debby, wat knap van emma sue, wat fijn dat het elke dag een stukje beter gaat! Idd een verschil ruim 2 kilo! Hoe lang is sasha? Lieke is ernorm gegroeid de afgelopen maand (3 cm) Verder wel alles gelezen, maar weet het even niet meer...... aaliyah, beterschap. snieke, leuk weer iets van je te lezen! buggy, ik ben super blij met de zapp. Heerlijk ding! Verder weinig te melden. kus!!!
Ja hier alles super hoor. Hahahah lekkere bolle wangetjes Ja hollands welvaren. Vanmiddag werd ze rond 16.45 heel verdrietig wakker. Ze werd pas stil toen ze haar eten kreeg. Dat was in no time op. DAarna nog yoghurt..... ook dat heeeeeel snel naar binnen gewerkt. Volgens mij had ze honger Ze heeft zichzelf trouwens 2 keer ondergepoept vandaag. Ze poept echt veel!! met jullie ook alles goed?
heheh heerlijk toch dat hollands welvaren!!! Aaagh arm meisje, Jas heeft dat ook wel es, dat ie mega honger heeft! Beter te veel dan te weinig poepen toch hoewel het voor jou wel vervelend is Ja ik ben aan de beterende hand, heb net nog wel op de wc gezeten, moest snel zijn Ik voel mn darmen heel erg rommelen en mn maag doet ook zeer. Maar verder gaat het goed, morgen willen we gaan beginnen in ons nieuwe paleisje. En met Jason naar de kinderarts. Verder eigenlijk ook weinig te melden ga zo lekker naar mn bedje toe.
dank je wel! ja gaat idd ineens snel. Ben ook blij dat we Jasons verjaardag nu in een groter huis kunnen vieren. Zo en nu ga ik écht naar mn bedje ben moe Truste dames
@ Sue, super dat het nu beter gaat met je meisje! @ Debby, wow wat goed van Emma! Deed ze al eerder pogingen of deed ze het zomaar opeens?
Guusje, ja best wel. Sue, ja echt heerlijk. Kan dan weer mama's kindje zijn haha. Ik hoop dat je kleine gauw weer de oude wordt, beterschap! Debby, super dat Emma alleen kan zitten en optrekken! Ja mannen zijn soms echt grr idd haha. Aal, idd spannend. Beterschap en succes bij de ka morgen en met klussen. Ben benieuwd naar voor en na. Jolan, heeft je kleine geen diarree dat ze zoveel poept?
guusje ze probeerde het al een weekje ofzo maar nu kan ze het ineens. Rare is dat Emma pas 3 weken los kan zitten en nu gaat ze al zelf zitten. Vindt het echt mega knap van dr. Het gaat ineens zo snel! Zo Sam nu al klussen! Lekker hoor!
Goedemorgen, @ Debby: Goed hoor van Emma kan me voorstellen dat je trots op haar bent. @ Jolan: Fijn dat alles goed gaat bij jullie. Misschien komen er ook tandjes aan bij Lieke omdat ze zoveel poept. @ Aaliyah: Fijn dat jullie meteen in het huisje kunnen klussen. Succes bij de ka vandaag. Er komen bij Danian denk ik tandjes aan, want is wat jengeliger dan anders. Vannacht ook 2 keer wakker, maar heb hem laten huilen binnen 10 minuten was hij ook weer stil. Danian poept ook veel en ook dun. Vanmiddag ff bij een vriendin op visite misschien op de fiets maar dan moeten we ff kijken wat het weer doet. Ze hebben een andere staaf onder het zadel gezet en nu zit ik er wel goed op. Nu is de sluiting op het stoeltje alleen erg moeilijk open te krijgen, dus daar moeten we nog ff flink op oefenen.
hai meiden! hoe gaat t hier? @debby knap hoor van emma! @aal, hoe voel je je? succes met klussen moet er veel gebeuren? Collin is niet zo happy, 39 graden koorts, geen idee waarvan want merk verder weinig aan hem. Hij eet goed, is wel iets jengelig en hangerig maar wel vrolijk. Nou ben ik verkouden en heb keelpijn, en opa hoest de longen uit zijn lijf.. dus misschien heeft moppie ook wel keelpijn.. Hij ligt nu lekker te slapen, vroeg voor zijn doen.. dus hij heeft t echt nodig.. Breng m maar nie naar de go, straks steekt ie haar aan en ze is dinsdag uitgerekend Kleine vent is alweer 9 maandjes
@Guusje: Wat knap van Lucas dat hij zo stevig kan staan, nog even en hij gaat zelf staan! @Sam: Weer opgeknapt? En wanneer gaan jullie over? @Snieke: Leuk dat je er weer bent, had je gemist! Hahaha geweldig hoe je verteld dat Maxime zich heeft bewogen, komt helemaal goed! @Sarah: Over 3 maanden heb je vast wel een beslissing kunnen maken @Bloempje: Fijn dat het steeds beter gaat met je meisje, hoop dat ze snel weer helemaal de oude is @Deb: Wat gaat ze hard opeens, knap hoor!! @Jolan: Hier gister ook zon poepdag, 4x! Gelukkig was het oppasdag voor oma @Tam: Altijd vervelend die doorkomende tandjes, hopelijk zijn ze snel door! @Lau: Weer koorts.. hopelijk wordt ie niet ziek. Hoelang heeft je gastouder verlof na haar bevalling? Ze kreeg toch een tweeling?
Ik zit te wachten op 2 pakketjes, hoop dat ze komen als Zoë wakker is. Haar slaapkamer is naast de deurbel, niet handig . Verder weinig boeiends hier. Tandje 7 is door, ze kwijlt weer minder en spuugt weer minder. Joehoeeeee kunnen we weer de hele dag met 1 setje kleren doen
Hallo meiden Ik ben nog niet opgeknapt Ik heb verschrikkelijk veel pijn in mijn maag als ik sta of loop. Ga zo de h.a even bellen telefonisch spreekuur. Ik kan dus ook niets doen in het huis. Alles was goed bij de k.a, alleen moeten we een eeg laten maken omdat ze denken dat hij epilepsie heeft. Maar ze dacht van niet, dus we zullen zien.
Balen Sam, dat je nog ziek bent. Komt het niet ook een beetje door de spanning? Epilepsie, waarom denken ze dat??
Omdat zijn oogjes soms ineens wegrollen en zijn hoofdje dan gaat hangen. Dus Sven had gevraagd hoe of wat en daarom dachten ze daaraan. Maar is nog niet zeker hoor.