Bedankt voor het meedenken. Weet je wat het probleem is, als ik hem zeg dat hij haar hier op moet komen zoeken, of ik zeg ook maar iets anders tegen hem, dan wilt hij geen contact meer. En hoewel het dan zijn keus is, zou ik mij er enorm schuldig om voelen. Alsof ik Rebecca haar vader af pak.
balen zeg. ik heb nog niks gemerkt bij lieke. hopelijk heeft ze het afgelopen week gehad toen ze ziek was
Thom doet het trouwens goed op 2 flessen. Nu na het avondeten nog eventjes spelen en dan naar bed. Gisteren om 18.45 en hij werd vanochtend zo rond 8.30 wakker.
single mommy, jeetje wat een vervelende situatie..... ik heb eigenlijk het idee dat jullie er niet uit gaan komen en steeds 'naar elkaar wijzen'. weet even geen adviezen sorry
als ik jouw verhaal zo hoor, moet je hem liever kwijt dan rijk zijn, en rebecca dus ook! ik geef mn voorgangers ook gelijk.... laat hem mar naar jullie toekomen!
Jolan, ja het ging idd heel snel gisteren. Ik check haar wel regelmatig hoor, tot nu toe nog goed gelukkig. Sm22, het is niet jij die haar vader afpakt maar haar vader die geen contact wil. Je kan hem moeilijk dwingen om zijn dochter te zien, als hij het niet wil dan houdt het op. Pak je leven weer en ga verder omwille van je kind, als ze ouder is en haar vader wil zien dan kan ze dat alsnog doen. Meid ik wens je iig veel sterkte ermee! Marloes, wat goed van Thom zeg netjes! Ik ben nog steeds aan het oefenen om haar om 20u in bed te krijgen, het wil maar niet lukken.
@Joyce: heel veel sterkte met die prik. Klinkt erg heftig allemaal. @SR: fijn dat de koorts al zo gezakt is en ze weer heeft geplast. Goede tip van grootmoeder. Ik had er echt nog nooit van gehoord. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. 40+ vind ik sowieso zorgwekkend hoog. ja joh 41.7.. gekke mensen daar. @SM: ik sluit me bij Marloes aan. Bezoek kan, maar Apeldoorn verlaten we niet en mama blijft bij rebecca. Als dat een tijdje goed gaat kan ze altijd nog een nachtje gaan slapen, maar voor nu... nee, kans verspeelt. @Tamtam: had het al gezegd, maar echt een super mooie foto!
@Marloes: wat goed van Thom! Klinkt voor mij zo raar. Hier nog steeds 4 flessen. @Sm: als hij dan geen contact meer wilt, prima toch. Wat een rare opmerking trouwens: Ik heb al een kind naast rebecca en er komt er zeker nog 1? Is hij Antiliaans.
ik heb gisteren het boek opperdepop bij de ah gevonden en gelijk meegenomen. Er staan alleen wel erg veel recepten in met koemelk. Dalijk gaan we misschien nog een eindje fietsen, samen met een vriendin en haar dochtertje. Wilde we vanmorgen al doen tot het begon te regenen. @Rox: gewoon doen joh, super grappig!! Wat deed Simon eigenlijk toen Ke begon te huilen?
Ilse, gelukkig je. Ze slaapt nu als een roosje. Boek met recepten heerlijk, veel plezier ermee. Fiets ze! Dames hoe krijgen jullie je kleintjes zo vroeg in bed? Verder dan 21u kom ik niet.
Even een teken van leven van mij . Chaotisch hier, m'n ouders komen vandaag thuis dus wil alles aan kant hebben, boodschapjes voor ze halen, leuk bloemetje etc. . En m'n opa belt net dat mijn oma vannacht is opgenomen in het ziekenhuis, hele erge buikpijn en een verdikking in haar buik. Meer wist hij niet. Erg fijn dat ik dat nieuws dalijk kan brengen aan mijn vader als ze thuis komen.. Ik kom morgen weer bijlezen! Ohja en Zoë heeft er 2 tandjes bij!
