maar de melding blijft.
    Heb ik net met de klantenservice gebeld kost het 106 euro als ze komen en daar komen de onderdelen nog overheen, dus dat moet ik ff met mijn man overleggen.
    Vanmiddag gaat Danian voor het eerst naar de kapper.
    Aan de zijkant begint het echt te lang te worden.
    Ben benieuwd hoe hij het vind.

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Iedereen lekker geslapen allemaal? Hier was ik 2x eruit gegaan (was ook pas om 1u gaan slapen), om 5u en om 8u en sindsdien wakker.
    Heerlijk weertje weer vandaag, straks gaan wandelen met de kleine. Ook boodschappen doen, lekker naar de markt verse vis halen jummie (ben vis verslaafd).
    Mams is weer weg helaas, was heel gezellig met haar.

Geniet van het weertje allemaal!

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    kijk eens op www.babyhuishaarlem.nl

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Natja...ja had hem daar ook gezien idd...maar dat is dus niet die Twine...maar goed..ik denk dat we voor deze gaan...scheelt zoveel geld en deze kan wel in ligstand

Prenatal |

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Sarah, die buggy hebben wij ook en hij bevalt prima. Hij is ook makkelijk mee te nemen op de fiets, dus dat is fijn.

Ik moest net voor het eerst naar de tandarts voor gaatjes, maar het is me enorm meegevallen.

Lucas kan sinds gisteren opeens heel stevig op zijn beentjes staan en hij vind het helemaal geweldig. Hier het bewijs. (kijk niet naar mijn outfit, ik moest me snel omkleden omdat Lucas over me heen had gespuugd)

Deel Deze Pagina