hahaha 10.00, moet jij nodig slaapkop zeggen zeg dat maar tegen finn Hoe gaat het trouwens met 1 slaapje bij finn?
Ja heel erg joh... Hier heeft mijn man net de babywalker gekocht voor ons meissie, ben benieuwd of ze er achteraan kan lopen (man is nog op zijn werk dus ff wachten). om 8u kreeg ze bv, toen om 11u fruithap en is daarna gaan slapen tot 13.30u en om 14u haar boterham met melk. En om 16u was ze alweer jengelig, dus haar vervroegd avondeten gegeven en ze ligt nu weer te slapen. Normaal gesproken slaapt ze alleen tussen haar fruithap en boterham, blijkbaar heeft ze haar slaap nodig. Ben benieuwd hoe laat ze wakker wordt en of ze om 19u/20u wel weer slapen. Hoe pakken jullie zoiets aan, als je kleine vlak voor bedtijd weer een dutje wil doen?
sr, eigenlijk geeft lieke nooit meer uit zichzelf echt aan dat ze naar bed wil. Ik ben dat meestal voor, door haar op 'vaste' tijden op bed te leggen. Ik zorg in ieder geval dat ze voor haar avondeten net geslapen heeft.
Normaal gesproken slaapt de mijne alleen in de middag na haar fruithap tot haar boterham en daarna pas om 19u weer. Ik zag dat ze slaap had (wat ze nooit heeft rond deze tijd) dus maar ff avondeten gegeven en in bed gelegd. Hoop maar niet dat ze pas om 18u wakker wordt want dan ben ik bang dat ze om 19u geen slaap heeft, of gwn op die tijd in bed leggen?
@Marloes..we zien het wel...eerst ook maar eens zien of hij er uberhaupt nog wat mee kan en kan krijgen! Veel plezier bij de film! @Jo...hahaha nou idd een slaapkop! 1 slaapje werkte niet! Hij sliep van 13.30 tot 17.00/17.30 dus hij sliep dan eigenlijk meer! Dus nu weer gewoon in de ochtend en in de middag een uurtje of anderhalf uur. Werkt goed...hij slaap dus ook 's nachts weer helemaal goed...dus hij zal wel last van iets anders gehad hebben! @Sr...Finn heeft zulke vaste tijden met slapen dat ik het eigenlijk nog nooit heb gehad...dus ik kan je helaasniet verder helpen! Sorry!
Geen probleem meid, ik hoop dat het eenmalig is. Ze is nu lekker aan het spelen, hoop dat ze moe wordt zodat ze om 20u max ligt te pitten. En zo niet dan ga ik haar er toch in leggen, zal wel een gekrijs zijn maar gwn negeren dan maar.
sr, als lieke tot 18.00/18.15 (gebeurt eigenlijk nog regelmatig) geslapen heeft. Leg ik haar gewoon altijd op de standaard tijd in bed. ZE gaat altijd gewoon slapen.
@ Jolan: gefeliciteerd met Niek zijn verjaardag. @ Marloes: Veel plezier bij de film @ Sr: Danian slaapt de laatste tijd op vaste tijden en dan is hij voor het eten net weer wakker en dan red hij het tot 19.00 uur/19.30 uur. We haalden Danian net van de opvang had hij zijn warm eten er uitgespuugd. Hij is ook niet lekker dat kun je merken. Hij drinkt nu de fles hopelijk blijft die binnen.
ben er gewoon hoor meiden! lees ook mee, maar ben net zelf weer aan t herstellen van sasha dr ziekte en daarna ik... vandaar! nu even sporten en dan morgen heerlijk vrij! ben ik er vast meer! dikke knuf allemaal!
sr hier geen vaste tijden met slapen meer. Dat gaat gewoon heel onhandig met onze levenstijl Leg haar gewoon op bed als ze moe is. (En dat merk ik wel duidelijk, in oogjes wrijven of heel snel huilerig). Als dat vlak voor bedtijd is (is bij ons 19:00 uur) dan ligt het eraan. Is het een uur of 18:00 dan hou ik haar nog wel even een uurtje wakker. Is het rond 17:00 uur dan leg ik haar nog wel even drie kwartier op bed.
Debby, heb d'r om 19.30u gevoedt en om daarna meteen in bed gelegd. Ze zit nu nog steeds aan het jammeren in haar ledikant, valt half in slaap en daarna begint het jammeren weer. Neger d'r maar.
Ik hoop het ook wnat ben best chaggie eerlijk gezegd. Man komt laat thuis dus weer homealone, de kleine heeft de afstandbediening kapot gemaakt dus kan geen tv kijken...etc
Hoi allemaal! Heb niet zoveel bijgelezen.. Belangrijke dingen gemist? Ben nog steeds brak van m'n zaterdagnacht haha . Morgen nog 'n dagje werken en dan weer weekend! Denk dat we vrijdag lekker gaan zwemmen Beginnen jullie kindjes ook zo te kletsen? Ze is er echt de hele dag mee bezig, dat wordt oppassen met wát we zeggen . Ze zegt al mama, papa, happen, kaa = klaar, dada = dag dag en aaipuh = aai poes. *Trots* Ben stiekem wel bang dat ze straks net zoveel gaat praten als mij
Sue, doe maar lekker rustig aan meid. En lekker gesport? Fijn dat het iig beter gaat met Sacha! Lau, so cute die Collin schattert het helemaal uit. Hahaha