Sm, ik ga mee met mijn voorgangers. Ik zou haar ook niet meegeven. Contact met mama erbij en anders niet. Vooral als hij dingen zegt over de voeding enz. Ik zou het heel belangrijk vinden dat daar rekening mee gehouden wordt en dat ook hij zich aan haar schema houd. Misschien is ze daarom ook wel zo van slag als ze bij hem vandaan komt. Moeilijke situatie, maar ik zou hem zeker voor een keuze zetten. Ik ben wel op de foto geweest. Ik wou niet, maar sm wou zo graag en zat er steeds om te zeuren. Zonde van het geld, want ze zijn het zeker niet waard. Maar goed, wel grappig voor KE. Ze vind oma met haar hoedje op maar eng. Brullen. Totdat ze bij haar op schoot zat, toen was het goed. Dus de foto maar zo gemaakt. Simon keek een beetje raar toen hij zag dat ze zo klein was, haha, dat had hij denk ik niet verwacht. Ik had de foto gemaakt en ze begon te brullen, kun je ook zien op de foto, want ze trekt een raar koppie. Hij zei nog "wat een timing" en toen was sm er al weer om haar op te pakken, want stel je voor dat ze huilt!!! Pffff, om daar even op door te gaan... Ze is heel betuttelend, Ke hoeft maar een kick te geven, vind dat best moelijk, want ik ben daar wat makkelijker in. Bijvoorbeeld. Ke was in slaap gevallen in de auto. Ik pak haar op en leg haar in bed, brullen, logisch... Zegt sm, anders geef je haar zo de fles. NEE, want die heeft ze al gehad! Ook al laat ze dan een restje staan, ik wil niet dat ze die later alsnog krijgt (of ze moet ziek zijn oid) Ik heb een mooi schema voor haar en ik wil die regelmaat erin houden, misschien ben ik wel een zeur, maar ik wil niet alles door elkaar gooien. Ze moet tenslotte ook leren dat ze moet eten als ze het aangeboden krijgt, niet wanneer het haar uitkomt. Zelfde verhaal als toetjes. Ke krijgt alleen een toetje als ze genoeg gegeten heeft. Niet als ze maar een paar happen groente gehad heeft, jammer dan, maar ik wil niet dat ze straks haar groente laat staan omdat ze yochurt krijgt. Ke weet het donders goed, dan denk je dat ze geen honger meer heeft, maar haar mondje gaat dan wel open voor een toetje... Haha, en mama is gekke henkie Zo ik heb mijn frustraties weer geuit, nu gaan we weer gezellig verder!
Rebecca ligt rond half 7 a 7 uur in bed en slaapt normaal door tot 7 uur soms half 8. Het ging automatisch bij haar, ik moes haar steeds wakker maken voor de laatste voeding en ben er gewoon mee gestopt. maar dit is al enkele maanden geleden.
Bedankt voor het meedenken. Ik ga denk ik maar een mail maken met al mijn eisen en wensen. Als hij dat te moeilijk vind dan houdt het maar op. Zijn geldsmoes moet ook maar ophouden want hij vertikt het om in loondienst te gaan werken en ja, freelance is er niks tot zeer weinig. Dan moet hij zelf maar de verantwoordelijkheid nemen. Ik ben hem ook liever kwijt dan rijk, al is het al omdat hij zooo streng is dat ik bang ben dat Rebecca er bang van wordt later en hij erg goed kan manipuleren. En Rebecca heeft hem niet nodig, ik red het prima alleen. En wat iemand ook al zei, als ze hem later wilt zien dan mag dat gewoon. Ik heb het adres van zijn familie dus ze vind hem wel.
Rox, rebecca is ook al zo slim met die toetjes haha. Al doet ze nog zo erg of ze vol zit, dat toetje gaat altijd helemaal op. Heeft 1 van jullie trouwens ervaring met een baby die geen stop kent met eten? SInds kort kan Rebecca haast niet meer stoppen met eten. Pap eet ze meestal niet helemaal op, maar dat vind ze ook niet zo lekker, maar brood, fruit, groente, toetje, tussendoortjes enz... ze lijkt er geen genoeg van te krijgen. Ze krijgt tussen de middag 2 boterhammen van mij en daarna zit ze nog klaar om te happen. Maar als ik meer ga geven is het wel heel erg veel. Ik vond 2 al veel.
@SM: kan je het niet bespreken met hem ipv een mail. Dat komt toch net wat anders over. Wel moeilijk zeg. Hopelijk komen jullie er toch aan uit. @Rox: zooo herkenbaar. Je zegt het zelf goed hoor. Je hebt nu lekker die rust en regelmaat en das fijn voor Ke, maar ook voor jullie. Opa en oma weten vaak beter. Tis goed bedoeld, moet je maar denken. Wel lastig om daar tegen in te gaan. Ik weet ook niet hoe je sm kritiek opvat. De een kan daar beter mee omgaan dan de ander. Is het verder wel gezellig?? Laat het niet verpesten door dit soort kleine dingen, zonde joh. Ik wacht met spanning de foto's af! Toetjes: Eva krijgt geen yoghurt, maar af en toe wel appelmoes, die uit een kuipje. Ik herken wel wat je zegt. Hier doet ze haar mond dan ook niet meer open voor de bloemkool bijv maar dan wel voor de appelmoes. Ik wil dat ze bepaalde hoeveelheid groente op heeft en als ze daar is maakt het me niet zoveel uit. Ik vind ook sommige dingen gewoon niet zo heel erg lekker, dus af en toe moet kunnen. Krijgt Keana elke dag een toetje? @SM: nee geen ervaring mee. Krijgt ze bij de boterham ook wat drinken? Misschien dat dat vult? Er zijn hier nog wel wat meer mama's met echte vreetzakkies, maar die zijn volgens mij net een weekendje weg of op vakantie. Bram en Collin krijgen volgens mij ook beide 2 boterhammen.